Voisiko joku suositella hyvää animea 6-vuotiaalle tytölle? Ajattelin, että pikkusiskoni voisi tykätä animesta kun hän on kattonut My Little Ponya ja Avatar; The Last Airbenderiä.
Kiitos! :)
Lapsille sopiva anime
11
1894
Vastaukset
Alfred j kwak o loistava, ite taisin katella tläasteel ekan kerra ja toisen kerra lukion ekalla. ;;D mahtava lastenohjelma ja se on animea vaikka moni ei tiedä
- HajimeNoIppo
Ei ''puhdasta'' animea, se on enemmänkin eurooppalainen piiretty kuin anime. Saksalaisilla oli iso osa sen sarjan valmistuksessa. Sama pätee Montana Jonesia ja muumeja. Suomalaisten näkökulma ikärajojen suhteen japanilaisiin on suuri, en kyllä uskaltaisi kauheasti mennä ehdottelemaan mitään sarjoja. Voisit antaa pikkusiskosi katsoa Anime sarjaa nimeltä ''Gon'' se oli oikein viihdyttävä vaikkakin tarkoitettu pienille lapsille. Seuraavassa linkissä lisää aiheesta --> http://myanimelist.net/anime/7867/Gon
- seki eki
Tonari no Seki-kun
- sepäse4
miten ois pokemon ja/tai digimon ;D
ite ainaki pienenä tykkäsin noista ja myös tuosta yllämainitusta alfred j. kwakista :3 - lasten_anime
Cardcaptor Sakura
- jupidop
Muumit
Princess tutu on tosi hyvä. sit on tietty noo pikku klassikot pokemon ja digimon. Ite vielä suosittelen lisäks Yumeiro Patissier. Ja pretty cure.(Kaikki kaudet)
- 939
Mitähän mahtavat olla kielivaatimukset pikku tytöllä? Kaiketi suomeksi dubattu, vai meneekö jo tekstitettynä? Ummikkona Japaninkielisiä tai englanninkielisiä?
- Inuinu
Lucky Star tuli mieleen :D
- AttackonLevi
Itse katsoin tuon ikäisenä Hopeanuolta (ja edelleen tykkään siitä) ja mielestäni se on hyvä ja "opettavainen" sarja (vain sarjasta tykkäävät ymmärtävät mitä tarkoitan) ja se jollain tavalla kasvatti minua. Monien mielestä kyseinen sarja ei sovi tuon ikäisille, mutta itse tykkäsin Hopeanuolesta erittäin paljon (aloitin katsomisen 5-6v). Ehkä olen väärässä/vähän outo, mutta jos minulla olisi pikkusisko (tai lapsi) ja hän ei pelkäisi kyseistä sarjaa/ja tykkäisi koirista, niin antaisin hänen katsoa sitä :)
- kirito
boku no piko tietenkin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.736394- 1445893
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4933745Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202159- 401415
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4071378- 741215
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471054Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110972Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56970