Vastaisin muutamalle

Arrow

Ihan näin harjoituksena koska en usko että pystyisin näkemään mitään näin palstalla mutta voihan sitä kokeilla.
Olen opiskellut psykologiaa, parapsykologiaa ja parhaimmillani olen kun tapaan asiakkaita naamatusten.
Kykyni heikkenee mitä vanhemmaksi tulen ja kokeillaan nyt tätäkin kautta.

Tietysti näen asiakkaasta naamatusten erittäin paljon ja siihen ei välttämättä tarvitse edes kortteja mutta ne auttavat keskittymään ja silloin tällöin näen jopa jotain.

Kello lähenee kolmea enkä tiedä miksi kirjoitan tämän viestin mutta olen ollut itse erittäin ahdistunut viime aikoina ja jos minä pystyn auttamaan teitä ehkä tekin pystytte auttamaan minua.

22

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uneton.

      Jos sinulla on kykyjä vain psykologiassa niin et ole aito näkijä tai ennustaja.
      Minäkin voin päätellä paljon henkilöstä jos on naamatusten ei siihen tarvitse koulutusta.
      Aloitit kuitenkin lupaavasti oli se sitten mitä tahansa joten sano miksi en pysty nukkumaan.

    • vaalea nainen

      Hei raha asioihin haluaisin tulkintaa.

      • Arrow

        Vaalea nainen.

        En voi tulkita raha-asioitasi koska ne ovat sekaisin ja katsoin myös korteista että et hallitse tilannettasi ja kun pari muutakin juttua taustalla jotka aiheuttaa ongelmia.
        Yritän sanoa hienovaraisesti että hävitä yksi ongelma se helpottaa sinun oloasi vaikka siitä aiheutuukin syyllisyyttä vähän aikaa.
        Miksi syyllisyys?

        Uneton.

        Kiitos kommentista mutta minä olen todellakin harjoittelija ja sinä et pysty nukkumaan koska kärsit.
        Meillä on siis jotain yhteistä.


    • uneton.

      Just niin neropatti jos olet opiskellut aivojen sotkemista niin eihän tuossa ole mitään järkeä saman pystyy kertomaan terapetti.

      • Arrow

        Terapeutti voi auttaa vain jos kerrot hänelle rehellisesti tilanteesi.
        Kokeillaan nyt sitten korteilla.

        Olet kärsinyt riippuvuudesta pidemmän aikaa ja olet lopettanut sen joten nyt joudut vähän kärsimään siitä myös niistä levottomista jaloista.
        Aika parantaa ja olen aika varma että kyse on lääkeriippuvuudesta.

        Nyt voisit auttaa minua miten uneton.
        Ehkä näin väärin mutta jotain riippuvuutta kuitenkin.


      • uneton.
        Arrow kirjoitti:

        Terapeutti voi auttaa vain jos kerrot hänelle rehellisesti tilanteesi.
        Kokeillaan nyt sitten korteilla.

        Olet kärsinyt riippuvuudesta pidemmän aikaa ja olet lopettanut sen joten nyt joudut vähän kärsimään siitä myös niistä levottomista jaloista.
        Aika parantaa ja olen aika varma että kyse on lääkeriippuvuudesta.

        Nyt voisit auttaa minua miten uneton.
        Ehkä näin väärin mutta jotain riippuvuutta kuitenkin.

        Joo olet aika taitava mutta et ennustajana tai näkemisessä tuonhan olisi voinut päätellä kuka tahansa. zopinoksia olen käyttänyt nutta ei se tee rippuvaiseksi.
        Sano mikä on lempivärini.


      • Arrow
        uneton. kirjoitti:

        Joo olet aika taitava mutta et ennustajana tai näkemisessä tuonhan olisi voinut päätellä kuka tahansa. zopinoksia olen käyttänyt nutta ei se tee rippuvaiseksi.
        Sano mikä on lempivärini.

        Käyttämäsi lääkeaine on aika yleinen ja lopetuksessa aiheuttaa levottot jalat-syndrooman ja kyseessä ei ole fyysinen koukku vaan henkinen.
        Rauhoita makuuhuoneesi ei kännyköitä tv:tä tai tietokonetta sinne pyhitä se makuuhuoneesi.
        Olet varsin kireä henkilö joten suosittelisin nyt aluksi harjoitteleman joogahengitystä on yllättävää että monet ihmiset eivät osaa edes hengittää oikein.

        Onko se niin pahaa jos yhdistän psykologian, ennustuksen, näkemisen ja kortit.
        Muistutan vielä että minähän vain kokeilen.


      • Arrow
        uneton. kirjoitti:

        Joo olet aika taitava mutta et ennustajana tai näkemisessä tuonhan olisi voinut päätellä kuka tahansa. zopinoksia olen käyttänyt nutta ei se tee rippuvaiseksi.
        Sano mikä on lempivärini.

        Olen aika varma että lempivärisi on violetti ja vihavärisi on pinkki vaikka oletkin nainen, ja tarkoitan että olet miesnainen ja sinun on täytynyt olla aina vahva mutta raja tulee kaikilla vastaan.
        Sano että olen väärässä ja poistun palstalta.


    • Kiltti ihminen

      Hei, mitä näet minulle, vaalealle naiselle elämään? Tuleva kiinnostaa rakkauden osalta erityisesti, koska olen ollut nyt ilman parisuhdetta kauan.

    • ulukonapihalla

      Vieläkö ehtii minullekkin katsoa? Rakkauselämääni kaipaisin kovasti katsantaa, olen puun ja kuoren välissä ja tahtoisin tietää, olenko oikealla polulla. Olen itse tumma nainen

      Kiitos, mikäli ehdit auttaa :)

    • Marita.

      Hei, katsotko mistä löydän kumppanin? Millainen hän on ? Yksin olen ollut ja olen nyt valmis suhteeseen. Olen nelikymppinen, ristiverinen. Kiitos.

    • stressaantunut

      Jos on aikaa, niin voisitko katsoa minullekin. Näkyykö mitään apuja tämän hetkiseen elämäntilanteeseen? Kiitos etukäteen vastauksestasi.

    • Arrow

      Please laittakaa täsmällisempiä kysymyksiä kuten sanoin olen vain harjoittelija täällä netissä.
      Tottakai käytän myös psykologiaa ei kai se mikään synti ole ja kun pystyn analysoimaan tilanteen sitä kautta niin lopuksi käytän kortteja.

      Olisi aika vastuutonta alkaa sanomaan suoraan että sinun rakkauselämäsi on tuhoon tuomittu ja vielä netissä.
      Kuten terapeuteilla myös näkijöillä ja ennustajilla on vastuunsa ja livessä tuo on toiminut aika hyvin mutta täällä netissä pitää olla tosi varovainen.

      • Jane sanoo jeps!

        Hei, mielenkiinnosta kokeilkaamme kimpassa
        elikkä kysymyksiä tässä:

        1. Saatko visioita muutosta, elikkä muutammeko täältä ja jos niin minne suuntaan suomen maata.

        2. Työllistynkö asialliseen työhön vielä?

        3. Kaksi ystävätärtä tumma ja vaalea askarruttaa, ottavatko vielä yhteyttä meihin?

        4. Kiitos etukäteen ja ethän vastaa mitään negatiivista tai pelottavaa (kenellekään)


      • Yks kyselijä vaan

        Järjestyykö läheisten hoitoihin liittyvät asiat kuntoon? Entä järjestyykö raha-asiat parhain päin jossain vaiheessa eli löytyykö töitä pitemmäksi aikaa? Entä ihmissuhdeasiat, mitä niissä näkyy? Löytyykö uusia ystäviä? Entisestä työpaikasta jäänyt vaivaamaan siellä tapahtuneet asiat, jotakin outoa siinä kaikessa oli, jos siihen saisin jotain valaistusta niihin asioihin, ett mistä johtui. Kiitos etukäteen vastauksestasi.


    • Piialiisa

      Hei Arrow

      Olen ristiverinen nainen, yksinasuva, lapseton.

      Tapaammeko enää pitkän miehen kanssa? Milloin?
      Pääsenkö milloin opiskelemaan?
      Milloin saan asuntoni myytyä?
      Millainen asuntoni on seuraava? Kuinka pitkä matka keskustasta? Minkävärinen talo?

    • Joutsenen siivin

      Heippa .Kysyisin saako poikani töitä?
      Tulenko toimeen uuden pomoni kanssa?
      Mitä näkyy minun ja mieheni tulevaan?

    • Suuria muutoksia?

      Minun rakkaus häneen- tulevat muutokset? Olen tumma nainen.
      Miten työasiat-onko jo pahin jarru poistunut? Eteneekö asiat hyvään suuntaan jo?
      Raha-asiat ja muuttoa näkyykö- Onko menossa päin parempaa asiat?

    • char..

      Hei! Vieläkö vastailet? Kiinnostaisi tietää, mitä näet minulle? Tarkemmin sanottuna miesasioita mietin... Sinkku siis olen mutta en pistäisi pahaksi jos mies vierelle löytyisi. Onkohan rakkautta tulossa elämääni?
      Kiitokset!

      • Jotain iloa

        Hei, mitä vaalealle naiselle näkyy? Erosta yli 7 vuotta. Nallekarhu puuttuu.


    • siniviuhka

      Moikka! Mistä ja milloin saan seuraavan työpaikan? Tällä hetkellä kotona lasten kanssa...kiitos jos vaivaudut vastaamaan.

    • äipykkä

      Hei! Voisitko katsoa mitä näet kun minulle tarjottiin työpaikkaa joka ei ole kyllä yhtään mun juttu, että miten tässä nyt käy..ja sitten lasten koulunkäynteihin, pojalla huono keskiarvo että pääseekö mihinkään jatkamaan..kiitos

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6059
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      519
      3709
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3550
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2754
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 283
      2182
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe