Ennenaikainen siemensyöksy

helpavuntarpeessa

Olemme tehneet kaikkemme miehen ennneaikaisen siemensyöksyn takia. mies tiedostaa ongelman, olemme kokeilleet ns "löysät pois", pitkää esileikkkiä naisen hyväksi naisen tyydyttäminen ensin, xylocain geeliä, miehen kestävyyden harjoittamista ns: "kun tuntuu, että laukeaa, pidetään hetken tauko". mikään ei auta. olen todella turhautunut. alkusuhteessa kaikki oli miehen nautintoa,kunnes ongelma iskostui mieheen pitkien keskustelujen jälkeen, ja näki vaivaa myös minun eteen (hetken). nyt tuntuu etten enää jaksa, kaikki kokeiltu, ehdotuksia? en halua että suhde kaatuu. En ole koskaan saanut emätinorgasmia, vaan usein saan klitorisorgasmin. seksi kestää .n. 30sek.-1min. mieheni ei anna minun seksin aikana kiihottaa klitorista kosta tämä häiritsee häntä, joten minä jään kylmille. olen monesti seksin jälkeen halunnut hoitaa itseni loppuun dildon avulla, mutta tästä hän verisesti loukkaantuu, tai yrittää itse survoa sitä minuun niin että sattuu. olen äärimmäisen turhautunut tässä suhteessa, mutta rakastan miestä. auttakaa minua, mitä tehdä? vai luovuttaakko?

13

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasapeli.

"pitkien keskusteluiden jälkeen"? Entä jos näyttäisi hänelle tämän viestisi?

• kyllä ratkeaa. m

Ennenaikaista siemensyöksyä hoidetaan serotoniinin
      takaisinoton estäjillä, vaikuttavat siis aivojen eräitten hermoratojen toimintaa hillitsevästi. Psykologiset keinot tuskin auttavat. On siis syytä hankkia lääkärinresepti.

Miehesi asenteessa on myös ongelmaa. Seksissä pyritään tuottamaan mielihyvää toiselle, oma mielihyvä tulee ikään kuin sivutuotteena. Miehen tehtävä on tyydyttää naisensa, naisen miehensä.

Jos miehen orgasmi tulee ensin, mutta hän kieltää orgasmin sinulta, asia ei ole kunnossa. Jos saatat saada orgasmin hyväilemällä klitoristasi, pitäisi miehen olla siitä vähintäänkin hyvillään. Dildon käyttämisesi yhdynnän jälkeen on aivan välttämätöntä. Useat miehet nauttivat, kun näkevät naisensa käyttävän dildoa tai sormettavan.

Emätinorgasmi ja klitorisorgasmi ovat itse asiassa sama asia. Klitoriksen paisuvaiskudokset ulottuvat syvälle kehon sisään. Kiihotus emättimessä kohdistuu sisäkautta klitoriksen juuriosaan.

Jotkut naiset tuntevat sen, jotkut eivät. Jos tuntevat, kohtaa sanotaan G-pisteeksi. Se on siis (jos on) emättimen etuosassa. Useat naiset eivät siis sisäkautta voi tuntea mitään. Yhdynnässäkin useimmilla kiihotus tulee ulkokautta klitorikseen miehen painautuessa sitä vasten.

Emätin on itse asiassa aivan tunnoton elin. Ethän tunne sisälläsi tamponiakaan. Tunnet kiihotusta erityisesti aivoillasi ja vittusi ulkoisilla osilla, klitoriksella ja pienillä häpyhuulilla. Itsetyydytyksessäkin useimmat hyväilevät vittuansa päältäpäin. Jotkut työntävät jotakin sisällekin, mutta kiihotus tulee ajatuksen kautta tai emättimen aukon venytyksestä ja kohdistuu silloinkin klitorikseen tai pieniin häpyhuuliin.

Miehesi on nyt säikähtynyt tilanteesta. Kun hän käy lääkärillä ja saa ennenaikaisen laukeamisen kuntoon, hän rauhoittuu ja voitte alkaa uuden seksielämän kauden. Erityisen paljon voit nauttia, kun mies hyväilee klitoristasi ja koko vittuasi. Kun ennenaikainen siemensyöksy on hoidettu, voit myös tuottaa hänelle iloa imemällä hänen kyrpäänsä. Voitte kokeilla myös 69-asentoa, jolloin yhtaikaa vittusi on hänen suussaan ja hänen kyrpänsä sinun suussasi.

Oikein hyvää jatkoa teille! :)

• ukkeli.....

