Mikään ammatti kaataja en ole,,,,, ja en niin kovin komeakaan...
Kumminkin tuntuu olevan tässä 35v miehenä todella vaikea löytää seurustelukumppania täältä päin.
Jonkinverran on naisia vapaana jolla on jo liuta mukuloita jaloissa, ihan sellaistakaan nyt en sitten halua.
Onko muut huomanneet samaa,, jotta vaikea löytää??
Vaasasta vaikea löytää naista.
26
1705
Vastaukset
- 19+4
No ihmekös tuo jos et ole edes komea.
- ap..
Näinhän se vähän on.
Onhan niitä rumia naisiakin, missähän ne vaan on.....
Sellainenkin kelpaa, kunhan se valtavan ylipainoinen olisi...- Kesäpiirakka
Jos rumakin kelpaa nii ei muuta ku väriä vaihtamaan eli lankkia naamaan. Kyllä on rumaa valasta tarjolla ja pääset siitoshommiinkin hetimiten.
- vaasassa on
Vapaita naisia vaikka kuinka paljon, ei ne waildissa käy, katso harrastuksista tai ihan vaan kauppajonosta, parturista, torilta syömässä jäätelöä, aloita rohkeasti juttelu.
- Anonyymi
Olen vapa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vapa
Pitää etsiä vapaa kassa
- tom jones
niin itse muutamia vuosi baareja kierrelleenä sekä sinkkuna että naisen kera olis huomiot seuraavia:sinkkumiehenä ei hirveesti kannattanu tupata itteensä mutta kun juttelu alko tuppisuuta ei kukaan halua..naisen kanssa kun oon ollu aika erikoinen huomio molemmilla ollu nuoremmat tytöt haluis varattua ukkoo..ja tosi lapsellista kuunella ku äijät käy selittämäs..hei mun kans olis tulevaisuus..sitten on viä niitä molemmista sukupuolista jotka selittää jos mulla olis puoliso niin en varmaan ryyppäis enkä ainakaa kävis baaris..v..ttu mitä pa..aa...luusereita kaikki tyyni.onneks ne voi yhtyä keskenää jos vaan viä tajuais ite sen? eikä yrittäs jostain kontaktipalstalta pää punasena uuh mä oon kunkku
- yks nainen
Ota vaan semmonen jolla on lapsia ne kun on kai isällään joka toinen viikon loppu.Sitten saat kokeneen naisenkin jos olet viel ehkä neitsyt mies siis.Kyllä yleensä tuon ikäisellä naisilla on lapsilla huom.se biologinen kello.Et varmaan enää mitään neitsyttä tuon ikäisenä löydä he he.Lotto voitto on jos waillista luulet naisen löytäväsi siellä kun ei pysty puhumaan ja jos et edes tanssi olet turhaan siellä.tuuria vaan sulle siinä elän kumppanin tai mitä haetkin. .
- kgt
Siellähän on sellainen paikka kun Hullu pullo, mites olisikohan siellä tärppiä??
Tai se kuuluisa Amarillo??????- Anonyymi
Lähiövalaat hyäkkää
- yli 40
Helppoa tuo olisi ainakin varatulle saada seuraa.
viimeksikin 4 eri naista koitti onneaan mutta ei viitti vaihtaa ja pikasista vois jäädä kiinni- Pelimihen elämää
Kiinni jääminen on omaa hölmöyttä. Monen monituista pikasta on tullut kaupungin yöstä hoidettua. Hullu Pullo, Waild ja jopa Fontanasta nuorempaa. Vähän taiteellinen look ja suvaitsevainen, vihreähkö ajattelutapa, (en kyllä ole kumpaakaan oikeasti) niin kyllä lähtee. Joo, ja kyllä saan kotona ja vaimo on nätti ku mikä, mutta aina se uusi "ruoho" kiinnostaa. Pelimies, mikä pelimies. Ja sitte nämä ulkomaalaiset, ei niistä oo vaivaa kunhan pidät riman suht korkealla. Nämä mustien miesten mukaan lähtevät ovat kyllä sellasia "kaunottaria" ettet niihin kyllä koskisi pitkällä tikullakaan.
- Juanitan jumppasali
Ei täälä ole kuin nelikymppisiä tasapaksuja tömppiä, joiden viimeinen käyttöpäivä on ohitettu. Tarkoitan miehukaisia.
- en huolisi sua
murteesta päätellen olet tullut landelta.Se vaan on niin että naiset tossa sun ijässä ovat yleensä ne lapset tehneet ja osa eronnutkin.Ei se eronnut ole sen huonompi kun sinkkukaan.Luulenpa että valkata on sun iässä kyllää jo aika vaikeata,jos olet vielä hiljaista sorttia etkä hääpösen näköinenkään.Taidat jäädä peräkamari pojaksi tolla valkkaamis kriteerillä.Tai haluatkin vaan naista käyttää etkä sitoutua.
