Raskaana :/

mun tarina:(

Hei kaikille

Ensiks haluun sanoo että tää ei oo todellakaan mikään provo. Tää asia on tosi vaikee mulle ja oon ihan yksin tän kanssa ja tarviin oikeesti apua ja tukea

Eli oon 14v tyttö keskisuomesta. Mä seurustelen yhen ihanan 16v pojan kanssa ja ollaan tunnettu kaksi ja puol vuotta ja yhessä nyt 11kk. Meil on semihyvä parisuhde mutta välimatkaa 30km eli ei voida jokapäivä nähä mut silti hyvä suhde. Tutustuttiin harrastuksen kautta ja näi. Mut tossa kevääl olin bestiksen kaa sen isosiskon synttäreil joka täytti 17. Juotiin siel sidukkaa ja bissee, oli hauskaa. Ja kun oli jo myöhä ni monet oli lähteny pois mut olin jäämäs sinne yöks koska oon siel usein yötä bestiksen luona ja sen siskollekki se oli ok. Mut sitte mun bestiksen veljen yks kaveri oli siel vielä ja oli kännissä sekin, kai enemmän ku mä. Se sano mulle jotain et tuu tonne pihalle, sil oli jointtii ja sano et saan kokeilla jos haluun. Mä oon aika huumevastane mut olin kännis ja ajattelin et ok, ku kokeileehan kaikki muutki joskus. Mentiin pihalle ja maistoin sitä jointtii ja alko heti ku olin imassu kaks kertaa ni tulla paha olo. Sanoin et polta sä vaan se loppuun et mä meen takas sisälle. Sit se sano et jää viel seuraks juttelee. En ollu tuntenu sitä poikaa, nähny vaa kerran aikasemmi eikä oltu juteltu mitää. Sit ku se oli polttanu sen loppuun ni sano että tuu tonne pihasaunaa et se halus näyttää jotai. Mentiin sinne ja yhtäkkii se alko hiplata mua ja sano et oon tosi hyvännäköne ja se tykkää musta. Sit se alko suudella mua ja olisin varmasti muuten ollu heti et lopeta, mut olin kännis ja se poika oli komee ja ku se alko suudella mua ni tuntu tosi hyvält. Sit me nussittiin siel saunas ja seuraavana aamuna muistin mitä tapahtu ja oli morkkis ja ajattelin mun poikaystävää ja meijän suhdetta. Sitte sinä päivänä se poika lähesty mua faces ja sano et oli tosi ihanaa ja kysy alax. Sanoin et se oli vaa yks kerta ja oon varattu. Se poika sit varmaa vähä loukkaantu ja ei lähestyny mua enää ja olin helpottunu. Mut sit alko tulla raskaus oireita myöhemmin ja pelästyin ja tein testin joka olipositiivinen. Olin tosi ahdistunu. Nyt on tästä jo melkein 3kk ja alkaa jo pikkuhiljaa näkyä kohta raskaus. En tiiä mitä tehä, en uskalla kertoo isälle enkä poikaystävälle. Mun äiti on muuttanu pois ku vanhemmat eros 5v sitten ja asun isän luona. Mitä mun oikeesti pitää tehä, en haluu pilaa mun parisuhdetta ja pelkään et isä suuttuu hirveesti. Ja ku vaan tyrmäsin sen pojan jonka kanssa olin niin menisin vaan sanoo et oon sulle raskaana?? Auttakaa!

4

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopeasti...

      Sun on paras käydä neuvolassa josta saat ohjeet mitä tehdä. Siellä on ammattitaitoinen henkilökunta joka auttaa. Jos ajattelet aborttia alkaa kohta olla kiire mutta neuvolassa kerrotaa ja opastetaan.Se poika on saatava vastuuseen jos se pakotti sut ja käytti hyväkseen ja sinä olet vielä alaikäinen.
      Älä syyllistä itseäsi vaan puhu tilanteesta jonkun luotettavan aikuisen kanssa.
      Itse oli vähän vastaavanlaisessa tilanteessa mutta vanhempana. Itse kannan vastuuni vaikka ei se ole helppoa henkiseti, fyysisesti eikä taloudellisesti. Jaksamista onnea tulevaan.

    • Lissu 15 v

      Ihana avaus. Toivottavasti ei oo trolli! On nii romanttinen tarina! Susta tulee ihana äiti!

    • hih..

      No jo oli taas varsinainen Reginasatu;))

    • lol3

      tyhmä pentu, lopeta se raskaus, lapses on vahinkonulikka nii joten mitä jos tekisit sillee että stoppauttaisit raskauden... ja ilmottele porukoilles, ääliö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1730
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1358
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      175
      1355
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      900
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      845
    Aihe