Miksi pitäisi keinotekoisesti hoitaa miehen luonnollista nopeaa siemensyöksyä,se ei ole sairaus vaan luonnonollinen miljoonien vuosien evoluution aikana kehittynyt ominaisuus jossa uroksen tarkoitus on tiineyttää mahdollisimman nopeasti omilla siittiöillä kilpailevien urosten nenän edestä.Mies ei tälle mitään mahda eikä ole syytä häntä tuomita tästä.On myös väärin väkisin yrittää tehdä miehestä kestävämpi sillä tästä hän vain kärsii henkisesti ja fyysisesti,orgasmi on paljon voimakkaampi jos mies ejakuloi silloin kun se on tullakseen eikä pitkittämällä

• kyllä ratkeaa, m
        ukkeli..... kirjoitti:

Miksi pitäisi keinotekoisesti hoitaa miehen luonnollista nopeaa siemensyöksyä,se ei ole sairaus vaan luonnonollinen miljoonien vuosien evoluution aikana kehittynyt ominaisuus jossa uroksen tarkoitus on tiineyttää mahdollisimman nopeasti omilla siittiöillä kilpailevien urosten nenän edestä.Mies ei tälle mitään mahda eikä ole syytä häntä tuomita tästä.On myös väärin väkisin yrittää tehdä miehestä kestävämpi sillä tästä hän vain kärsii henkisesti ja fyysisesti,orgasmi on paljon voimakkaampi jos mies ejakuloi silloin kun se on tullakseen eikä pitkittämällä

Evoluutio ja kulttuurievoluutio asettuvat tässä vastakkain. Nopea siemensyöksy on todellakin biologisen evoluution kannalta ollut hyödyllinen, koska se on edistänyt hedelmällisyyttä ja periytynyt siten suurelle osalle populaatiota.

Naisen orgasmista ei ole ehkä mitään BIOLOGISTA hyötyä. Onkin varteenotettava teoria, että se on jäänne, kuten miehen nännit.

Tuskin kuitenkaan kulttuurissa haluamme palata luolamiestasolle. Se merkitsisi vain siemenen jakamista sinne tänne, eikä naista otettaisi huomioon, ei edes omaa naista.

Koska useat naiset kuitenkin TARVITSEVAT orgasmin ja muuten tyydyttävää seksiä, sivistynyt kulttuuri vaatii, että mies ottaa naisen seksitarpeen huomioon. Tietysti se on erityisen vaikeaa niille miehille, joiden geenirakenne johtaa nopeaan laukeamiseen.

Jos ottaisimme huomioon muissakin asioissa vain evoluotion valitseman geenijakauman, KOKO lääketiede olisi lopetettava, sillä KAIKKI, mitä se tekee, on evoluution vastaista, tai pitaisikö sanoa paremmin, että siitä on tullut uusi evoluutioon vaikuttava tekijä.

Monet sairaudet ovat geeniperäisiä, siis osa evoluutiota. Ei niillä ole mitään eroa geeniperäiseen nopeaan siemensyksyyn. Esimerkiksi sirppisoluanemia, joka molemmilta vanhemmilta perittäessä jahtaa kuolemaan, on aikana, jolloin ei ollut lääkehoitoa, kuitenkin ollut hyödyllinen, muttei ole enää. Nopea siemensyksy on aikoinaan ollut tiettyyn rajaan asti hyödyllinen, mettei ole enää.

• holymagarouni

Hei. Suosittelen tosiaan miehellesi käyntiä lääkärillä tuon ongelman vuoksi. Itse kärsin nopeasta suemensyöksystä myös, ja sain reseptin priligy 30mg lääkkeeseen. Ekalla kerralla tuosta ei vielä ollut apua, mutta toisella jo huomasi että kestoa oli tullut tuplat lisää, noin 2 minuuttia. Ekan paketin käynti uudelleen kääkärillä ja lääkäri kirjoitti vahvempaan, 60mg versioon reseptin. Nyt kestoa on vähintään 5 min, kortsulla ja tuolla lääkkeellä loputtomasti. Kannattaa katsoa aloittamani ketju tuolta mieskunto osiosta. Nyt ollaan siinä tilanteessa että vaimoni sai viimeviikolla ekan kerran orgasmin yhdynnässä, oli aika voittaja olo. Yhdessä tuota olemme yrittäneet 14 vuotta :) lääke otetaan ennen yhdyntää ja vaikutus on paras 1-3 tuntia tuon jälkeen. Paketissa on kolme pilleriä ja hintaa tuolle 60mg on n.36 euroa. Kallista lystiä mutta on sen arvoista.

• miessss....

Kyllä se paras ja ihan luonnon oma lääke tuohon on kun nainen vaikka runkkaa mieheltä löysät pois ennen aktia ja pidätte pienen parin tunnin paussin jonka jälkeen mies kestääkin yllättävän kauan tulla.Kuulkaas kun se toinen kuti ei olekaan enää "piipun suulla" odottamassa lähtö laukausta vaan "roikkuu" siellä alempana odottamassa lähtökäskyä,kokemuksesta tiedän kun olen myös näitä 20s miehiä.

