Eli oisko paria miestä jotka haluis alistaa, eli sitoa yms.
Oon 18v tyttö ja tää on ollu mun fantasiani jo pitkään. Toivoisin että olisitte iältänne n.25-45v.
Oisko paria miestä? ;)
16
1008
Vastaukset
mistäpäin suomea olet.
- Tyttönen
Olen Espoosta.
- Oul(m)
Tyttönen kirjoitti:
Olen Espoosta.
tule Ouluun niin saat.
- löytyy
[email protected] mailaa ja kerro itsestäsi enemmänkin niin toteutetaan fantasiasi..!
- Tyttönen
En käy kovin usein sähköpostissa :( Jutellaan täällä :)
- gangman
Tyttönen kirjoitti:
En käy kovin usein sähköpostissa :( Jutellaan täällä :)
Mitä haluaisit tehdä? Paljaallako annat? Olisin kiinnostunut tulla hoitelee sua. Kerro mittojasi.
- Tyttönen
gangman kirjoitti:
Mitä haluaisit tehdä? Paljaallako annat? Olisin kiinnostunut tulla hoitelee sua. Kerro mittojasi.
Paljaalla totta kai, ja olen siis 176cm pitkä, D-kupit, ja hiusten väri on blondi, ja mulla on siis ruskeat silmät :)
- gangman
Tyttönen kirjoitti:
Paljaalla totta kai, ja olen siis 176cm pitkä, D-kupit, ja hiusten väri on blondi, ja mulla on siis ruskeat silmät :)
Miten olis ens viikolla joku iltapäivä tapaaminen?
- Pari miestä
Löytyy toki. Minä ja kaverini olemme hoidelleet muutamaa naista porukalla ja aina ovat tykäänneet. Kaveri on hyvinkin dominoiva, minä huomioin naista enemmän. Olemme molemmat about kolmekymppisiä, katseenkestäviä ja kuntoa löytyy riittävästi.
- Tyttönen
Hmm, mulla olisi yksi ehto...
Kyllä löytyy. Ota yhteyttä Tyttönen.
- Kyr-pämies
Minä en anna koska olet mies siis homo.
- Tyttönen
Olen ihan nainen, mulla ei ole tapana leikkiä miestä!
- ahaha1
juu lahesta löytyis nuori kolli 17v
Laita sähköpostia olen 46v ukkomies täytän sun fantasiat kaikki mitkä liittyy seksiin. [email protected]
- hetad
Hyi vittu tää on niin naurettavaa. Teil ei oo vissiin muutakaan tekemistä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121730En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331138SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2181096Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7291992Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36845- 42786
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33774Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6761It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9752+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais233723