Miten olisi järkevintä hankkia avoimet yliopiston kirjat? Oletteko ostaneet kaikki tarvitsemanne kirjat vai lainanneet kirjastosta ja ottaneet kopiot niistä, vaikka koko kirjaa ei saisi tekijän mukaan kopioida?
En ole aikaisemmin opiskellut avoimessa yliopistossa,joten mietin mikä olisi järkevintä,kun kasvatustiedettä menen opiskelemaan.
Avoimen yliopiston tenttikirjojen hankinta
uusi opiskelija
2
196
Vastaukset
- vaihtoehdot
Osan olen ostanut. Se on helppo ja mukava tapa, jos kirjaa on kaupan ja jos arvelee tarvitsevansa kirjaa enemmän kuin viikon tai pari. Osan olen lainannut kirjastosta. Yhden kirjan ostin kopiona. Itse en ole kopionut. Myös kirjastossa voi lukea.
Olen käyttänyt sitäkin mahdollisuutta, että olen mennyt tenttiin lukematta jotakin opusta lainkaan. Läpi meni, mutta ei hyvin. - potti4
Alani kirjat ovat niin kalliita, että kirjastosta lainaan. Hankalaa välillä kun jonoja on....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764