Keittiömme lattialla oli aamulla piltti purken kannen kokoinen vihreä hämähäkki..Sillä oli keltaista selässä, eikä se oikein näyttänyt kovin terveelliseltä, eli taisi olla myrkyllinen. Mitä ihmettä tämä hämähäkki teki keittiöni lattialla??
Käymme matkustamassa usein. Viimeksi olin Kreikassa kesälomalla, voisiko se olla tullut sieltä..?
Keittiön lattialla oli jättiläishämy..
6
1495
Vastaukset
- Niuku
No täytyy olla ulkomaalta tullut salamatkustaja, ei noita suomessa oo normaalisti. otitko talteen sen? Kannattas käydä kysymässä jossain et mikä se oikeen on. Luulen et matkan varrella hypänny laukkuun.
- aracno
Toivottavasti ette tappaneet tai hävittäneet sitä.Ottaisin sen mielelläni lemmikikseni. Neuvon mielelläni pakkaus- ja lähettämisasioissa. Sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Kiitos.
- hemuska
Ettei vaan olis se hämähäkki mistä täällä on jo aiemmin keskusteltu ja mikä on ihan suomalainen ötökkä. En kyllä muista nyt mikä se oli, jos joku muistaa niin kertokaa!
- heiju
Yhesti ku mä menin mun kaverin kaa alikulkusillan alta ,niin sen takkiin tuli just tollanen vihree keltanen hämppis,mut mä päästin sen takas luontoon.
- Listijä
Mulla kans oli äsken keittiön seinällä sellainen ja pelästyin ihan perkuleesti ja tarjosin sille välittömästi monoa joten lituskaks meni.
Etelässä en oo käyny moneen vuoteen joten tuli ensimmäisenä mieleen että kaupantavaroiden mukana tullut ja sen jälkeen ryntäsin tänne tietsikalle ettimään tietoa mikä se ois voinu olla mutta en ainakaan vielä tiedä :oI hui...- hämppy
Olisko ollu se viherhämähäkki? Se oudonvärinen, mutta silti ihan suomalainen ötökkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015