- Nikodeemus IV
Lapsia ei saisi perässä olla, olisi turhan hankalaa. teen itse tai jään ilman. Minä taas olen vähän päälle 40 ja montaa olen kokeillut. Tasapaksutkin harmaan puoleiset naiset ovat itteään täynnä ja suu käy koko ajan. Itsestään puhuvat ja kehuvat., vaikka ei mitään aihetta ole.
Olen jonkunmoisen näköinen, enkä missiä etsi, mutta saisi sitä ulkomuotoa olla ja hampaatkin oiottu, ettei mitään rautoja suussa enää.Suutelu on kokemuksesta aika kurjaa sellaisen kanssa. Siis haloo, missä olette naiset. - sinkku 58
40v.ja sitoutumis kammoinen naiset pelkkiä pano koneita sulle vai?tietty mykkä ja jalkoja levittävä olis helppo nakki sulle kai et muusta kun et välitä.,pelkästä seksistä.olet aika surkimus loppujen lopuksi onneksi naisetkin voi valita millaisen miehen huolii ja sää et taida olla sellainen jolla kävis oikea rakkaus.Kun jotkut on tunne vammaisia.no onneksi meitä tänne mahtuu noitakin valitettavasti.
- 16+8
Onko ruotsi hallussa vai joudutko automaattisesti karsimaan kolmanneksen tarjonnasta?
- Anonyymi
vaasas kaikkien nimi on moonika
- Anonyymi
Moi kaikille
- Anonyymi
Nykyään kai kaikki deittaa tinderissä etc.. ei ole mun juttu.Mutta kyllä niitä aina välillä hihaan tarttunut on kun ei oikeen etsi edes. Baarissa,kaupassa,kotitalon pihassa..pikkusen tietty pitää saada suuta auki itsekkin. Töissäkin on ihan hyvä löytää paitsi voi tulla vähän kiusallinen tilannen jos jääkin sitten siihen yhteen yöhön..nooh aikuiset selviää yleensä siitäkin. liukasta joulua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään kai kaikki deittaa tinderissä etc.. ei ole mun juttu.Mutta kyllä niitä aina välillä hihaan tarttunut on kun ei oikeen etsi edes. Baarissa,kaupassa,kotitalon pihassa..pikkusen tietty pitää saada suuta auki itsekkin. Töissäkin on ihan hyvä löytää paitsi voi tulla vähän kiusallinen tilannen jos jääkin sitten siihen yhteen yöhön..nooh aikuiset selviää yleensä siitäkin. liukasta joulua
Se ei ole suositeltavaa syödä kuormasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole suositeltavaa syödä kuormasta
persut suosittelee että pysytään vaan ihan perhe piirissä näin suvun jatkamisen merkeissäkin...ei pienet autoimmuunit tai ulkomuotohäiriöt haittaa saati mieliala ongelmat kun suku pysyy pienenä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persut suosittelee että pysytään vaan ihan perhe piirissä näin suvun jatkamisen merkeissäkin...ei pienet autoimmuunit tai ulkomuotohäiriöt haittaa saati mieliala ongelmat kun suku pysyy pienenä
Eiku siis ihan oikeesti siitä tuppaa tulemaan tarpeettomia vaikeuksia työpaikalla
- Anonyymi
Kirpputorilta löytää vaikka mitä.
- Anonyymi
jos kelpaa yli hajustettu yli meikattu jättiperse,joka on takuulla varattu...käy seinäjoen yössä. mutta saat. No ihan niin ja näin kaippa samalla lailla miesten kun naistenkin pitäs kattoo peiliin kun tasoa miettii,ja yleisesti mitä hakee? jos pidempää eiköhän siellä pääkopassa pitäs olla jotain? ei selvii yksillä treffeillä,hyvä pano selviää niillä. miehille suosittelen melkein sitten seksitreffit jos niitä vaan ettii...suht helpompaa ja ainakin saa. tietty ei saa olla perse auki,nooh menee baarissakin se satku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos kelpaa yli hajustettu yli meikattu jättiperse,joka on takuulla varattu...käy seinäjoen yössä. mutta saat. No ihan niin ja näin kaippa samalla lailla miesten kun naistenkin pitäs kattoo peiliin kun tasoa miettii,ja yleisesti mitä hakee? jos pidempää eiköhän siellä pääkopassa pitäs olla jotain? ei selvii yksillä treffeillä,hyvä pano selviää niillä. miehille suosittelen melkein sitten seksitreffit jos niitä vaan ettii...suht helpompaa ja ainakin saa. tietty ei saa olla perse auki,nooh menee baarissakin se satku
Kyllä kaloja meressä riittää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364215Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31944Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4461739Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar551375Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4641300Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296