Näin koko yön unta siitä että minä ja ystäväni juoksimme lähikauppaan ostamaan kaljaa/viinaa viime tipassa (klo oli melkein 9 ja oli joku juhlapäivä, alkoholia oli saatava!) Kaupasta kaljat olivat loppuneet (oli siellä joku viinapullo jossa oli muutama sentti vain pohjalla...!?) Sitten huomasin kaupan lattialle paljon kakstoistapäkkejä joissa oli jokaisessa pari pulloa. Yritin sitten ostaa niitä, mutta korkeissa oli jotain vikaa, ja myyjä yritti huijata minua ostamaan hiilihapottomia pulloja. Sitten päätimme ystäväni kanssa yrittää ehtiä vielä citymarkettiin keskustaan ostamaan kannabista (?) ja olin yhtäkkiä toisen (miespuolisen) ystäväni seurassa. Tilasimme taksin vaikka meillä oli auto käytössämme. Autolla kuljimme niin, että auton takaosaan oli kiinnitetty köysi, jossa me "roikuimme" viilettäen eteenpäin. En nähny kuka autoa ajoi. Kun olimme citymarketissa, olin taas alkuperäisen ystäväni kanssa ja hän moitti muita ystäviäni, jotenkin näin: "*****(henkilö) ei voinut edes auttaa kun mä makasin sohvalla ja muhun sattu".
Kummallista!
mii
2
120
Vastaukset
- maiqqu
Hei Mii! Vihjaisiko uni sinulle, että alkoholi ei ole oikea ratkaisu johonkin. Kenties suhteeseen liityvään asiaan. Ottaa taksi vaikka olisi oma auto voisi olla sitä, että antaa ohjakset jollekulle toiselle, vaikka itsekin voisi niitä pidellä. Siis seuraa toisen mukana, kun voisi itsekin päättää asioista. Ja ilmeisesti se olisi kannattavampaa, ettei tarvitsisi roikkua sitten köyden jatkona auton perässä. Seuraava: en tiedä mistä tuli mieleen, mutta ei kai sinulle ole tehty jotain, kun olet ollut sammuneena sohvalle? Joka tapauksessa se olisi jo mennyttä tai sitten varoitus tulevasta, ettei niin kävisi. Älä pelästy nyt tätä en ole ennustaja vaan tulkitsen niinkuin olisin itse nähnyt unesi. Sinulla voikin olla jokin aivan erilainen mielikuva ja ajatus unestasi ja silloin luota omaasi. : )
- Nukkumaija
Käytätkö paljon alkoholia tms.. Minulle tuli fiilis, että alkoholi on sinulle aika tärkeää. ehkä liian tärkeää ja uni teki sen hankkimisesta sinulle vaikeaa, koska tiedät alitajuisesti että se ei ole hyvä asia. Tuo roikkuminen auton perässä köydessä, jotenkin tulee mieleen riippuvuussuhde johonkin, ehkä alkoholiin, ehkä johonkin suhteeseen? Tällaisia ajatuksia tuli..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938