Apua tarvitsee ihan kasviummikko, jolla selviää usein hengissä vain tekokasvit.
Minulla on ulkona polyrottinkiruukuissa pari puksipuupalloa. Miten ne hoitaisi talven yli hengissä? Säilyykö pakkasessa? Vienkö sisälle tai 12C autotalliin? Tarviiko ne kovin valoa, autotallissa pari pikkuikkunaa? Ei olisi tilaa oikein missään ja lisäksi olen kuullut että ne olisi lievästi myrkyllisiä ja minulla koiria, että sisätiloissa ne tuntuisi vähän huonolta ratkaisulta. Ulkona koirat ei niihin koske nytkään.
Eikös puksipuu kuitenkin ole monivuotinen ettei sitä ole tarkoituskaan pois heittää syksyllä? Oli niin kalliitakin että haluaisin kyllä säästää ne, ovat pysyneet ulkona ihan hyvänä, paitsi toinen haiskahtaa että olen vissiin onnistunut senkin ylikastelemaan, jos alkaa mätänemään.....:( Kuinka paljon niitä muuten oikeasti pitäisi edes kastella?
Saa kertoa myös jotain muuta puksipuiden hoidosta! Nämä minun on siis ihan halk. 30cm ruukuissa että ei kovin isoja.
Puksipuupallo ja talvi
KasviNoviisi
0
210
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16211510- 288122
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565984Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664957- 174724
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai394384Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1014265- 953605
- 803280
- 481781