Olen ollut ilman työtä jo puoli vuotta. Olenko saamassa parannusta tähän asiaan? Olen koulutettu mutta "joku paha karma" seuraa minua nyt ja siinä on se tulppa.
Toivon saavani asiaan parannusta mutta mitä tarotit näyttää? Miksi näin ja kauanko vielä mennään näin?
Smile 4 Olen surullinen ja lohduton koska...
4
92
Vastaukset
- Daniela56
Asiat ovat edenneet yhden naisavun sekä miehen kautta eteenpäin. Nyt odotan niitä muutoksia parempaan suuntaan? Näkyykö niitä? Aikakin on tehnyt tehtävänsä asiassa! Olisiko hetki aikaa katsoa?
- 4 Smile
Mulla puuhaa taas on vähän liikaakin.., minkä alan työtä olet tehnyt? Välillä vaan tuntuu et ois kiva olla edes 1 vknl, ajattelematta töitä..
Mennyt
Tosiasioita et oo pakoon päässyt, ne on pakko ollut vain kohdata. Pikkusen sun on ollu vaikea sulattaa näitä, Jollain tapaa näihin on liittynyt joko vikamies tai henkilö, joka pitää tiukasti ohjaksia käsissään ja on suoaan verannollinen kuvioittesi kulkuun. Tuli 'hengenheimolaisen' kotti tai hyvä ja läheinen ystävä.
Nyt
Kilpailutilanne on kovaa, mutta uutisia joko on juur tullut - tai tulee piakkoin, jotka saavat sut niin mahdottoman onnelliseksi. Jotakin sulle ehdotellaan ja onnesi huumassa, sulta kysyy nyt sitkeyttä, olla teävänä.
Tulee
joku asia pitää osata atkaista TAI jokin vanha palaa, josta joudut vastuuseen.., aikamoinen riitakin tääl on näkösällä, joka voi johtaa lopulliseenkin eoon jossain jutussa, joka vaatii rutkasti vaivannäköä, tai sitten tässä voi olla kyse työstä, joka atkeaa oikeudenmukaisesti
Yllätyt melkoisesti ja saat kotisi oikeinpäin, nimittäin jotakin paljastuu. ahasopimusasiat ja kaikki onnistumisen avaimet niissä, on sinulla, mutta itekses fundeeaat asioita paljonkin ja tässä on joku vaalea aikuinen mies.
Maailmalta kiiii uutisia, oikein uakalla ja hamoniaakin luvassa, oot onnellinen ja täynnä toivoa.
Nyt pitää takoa kun se auta on kuuma, vaikka hulluna stressaatkin, kaikenlaisia voittoja, jostakin vaikeasta asiasta. Ristiverisen aikuisen miehen kanssa ei kaikki ihan mee niinku haluaisit.
Tulevaisuuden suunnitelmien suhteen muutoin, sulla on kaikki syy iloon ja juhlaan. Auinko paistaa mollottaa ja menestytkin asioissasi, tää on joku ei paikkakunnalla oleva juttu, joka tuo keveyttä pitkästä aikaa asioittesi kulkuun ja etenetkin uusin voimin eteenpäin.
kotiin/peheeseen liittyvissä asioissa valintoja. Jokin juttu nyt menee kohti omaa loppuaan ja raivaa tilaa uudelle, voi peräti avistelevaakin olla, nyt kantsii kumminkin ottaa rauhallisesti, olkoonkin vaikka joku nainen aiheuttaa sul päänvaivaa.
Arvojen uudelleen asettelua sen suhteen, etteikö hommelit ole muutosten kourissa. Joku ison puoleinen muutos, aiheuttaa pikkusen tyytymättömyyttä ja haalitkin koko telluksen painon hartioilles, mutta oot saavuttanut kumminkin jonkunlaisen aselevon jutussa, jossa pikkusen oot tuntenut olleesi ulkopuolinen, mutta johon itse et hiveemmin oo voinu vaikuttaa.
viestiä vaaleahkolta aikuiselta mieheltä, aineellisiin asioihin liittyen, täs piilee mahdollinen vaaa selkäänpuukotuksesta ja tilanne pikkusen on epävakaa. Vaikka tilanne on haastava, on se menossa parempaan suuntaan ja saat mahdollisuuden vetää henkeä. Saat uuden mahdollisuutesikin ja luottamuksesikin alkaa palailla, mut sit tulee jotain täysin puskista - liittyy johonkin harvemmin tavattuun ystävääsi ja kun häly ympäriltäsi laantuu - pikkusen se sua ahistaakin, auttamatta..
En jaksa tänään enempää, olen pahoillani.. - Daniela56
Voi kiitos Smile. Kyllä asiat ovat noin miten näitkin. Taidan sitten voittas lopult asiat:
- Daniela56
Onko niin että asiani selviää lopulta? Ja meneekö siihen kuinka kauan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522145
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3361358Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941305- 1571198
- 681021
- 35958
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819