Raskaana :/

mun tarina:(

Hei kaikille

Ensiks haluun sanoo että tää ei oo todellakaan mikään provo. Tää asia on tosi vaikee mulle ja oon ihan yksin tän kanssa ja tarviin oikeesti apua ja tukea

Eli oon 14v tyttö keskisuomesta. Mä seurustelen yhen ihanan 16v pojan kanssa ja ollaan tunnettu kaksi ja puol vuotta ja yhessä nyt 11kk. Meil on semihyvä parisuhde mutta välimatkaa 30km eli ei voida jokapäivä nähä mut silti hyvä suhde. Tutustuttiin harrastuksen kautta ja näi. Mut tossa kevääl olin bestiksen kaa sen isosiskon synttäreil joka täytti 17. Juotiin siel sidukkaa ja bissee, oli hauskaa. Ja kun oli jo myöhä ni monet oli lähteny pois mut olin jäämäs sinne yöks koska oon siel usein yötä bestiksen luona ja sen siskollekki se oli ok. Mut sitte mun bestiksen veljen yks kaveri oli siel vielä ja oli kännissä sekin, kai enemmän ku mä. Se sano mulle jotain et tuu tonne pihalle, sil oli jointtii ja sano et saan kokeilla jos haluun. Mä oon aika huumevastane mut olin kännis ja ajattelin et ok, ku kokeileehan kaikki muutki joskus. Mentiin pihalle ja maistoin sitä jointtii ja alko heti ku olin imassu kaks kertaa ni tulla paha olo. Sanoin et polta sä vaan se loppuun et mä meen takas sisälle. Sit se sano et jää viel seuraks juttelee. En ollu tuntenu sitä poikaa, nähny vaa kerran aikasemmi eikä oltu juteltu mitää. Sit ku se oli polttanu sen loppuun ni sano että tuu tonne pihasaunaa et se halus näyttää jotai. Mentiin sinne ja yhtäkkii se alko hiplata mua ja sano et oon tosi hyvännäköne ja se tykkää musta. Sit se alko suudella mua ja olisin varmasti muuten ollu heti et lopeta, mut olin kännis ja se poika oli komee ja ku se alko suudella mua ni tuntu tosi hyvält. Sit me nussittiin siel saunas ja seuraavana aamuna muistin mitä tapahtu ja oli morkkis ja ajattelin mun poikaystävää ja meijän suhdetta. Sitte sinä päivänä se poika lähesty mua faces ja sano et oli tosi ihanaa ja kysy alax. Sanoin et se oli vaa yks kerta ja oon varattu. Se poika sit varmaa vähä loukkaantu ja ei lähestyny mua enää ja olin helpottunu. Mut sit alko tulla raskaus oireita myöhemmin ja pelästyin ja tein testin joka olipositiivinen. Olin tosi ahdistunu. Nyt on tästä jo melkein 3kk ja alkaa jo pikkuhiljaa näkyä kohta raskaus. En tiiä mitä tehä, en uskalla kertoo isälle enkä poikaystävälle. Mun äiti on muuttanu pois ku vanhemmat eros 5v sitten ja asun isän luona. Mitä mun oikeesti pitää tehä, en haluu pilaa mun parisuhdetta ja pelkään et isä suuttuu hirveesti. Ja ku vaan tyrmäsin sen pojan jonka kanssa olin niin menisin vaan sanoo et oon sulle raskaana?? Auttakaa!

4

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopeasti...

Sun on paras käydä neuvolassa josta saat ohjeet mitä tehdä. Siellä on ammattitaitoinen henkilökunta joka auttaa. Jos ajattelet aborttia alkaa kohta olla kiire mutta neuvolassa kerrotaa ja opastetaan.Se poika on saatava vastuuseen jos se pakotti sut ja käytti hyväkseen ja sinä olet vielä alaikäinen.
      Älä syyllistä itseäsi vaan puhu tilanteesta jonkun luotettavan aikuisen kanssa.
      Itse oli vähän vastaavanlaisessa tilanteessa mutta vanhempana. Itse kannan vastuuni vaikka ei se ole helppoa henkiseti, fyysisesti eikä taloudellisesti. Jaksamista onnea tulevaan.

• Lissu 15 v

Ihana avaus. Toivottavasti ei oo trolli! On nii romanttinen tarina! Susta tulee ihana äiti!

• hih..

No jo oli taas varsinainen Reginasatu;))

• lol3

tyhmä pentu, lopeta se raskaus, lapses on vahinkonulikka nii joten mitä jos tekisit sillee että stoppauttaisit raskauden... ja ilmottele porukoilles, ääliö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe