Keittiömme lattialla oli aamulla piltti purken kannen kokoinen vihreä hämähäkki..Sillä oli keltaista selässä, eikä se oikein näyttänyt kovin terveelliseltä, eli taisi olla myrkyllinen. Mitä ihmettä tämä hämähäkki teki keittiöni lattialla??
Käymme matkustamassa usein. Viimeksi olin Kreikassa kesälomalla, voisiko se olla tullut sieltä..?
Keittiön lattialla oli jättiläishämy..
6
1536
Vastaukset
- Niuku
No täytyy olla ulkomaalta tullut salamatkustaja, ei noita suomessa oo normaalisti. otitko talteen sen? Kannattas käydä kysymässä jossain et mikä se oikeen on. Luulen et matkan varrella hypänny laukkuun.
- aracno
Toivottavasti ette tappaneet tai hävittäneet sitä.Ottaisin sen mielelläni lemmikikseni. Neuvon mielelläni pakkaus- ja lähettämisasioissa. Sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kiitos.
- hemuska
Ettei vaan olis se hämähäkki mistä täällä on jo aiemmin keskusteltu ja mikä on ihan suomalainen ötökkä. En kyllä muista nyt mikä se oli, jos joku muistaa niin kertokaa!
- heiju
Yhesti ku mä menin mun kaverin kaa alikulkusillan alta ,niin sen takkiin tuli just tollanen vihree keltanen hämppis,mut mä päästin sen takas luontoon.
- Listijä
Mulla kans oli äsken keittiön seinällä sellainen ja pelästyin ihan perkuleesti ja tarjosin sille välittömästi monoa joten lituskaks meni.
Etelässä en oo käyny moneen vuoteen joten tuli ensimmäisenä mieleen että kaupantavaroiden mukana tullut ja sen jälkeen ryntäsin tänne tietsikalle ettimään tietoa mikä se ois voinu olla mutta en ainakaan vielä tiedä :oI hui...- hämppy
Olisko ollu se viherhämähäkki? Se oudonvärinen, mutta silti ihan suomalainen ötökkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703831Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883199Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1032463Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151669Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m711445- 971323
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501276- 551083
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561050Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031