Eli oisko paria miestä jotka haluis alistaa, eli sitoa yms.
Oon 18v tyttö ja tää on ollu mun fantasiani jo pitkään. Toivoisin että olisitte iältänne n.25-45v.
Oisko paria miestä? ;)
16
1057
Vastaukset
mistäpäin suomea olet.
- Tyttönen
Olen Espoosta.
- Oul(m)
Tyttönen kirjoitti:
Olen Espoosta.
tule Ouluun niin saat.
- löytyy
[email protected] mailaa ja kerro itsestäsi enemmänkin niin toteutetaan fantasiasi..!
- Tyttönen
En käy kovin usein sähköpostissa :( Jutellaan täällä :)
- gangman
Tyttönen kirjoitti:
En käy kovin usein sähköpostissa :( Jutellaan täällä :)
Mitä haluaisit tehdä? Paljaallako annat? Olisin kiinnostunut tulla hoitelee sua. Kerro mittojasi.
- Tyttönen
gangman kirjoitti:
Mitä haluaisit tehdä? Paljaallako annat? Olisin kiinnostunut tulla hoitelee sua. Kerro mittojasi.
Paljaalla totta kai, ja olen siis 176cm pitkä, D-kupit, ja hiusten väri on blondi, ja mulla on siis ruskeat silmät :)
- gangman
Tyttönen kirjoitti:
Paljaalla totta kai, ja olen siis 176cm pitkä, D-kupit, ja hiusten väri on blondi, ja mulla on siis ruskeat silmät :)
Miten olis ens viikolla joku iltapäivä tapaaminen?
- Pari miestä
Löytyy toki. Minä ja kaverini olemme hoidelleet muutamaa naista porukalla ja aina ovat tykäänneet. Kaveri on hyvinkin dominoiva, minä huomioin naista enemmän. Olemme molemmat about kolmekymppisiä, katseenkestäviä ja kuntoa löytyy riittävästi.
- Tyttönen
Hmm, mulla olisi yksi ehto...
Kyllä löytyy. Ota yhteyttä Tyttönen.
- Kyr-pämies
Minä en anna koska olet mies siis homo.
- Tyttönen
Olen ihan nainen, mulla ei ole tapana leikkiä miestä!
- ahaha1
juu lahesta löytyis nuori kolli 17v
Laita sähköpostia olen 46v ukkomies täytän sun fantasiat kaikki mitkä liittyy seksiin. [email protected]
- hetad
Hyi vittu tää on niin naurettavaa. Teil ei oo vissiin muutakaan tekemistä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872738- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2271193Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083