Vaasasta vaikea löytää naista.

waildissa ketään ooo

Mikään ammatti kaataja en ole,,,,, ja en niin kovin komeakaan...

Kumminkin tuntuu olevan tässä 35v miehenä todella vaikea löytää seurustelukumppania täältä päin.

Jonkinverran on naisia vapaana jolla on jo liuta mukuloita jaloissa, ihan sellaistakaan nyt en sitten halua.

Onko muut huomanneet samaa,, jotta vaikea löytää??

26

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+4

      No ihmekös tuo jos et ole edes komea.

    • ap..

      Näinhän se vähän on.

      Onhan niitä rumia naisiakin, missähän ne vaan on.....

      Sellainenkin kelpaa, kunhan se valtavan ylipainoinen olisi...

      • Kesäpiirakka

        Jos rumakin kelpaa nii ei muuta ku väriä vaihtamaan eli lankkia naamaan. Kyllä on rumaa valasta tarjolla ja pääset siitoshommiinkin hetimiten.


    • vaasassa on

      Vapaita naisia vaikka kuinka paljon, ei ne waildissa käy, katso harrastuksista tai ihan vaan kauppajonosta, parturista, torilta syömässä jäätelöä, aloita rohkeasti juttelu.

      • Anonyymi

        Olen vapa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vapa

        Pitää etsiä vapaa kassa


    • tom jones

      niin itse muutamia vuosi baareja kierrelleenä sekä sinkkuna että naisen kera olis huomiot seuraavia:sinkkumiehenä ei hirveesti kannattanu tupata itteensä mutta kun juttelu alko tuppisuuta ei kukaan halua..naisen kanssa kun oon ollu aika erikoinen huomio molemmilla ollu nuoremmat tytöt haluis varattua ukkoo..ja tosi lapsellista kuunella ku äijät käy selittämäs..hei mun kans olis tulevaisuus..sitten on viä niitä molemmista sukupuolista jotka selittää jos mulla olis puoliso niin en varmaan ryyppäis enkä ainakaa kävis baaris..v..ttu mitä pa..aa...luusereita kaikki tyyni.onneks ne voi yhtyä keskenää jos vaan viä tajuais ite sen? eikä yrittäs jostain kontaktipalstalta pää punasena uuh mä oon kunkku

    • yks nainen

      Ota vaan semmonen jolla on lapsia ne kun on kai isällään joka toinen viikon loppu.Sitten saat kokeneen naisenkin jos olet viel ehkä neitsyt mies siis.Kyllä yleensä tuon ikäisellä naisilla on lapsilla huom.se biologinen kello.Et varmaan enää mitään neitsyttä tuon ikäisenä löydä he he.Lotto voitto on jos waillista luulet naisen löytäväsi siellä kun ei pysty puhumaan ja jos et edes tanssi olet turhaan siellä.tuuria vaan sulle siinä elän kumppanin tai mitä haetkin. .

    • kgt

      Siellähän on sellainen paikka kun Hullu pullo, mites olisikohan siellä tärppiä??
      Tai se kuuluisa Amarillo??????

      • Anonyymi

        Lähiövalaat hyäkkää


    • yli 40

      Helppoa tuo olisi ainakin varatulle saada seuraa.

      viimeksikin 4 eri naista koitti onneaan mutta ei viitti vaihtaa ja pikasista vois jäädä kiinni

      • Pelimihen elämää

        Kiinni jääminen on omaa hölmöyttä. Monen monituista pikasta on tullut kaupungin yöstä hoidettua. Hullu Pullo, Waild ja jopa Fontanasta nuorempaa. Vähän taiteellinen look ja suvaitsevainen, vihreähkö ajattelutapa, (en kyllä ole kumpaakaan oikeasti) niin kyllä lähtee. Joo, ja kyllä saan kotona ja vaimo on nätti ku mikä, mutta aina se uusi "ruoho" kiinnostaa. Pelimies, mikä pelimies. Ja sitte nämä ulkomaalaiset, ei niistä oo vaivaa kunhan pidät riman suht korkealla. Nämä mustien miesten mukaan lähtevät ovat kyllä sellasia "kaunottaria" ettet niihin kyllä koskisi pitkällä tikullakaan.


    • Juanitan jumppasali

      Ei täälä ole kuin nelikymppisiä tasapaksuja tömppiä, joiden viimeinen käyttöpäivä on ohitettu. Tarkoitan miehukaisia.

    • en huolisi sua

      murteesta päätellen olet tullut landelta.Se vaan on niin että naiset tossa sun ijässä ovat yleensä ne lapset tehneet ja osa eronnutkin.Ei se eronnut ole sen huonompi kun sinkkukaan.Luulenpa että valkata on sun iässä kyllää jo aika vaikeata,jos olet vielä hiljaista sorttia etkä hääpösen näköinenkään.Taidat jäädä peräkamari pojaksi tolla valkkaamis kriteerillä.Tai haluatkin vaan naista käyttää etkä sitoutua.