• helpavuntarpeessa

Ennenaikainen siemensyöksy esileikin vähyys ovat ajaneet meidät ahdinkoon. riitelemme viikottain seksin vähyydestä, olen satoja kertoja selittänyt kantani; esileikin puute lyhyt seksi on tehnyt seksistä toimituksen, pakkopullan. mieheni on kuin kaksi eri persoonaa, kun on seksiä hän on ihana, huomaavainen ja läheisyydellä palkitseva, kun seksiä ei ole hän on etäinen, emme puhu päiviin, nukumme erillään. olen snanonut miehelleni että minusta tuntuu kuin olisin parisuhteessa 2 eri persoonan kanssa.
      mieheni mielestä parisuhde mitataan sillä paljonko seksiä on, jos ei ole seksiä ei ole parisuhdetta.
      ennenaikainen siemensyöksy ei esileikkiä se että en saa kiihottaa itseäni= tekee minusta haluttoman. tämän olen miehelleni kertonut, hän on luvannut jo vuosi sitten hakeutua urologille, jota ei ole tähänkään päivään asti tehnyt.
      riitelemme jatkuvasti seksin vähyydestä, eikä hän tajua että seksin vähyys johtuu painostuksesta ja siitä että haastaa riitaa aina jos ei saa seksiä. suhde on mennyt siihen että seksiä on pakko olla jos aikoo kestää miestä ilma riitoja, painostusta ja erolla uhkaamista.

• helpavuntarpeessa

olen myös yrittänyt jonkin aikaa elää kuin open-buffet, antautua aina kun mies haluaa, edelleenkään hän ei ollut tyytyväinen seksin määrään. olisiko mieheni tyytyväisempi jos löytäisi kumppanikseen nymfomaanin?

• kyllä ratkeaa, m

Jos miehesi ei mene lääkäriin, tilanteelle ei voi mitään. Ongelma on EHDOTTOMASTI lääketieteellinen. Ette voi ratkaista sitä yksin, vaikka seisoisitte päällänne. Jos hän kieltäytyy edelleen, ei ole muuta mahdollisuutta kuin erota. Eihän kärsimystä voi kestää jatkuvasti.

Miehesi ei myöskään voi olla onnellinen nymfomaanin kera. Ko. tytöt ovat satuolentoja, mutta ei hän sovi yhteen myöskään tytön kanssa, jolla on keskimääräista voimakkaampi seksitarve,

Siis lääkäri tai ero.

• helpavuntarpeessa

tuli aikaisempiin viesteihin kirj. virheitä. tässä korjattu viesti :

Tänään jo päivällä sanoin miehelle, että se on urologilla käynti ja panostaminen, tai ero. Sanoin, että kerran täällä eletään ja suotavaa MOLEMMILLE olisi elää se täysin rinnoin, nauttien. Ja jos molemmat tyytymättömiä, niin tiedetään suhteen suunta. . Vastaus oli, että ei jaksa edes yrittää, että kyllä varmasti muille kelpaa, on kuulemma aikaisemmin kelvannut ja että naisia olisi useita, ja nytkin ottajia jonoksi asti.

Yritän vielä hetken, yritän saada miehen urologille, yritän itse olla suotuisampi seksin suhteen. jos tämä ei auta, niin sitten olen kaikkeni tehnyt....3 vuotta taistelua riittää.

Mieheni mielestä ennenaikainen siemensyöksy johtuu vain, ja ainostaan, seksin puutteesta, tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. vaikka kuinka olen kehottanut runkkaamaan ensin löysät pois, ja tässä auttanut, hän ei ole valmis myöhemmin uuteen kertaan, vaan haluaa siemensyöksyn jälkeen nukkua. uudestaan hän olisi valmis esim. aamulla tai useamman tunnin jälkeen, jolloin minun haluni ovat jo kadonneet, koska sitä esileikkiä en tosiaan saa.

• onaja

Ihmeellinen mies kun ei tykkää esileikistä, sehän on sitä parasta kun saa sivellä reisiä kauan ja vimeksi leikkiä pillulla, sormettaa ja kosketella, hyväillä rintoja ja suudella nännlä ja pitkittää sitä parasta hetkeä molemmille. Tämä mies ei muutu eikä muuta tapojaan.

• kyllä ratkeaa, m

"oraja", ei se ole ihmeellinen mies. Jos potee ennenaikaista siemensyöksyä, saa orgasmin jo esileikissä. Mies ilmeisesti haluaa kuitenkin työntää kyrpänsä hänen vittuunsä ja laueta sinne. Siksi hän työntää heti ilman esileikkiä, ettei laukeaisi liian aikaisin.

"helpavuntarpeessa", ei ole enää aika kärsivällisyyteen. Olet jo kestänyt liikaakin. Miehesi ei ole aikeissa mennä lääkärille. Siirrä hänet jo heti ulkoruokintaan.

Jos hän löytää mieluisan nymfon, niin ihme on, mutta sinä olet jo saanut tarpeeksi. Olet jo vapaa antamaan vittuasi muille ja nauttimaan. Oikein hyvää jatkoa. Kyllä se kirpaisee, mutta sinun on saatava normaaliseksiä. Hyvää loppukesää. :)

• ed.

Niin, pitää vielä sanomani. että joskus esileikitön seksi voi tehdä gutaa, kun on sillä tuulella, mutta kun se on pakkopullaa, on MAHDOTONTA keritä mukaan. Normaaliseksiin kuuluu YLEENSÄ esileikki. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      222
      1537
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1207
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      942
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe