Tapasin tässä ulkomaalaisen miehen,joka oli kaikkea sitä mistä olen aina haaveillut,,se oli menoa kertarysäyksellä,pelkkää himoa.Nyt jälkeenpäin kaduttaa että tein sen.Onko tässä joku opetus taustalla?Olen ollut ilman kosketusta ja kontaktia yli kaksi vuotta,,ehkä sekin vaikutti asiaan.Mies tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta...
Kadotus,,,ko?
viety
2
65
Vastaukset
Tässä oli paljon tunnetta mukana mutta myöskin kyvyttömyyttä nähdä eteenpäin ja pelkoa muutoksiin, kuten jo vähän kerroit. Olet hyvin varautunut ettet mene siitä turvallisesta pois helposti ja tämä oli erinomainen tilanne sinulle mennä rajojesi ulkopuolelle. Sinä itse valitset mitä elämässäsi teet ja mikä tuntuu parhaalle jatkossa. Kokemukset ovat avain kehitykseen omassa itsessäsi ja myös rakkaudessa.
- viety
Kiitos,olet niin tarkkanäköinen suhteeni,uskomatonta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481