    • Nikodeemus IV

      Lapsia ei saisi perässä olla, olisi turhan hankalaa. teen itse tai jään ilman. Minä taas olen vähän päälle 40 ja montaa olen kokeillut. Tasapaksutkin harmaan puoleiset naiset ovat itteään täynnä ja suu käy koko ajan. Itsestään puhuvat ja kehuvat., vaikka ei mitään aihetta ole.

      Olen jonkunmoisen näköinen, enkä missiä etsi, mutta saisi sitä ulkomuotoa olla ja hampaatkin oiottu, ettei mitään rautoja suussa enää.Suutelu on kokemuksesta aika kurjaa sellaisen kanssa. Siis haloo, missä olette naiset.

    • sinkku 58

      40v.ja sitoutumis kammoinen naiset pelkkiä pano koneita sulle vai?tietty mykkä ja jalkoja levittävä olis helppo nakki sulle kai et muusta kun et välitä.,pelkästä seksistä.olet aika surkimus loppujen lopuksi onneksi naisetkin voi valita millaisen miehen huolii ja sää et taida olla sellainen jolla kävis oikea rakkaus.Kun jotkut on tunne vammaisia.no onneksi meitä tänne mahtuu noitakin valitettavasti.

    • 16+8

      Onko ruotsi hallussa vai joudutko automaattisesti karsimaan kolmanneksen tarjonnasta?

      • Anonyymi

        vaasas kaikkien nimi on moonika


    • Anonyymi

      Moi kaikille

      • Anonyymi

        Nykyään kai kaikki deittaa tinderissä etc.. ei ole mun juttu.Mutta kyllä niitä aina välillä hihaan tarttunut on kun ei oikeen etsi edes. Baarissa,kaupassa,kotitalon pihassa..pikkusen tietty pitää saada suuta auki itsekkin. Töissäkin on ihan hyvä löytää paitsi voi tulla vähän kiusallinen tilannen jos jääkin sitten siihen yhteen yöhön..nooh aikuiset selviää yleensä siitäkin. liukasta joulua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kai kaikki deittaa tinderissä etc.. ei ole mun juttu.Mutta kyllä niitä aina välillä hihaan tarttunut on kun ei oikeen etsi edes. Baarissa,kaupassa,kotitalon pihassa..pikkusen tietty pitää saada suuta auki itsekkin. Töissäkin on ihan hyvä löytää paitsi voi tulla vähän kiusallinen tilannen jos jääkin sitten siihen yhteen yöhön..nooh aikuiset selviää yleensä siitäkin. liukasta joulua

        Se ei ole suositeltavaa syödä kuormasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole suositeltavaa syödä kuormasta

        persut suosittelee että pysytään vaan ihan perhe piirissä näin suvun jatkamisen merkeissäkin...ei pienet autoimmuunit tai ulkomuotohäiriöt haittaa saati mieliala ongelmat kun suku pysyy pienenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persut suosittelee että pysytään vaan ihan perhe piirissä näin suvun jatkamisen merkeissäkin...ei pienet autoimmuunit tai ulkomuotohäiriöt haittaa saati mieliala ongelmat kun suku pysyy pienenä

        Eiku siis ihan oikeesti siitä tuppaa tulemaan tarpeettomia vaikeuksia työpaikalla


    • Anonyymi

      Kirpputorilta löytää vaikka mitä.

      • Anonyymi

        jos kelpaa yli hajustettu yli meikattu jättiperse,joka on takuulla varattu...käy seinäjoen yössä. mutta saat. No ihan niin ja näin kaippa samalla lailla miesten kun naistenkin pitäs kattoo peiliin kun tasoa miettii,ja yleisesti mitä hakee? jos pidempää eiköhän siellä pääkopassa pitäs olla jotain? ei selvii yksillä treffeillä,hyvä pano selviää niillä. miehille suosittelen melkein sitten seksitreffit jos niitä vaan ettii...suht helpompaa ja ainakin saa. tietty ei saa olla perse auki,nooh menee baarissakin se satku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos kelpaa yli hajustettu yli meikattu jättiperse,joka on takuulla varattu...käy seinäjoen yössä. mutta saat. No ihan niin ja näin kaippa samalla lailla miesten kun naistenkin pitäs kattoo peiliin kun tasoa miettii,ja yleisesti mitä hakee? jos pidempää eiköhän siellä pääkopassa pitäs olla jotain? ei selvii yksillä treffeillä,hyvä pano selviää niillä. miehille suosittelen melkein sitten seksitreffit jos niitä vaan ettii...suht helpompaa ja ainakin saa. tietty ei saa olla perse auki,nooh menee baarissakin se satku

        Kyllä kaloja meressä riittää.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe