Tai no ei pidä vaan mitkä näytää parhaalta? Laittakaa omia mielipiteitä
TYTÖT: millaista hiukset pojalla pitää olla
25
573
Vastaukset
- hihiihii
Sellaset,joista se poika ite tykkää :)
- ali baba kebab alivakaa
hiukset pitää olla lyhyt mutta ruskeat pitkät mustat hiukset ja lauri ei ole mutta niin se ei myö ei ymmärretä seinät ovat punaiset ja ryhmät mutta kun pitkät seinät eivät ole sopivia tähän tilanteeseen ja italian pitkä mitä vittua mä rupesin sitä jotain pituusraja herkistelyä italian kiva mutta sitten taas kun lapset eivät kiipeile sinä niin se ei ole enää niin kiva ja sitten laurea muurahainen mutta ei tottele lauri tuletko kahville ja toimenpiteet tämä teidän aivan samat asiat lauri tulla sinne että joku valehtelee tuolla ympäriinsä ja sen ylös alas ylös alas ylös alas ylös vasta sitten kikiwelt on liian kipeä ja arka kivekset ei ole kivoja mutta tää x17 cm seinät on liian isoja
- 312999
ali baba kebab alivakaa kirjoitti:
hiukset pitää olla lyhyt mutta ruskeat pitkät mustat hiukset ja lauri ei ole mutta niin se ei myö ei ymmärretä seinät ovat punaiset ja ryhmät mutta kun pitkät seinät eivät ole sopivia tähän tilanteeseen ja italian pitkä mitä vittua mä rupesin sitä jotain pituusraja herkistelyä italian kiva mutta sitten taas kun lapset eivät kiipeile sinä niin se ei ole enää niin kiva ja sitten laurea muurahainen mutta ei tottele lauri tuletko kahville ja toimenpiteet tämä teidän aivan samat asiat lauri tulla sinne että joku valehtelee tuolla ympäriinsä ja sen ylös alas ylös alas ylös alas ylös vasta sitten kikiwelt on liian kipeä ja arka kivekset ei ole kivoja mutta tää x17 cm seinät on liian isoja
Lol :D Käytitkö jotain google kääntäjää vai
- eikumpikaanoista
ei ainakaa kalju tai mikään pitkä rasvaletti.
- LiianPian14Tyttö
Mun mielipidettä eo kannata kuunnella, mut musta pitäis olla pitkät hiukset :'3 Niinku ihan pitkät pitkät tai vähintään 10cm. Mustat tai suklaanruskeat ois jees~ Tollasia mä unelmoin, mut ei se mikään pakote ole, heh. (Ihastuksella on pitkät ja mustat
- vaan yhentytön mielipie
Ite oon sitä mieltä (vaan mun oma mielipide) että ei mitään pottakampaust (otsist),kaljuu tai pitkii hiuksii (koska en ite väkitä pojil pitkist hiuksist) ja hiukset vois olla sellaset et ois tyylii joku ananas tai ainaki semmone kiva "töyhtö" xd ja väril ei oo sille kauheest välii mut blondit,suklaanruskeet ja kaikki värit siltä välilt o iha kivoi xd
- fdsfddfsdsf
vaan yhentytön mielipie kirjoitti:
Ite oon sitä mieltä (vaan mun oma mielipide) että ei mitään pottakampaust (otsist),kaljuu tai pitkii hiuksii (koska en ite väkitä pojil pitkist hiuksist) ja hiukset vois olla sellaset et ois tyylii joku ananas tai ainaki semmone kiva "töyhtö" xd ja väril ei oo sille kauheest välii mut blondit,suklaanruskeet ja kaikki värit siltä välilt o iha kivoi xd
Miksi pitää mainita erikseen, että "vaan mun oma mielipide", kun se on varsin selvää ilman mainintaakin?
- kikkelliskkoookkeeli
fdsfddfsdsf kirjoitti:
Miksi pitää mainita erikseen, että "vaan mun oma mielipide", kun se on varsin selvää ilman mainintaakin?
tottakait se pitää mainita, kun eihän sitä tiiä jos se matkii kaveria ja kertoo aina mitä mieltä kaveri on.....se on just tosi tärkee mainita ...!!!
- paras
Ananas :3
- sdadsasdsa
Sellainen mikä on 98% 10-16 -vuotiaalla? Eh.
- 12+4=?
Pitkä tukka
- pörröpää
Olis hyvä jos jokaisella olis omannäköiset hiukset eikä kaikki leikkauttais saman näköseks siks vaan et tytöt tykkäis...
Mut mä muhun vetoaa pörröset, paksut hiukset jotka on hyvin hoidettu :3 niit ois ihana sit pörrötellä suudeltaessa silleen hitaasti.. - rock1299
Mul on pitkä tukka (oon poika)
- TyttöTälläinen<3
Blondit tai suklaanruskeet, ananas tai semmone kiva:) (=Ei kalju, siili yms)
- tyttönenvain
Pojalla sais olla mielestäni sellaset ihan tavalliset lyhyet hiukset :) Itse en tykkää pitkätukkaisista sitten ollenkaan :(! Mutta jos poika on muuten kiva niin sillä, minkälaiset hiukset pojalla on ei ole mitään väliä :)
- .................
Siili, irokeesi ja emohiukset on iha OK
- 13 vv
Ei väliä kunhan ei olisi pitkät : / Mieluiten lyhyet : ) ei tarvii olla ananas
- Emo_girl
Emo hiukset on ihanat
- UNiTE
Mieluiten blondit, ruskeet tai mustat, emohiukset tai visual kei-tyyppiset kuten UNiTEn Yui:lla °^_^° http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130202005146/visualkei/images/2/24/UNITE.png
- olen puhunut
UNiTE kirjoitti:
Mieluiten blondit, ruskeet tai mustat, emohiukset tai visual kei-tyyppiset kuten UNiTEn Yui:lla °^_^° http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130202005146/visualkei/images/2/24/UNITE.png
hyi vittu emot herätkää tähä maailmaa.... ootte vitun säälittäviä
- Ärsyttäväääääää!
olen puhunut kirjoitti:
hyi vittu emot herätkää tähä maailmaa.... ootte vitun säälittäviä
"olen puhunut" painu helvettiin. Ei emossa mitään vikaa oo !!!
- 6+1
Siili, töyhtö, irokeesi, ananas. Ei pitkä tai kalju.
- paljonpaljon
Ei ainakaan mikään pottatukka
- mandariini tukka
minkälaiset hiukse ananas hiukset ???
onxne sellaset ku leidi gagalla kun pitää ananasta päässä ?
- kyllä
file:///C:/Users/juup/Pictures/jtn/hehehe/10455222_881297715232620_415305044760974317_n.jpg :3 ooooiiih that's best!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907