Keittiömme lattialla oli aamulla piltti purken kannen kokoinen vihreä hämähäkki..Sillä oli keltaista selässä, eikä se oikein näyttänyt kovin terveelliseltä, eli taisi olla myrkyllinen. Mitä ihmettä tämä hämähäkki teki keittiöni lattialla??
Käymme matkustamassa usein. Viimeksi olin Kreikassa kesälomalla, voisiko se olla tullut sieltä..?
Keittiön lattialla oli jättiläishämy..
6
1508
Vastaukset
- Niuku
No täytyy olla ulkomaalta tullut salamatkustaja, ei noita suomessa oo normaalisti. otitko talteen sen? Kannattas käydä kysymässä jossain et mikä se oikeen on. Luulen et matkan varrella hypänny laukkuun.
- aracno
Toivottavasti ette tappaneet tai hävittäneet sitä.Ottaisin sen mielelläni lemmikikseni. Neuvon mielelläni pakkaus- ja lähettämisasioissa. Sähköpostia osoitteeseen aracnoidea@suomi24.fi. Kiitos.
- hemuska
Ettei vaan olis se hämähäkki mistä täällä on jo aiemmin keskusteltu ja mikä on ihan suomalainen ötökkä. En kyllä muista nyt mikä se oli, jos joku muistaa niin kertokaa!
- heiju
Yhesti ku mä menin mun kaverin kaa alikulkusillan alta ,niin sen takkiin tuli just tollanen vihree keltanen hämppis,mut mä päästin sen takas luontoon.
- Listijä
Mulla kans oli äsken keittiön seinällä sellainen ja pelästyin ihan perkuleesti ja tarjosin sille välittömästi monoa joten lituskaks meni.
Etelässä en oo käyny moneen vuoteen joten tuli ensimmäisenä mieleen että kaupantavaroiden mukana tullut ja sen jälkeen ryntäsin tänne tietsikalle ettimään tietoa mikä se ois voinu olla mutta en ainakaan vielä tiedä :oI hui...- hämppy
Olisko ollu se viherhämähäkki? Se oudonvärinen, mutta silti ihan suomalainen ötökkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124273
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202226Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042161Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341822- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261491Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391192
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170