Smile 4 Olen surullinen ja lohduton koska...

Daniela56

Olen ollut ilman työtä jo puoli vuotta. Olenko saamassa parannusta tähän asiaan? Olen koulutettu mutta "joku paha karma" seuraa minua nyt ja siinä on se tulppa.
Toivon saavani asiaan parannusta mutta mitä tarotit näyttää? Miksi näin ja kauanko vielä mennään näin?

4

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniela56

Asiat ovat edenneet yhden naisavun sekä miehen kautta eteenpäin. Nyt odotan niitä muutoksia parempaan suuntaan? Näkyykö niitä? Aikakin on tehnyt tehtävänsä asiassa! Olisiko hetki aikaa katsoa?

• 4 Smile

Mulla puuhaa taas on vähän liikaakin.., minkä alan työtä olet tehnyt? Välillä vaan tuntuu et ois kiva olla edes 1 vknl, ajattelematta töitä..

Mennyt
      Tosiasioita et oo pakoon päässyt, ne on pakko ollut vain kohdata. Pikkusen sun on ollu vaikea sulattaa näitä, Jollain tapaa näihin on liittynyt joko vikamies tai henkilö, joka pitää tiukasti ohjaksia käsissään ja on suoaan verannollinen kuvioittesi kulkuun. Tuli 'hengenheimolaisen' kotti tai hyvä ja läheinen ystävä.

Nyt
      Kilpailutilanne on kovaa, mutta uutisia joko on juur tullut - tai tulee piakkoin, jotka saavat sut niin mahdottoman onnelliseksi. Jotakin sulle ehdotellaan ja onnesi huumassa, sulta kysyy nyt sitkeyttä, olla teävänä.

Tulee
      joku asia pitää osata atkaista TAI jokin vanha palaa, josta joudut vastuuseen.., aikamoinen riitakin tääl on näkösällä, joka voi johtaa lopulliseenkin eoon jossain jutussa, joka vaatii rutkasti vaivannäköä, tai sitten tässä voi olla kyse työstä, joka atkeaa oikeudenmukaisesti
      Yllätyt melkoisesti ja saat kotisi oikeinpäin, nimittäin jotakin paljastuu. ahasopimusasiat ja kaikki onnistumisen avaimet niissä, on sinulla, mutta itekses fundeeaat asioita paljonkin ja tässä on joku vaalea aikuinen mies.
      Maailmalta kiiii uutisia, oikein uakalla ja hamoniaakin luvassa, oot onnellinen ja täynnä toivoa.
      Nyt pitää takoa kun se auta on kuuma, vaikka hulluna stressaatkin, kaikenlaisia voittoja, jostakin vaikeasta asiasta. Ristiverisen aikuisen miehen kanssa ei kaikki ihan mee niinku haluaisit.
      Tulevaisuuden suunnitelmien suhteen muutoin, sulla on kaikki syy iloon ja juhlaan. Auinko paistaa mollottaa ja menestytkin asioissasi, tää on joku ei paikkakunnalla oleva juttu, joka tuo keveyttä pitkästä aikaa asioittesi kulkuun ja etenetkin uusin voimin eteenpäin.
      kotiin/peheeseen liittyvissä asioissa valintoja. Jokin juttu nyt menee kohti omaa loppuaan ja raivaa tilaa uudelle, voi peräti avistelevaakin olla, nyt kantsii kumminkin ottaa rauhallisesti, olkoonkin vaikka joku nainen aiheuttaa sul päänvaivaa.
      Arvojen uudelleen asettelua sen suhteen, etteikö hommelit ole muutosten kourissa. Joku ison puoleinen muutos, aiheuttaa pikkusen tyytymättömyyttä ja haalitkin koko telluksen painon hartioilles, mutta oot saavuttanut kumminkin jonkunlaisen aselevon jutussa, jossa pikkusen oot tuntenut olleesi ulkopuolinen, mutta johon itse et hiveemmin oo voinu vaikuttaa.
      viestiä vaaleahkolta aikuiselta mieheltä, aineellisiin asioihin liittyen, täs piilee mahdollinen vaaa selkäänpuukotuksesta ja tilanne pikkusen on epävakaa. Vaikka tilanne on haastava, on se menossa parempaan suuntaan ja saat mahdollisuuden vetää henkeä. Saat uuden mahdollisuutesikin ja luottamuksesikin alkaa palailla, mut sit tulee jotain täysin puskista - liittyy johonkin harvemmin tavattuun ystävääsi ja kun häly ympäriltäsi laantuu - pikkusen se sua ahistaakin, auttamatta..

En jaksa tänään enempää, olen pahoillani..

• Daniela56

Voi kiitos Smile. Kyllä asiat ovat noin miten näitkin. Taidan sitten voittas lopult asiat:

• Daniela56

Onko niin että asiani selviää lopulta? Ja meneekö siihen kuinka kauan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3698
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      2770
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      263
      2637
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1865
    5. 215
      1376
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1200
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1016
    8. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      30
      963
    9. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      90
      907
    10. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      857
    Aihe