Lapsille sopiva anime

gwenny

Voisiko joku suositella hyvää animea 6-vuotiaalle tytölle? Ajattelin, että pikkusiskoni voisi tykätä animesta kun hän on kattonut My Little Ponya ja Avatar; The Last Airbenderiä.

Kiitos! :)

11

1959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alfred j kwak o loistava, ite taisin katella tläasteel ekan kerra ja toisen kerra lukion ekalla. ;;D mahtava lastenohjelma ja se on animea vaikka moni ei tiedä

• HajimeNoIppo

Ei ''puhdasta'' animea, se on enemmänkin eurooppalainen piiretty kuin anime. Saksalaisilla oli iso osa sen sarjan valmistuksessa. Sama pätee Montana Jonesia ja muumeja. Suomalaisten näkökulma ikärajojen suhteen japanilaisiin on suuri, en kyllä uskaltaisi kauheasti mennä ehdottelemaan mitään sarjoja. Voisit antaa pikkusiskosi katsoa Anime sarjaa nimeltä ''Gon'' se oli oikein viihdyttävä vaikkakin tarkoitettu pienille lapsille. Seuraavassa linkissä lisää aiheesta --> http://myanimelist.net/anime/7867/Gon

• seki eki

Tonari no Seki-kun

• sepäse4

miten ois pokemon ja/tai digimon ;D
      ite ainaki pienenä tykkäsin noista ja myös tuosta yllämainitusta alfred j. kwakista :3

• lasten_anime

Cardcaptor Sakura

• jupidop

Muumit

• Princess tutu on tosi hyvä. sit on tietty noo pikku klassikot pokemon ja digimon. Ite vielä suosittelen lisäks Yumeiro Patissier. Ja pretty cure.(Kaikki kaudet)

• 939

Mitähän mahtavat olla kielivaatimukset pikku tytöllä? Kaiketi suomeksi dubattu, vai meneekö jo tekstitettynä? Ummikkona Japaninkielisiä tai englanninkielisiä?

• Inuinu

Lucky Star tuli mieleen :D

• AttackonLevi

Itse katsoin tuon ikäisenä Hopeanuolta (ja edelleen tykkään siitä) ja mielestäni se on hyvä ja "opettavainen" sarja (vain sarjasta tykkäävät ymmärtävät mitä tarkoitan) ja se jollain tavalla kasvatti minua. Monien mielestä kyseinen sarja ei sovi tuon ikäisille, mutta itse tykkäsin Hopeanuolesta erittäin paljon (aloitin katsomisen 5-6v). Ehkä olen väärässä/vähän outo, mutta jos minulla olisi pikkusisko (tai lapsi) ja hän ei pelkäisi kyseistä sarjaa/ja tykkäisi koirista, niin antaisin hänen katsoa sitä :)

• kirito

boku no piko tietenkin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3784
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3179
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2385
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      2000
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      27
      1648
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1631
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1473
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe