Riihikuva Määttänen

uusi kaupungissa

Paljokohan kyseisessä liikkeessä maksaa passikuvat ja mitkä on kuvaus olosuhteet? Saako otettua kuvaa pyörästuolissa olevasta ihmisestä?

11

1501

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3.8.33

Määttänen on mielestäni oikein hyvä valokuvaamo. Hintoja en tiedä, mutta oletan, että samaa tasoa kuin muillakin.
      Miksi ei saisi pyörätuolissa olevasta otettua kuvaa? Totta kai saa!

• kysyvä ei eksy

Kannattaisiko mennä kysymään sieltä liikkeestä, eikä täältä?
      Ja voi sinne varmaan soittaakin.

• pictureperfect

Varmasti saa koska siellä on erillinen nurkkaus passikuvaa varten ja irtonainen tuoli. Tuoli sivuun ja oma tilalle. Tosin en tiedä korkeuden kanssa mutta he ovat ammattitaitoisia ja osaavat varmasti auttaa. Saatiin joskus muinoin puolivuotiaasta pojastammekin onnistumaan passikuvat. Uskon, että liikkeeseen voi myös soittaa ja kysellä järjestelyistä. Hintaluokka sama kuin muuallakin.

• hyvä kuva

Oliko tämä Määttäsen mainos!!!???

• rukig

Itse muutama vuosi sitten siellä passikuvan otatin. Kuva oli ok ja kaikki muutenkin paitsi ukko oli tosi tyly ja veti mentäessä vaan röökiä liikkeen edessä.

• röökin vihollinen
        rukig kirjoitti:

Itse muutama vuosi sitten siellä passikuvan otatin. Kuva oli ok ja kaikki muutenkin paitsi ukko oli tosi tyly ja veti mentäessä vaan röökiä liikkeen edessä.

Joo!
        Luulisi kauppiaan ymmärtävän, että röökin tupruttelu oven edessä on ällöttävän näköistä ja tulee todellakin vastenmielinen olo mennä koko likkeeseen.

• ämmät
        röökin vihollinen kirjoitti:

Joo!
        Luulisi kauppiaan ymmärtävän, että röökin tupruttelu oven edessä on ällöttävän näköistä ja tulee todellakin vastenmielinen olo mennä koko likkeeseen.

Se on vanhanajan valokuvausliike ja ennen röökättii nii että sukat pyörii jaloissa. Jos on noin yliherkkä suosittelen röökaavana lääkärinä itsemurhaa!

• wefrwqe
        ämmät kirjoitti:

Se on vanhanajan valokuvausliike ja ennen röökättii nii että sukat pyörii jaloissa. Jos on noin yliherkkä suosittelen röökaavana lääkärinä itsemurhaa!

Tupakointi on perseestä.

Hyi!

• muori kuvassa

Valokuvaamo Lilja Keskuskadulla. Varmaankin kaupungin edullisimmat kuvat ja hyvä palvelu. Kuvaaja jaksoi ottaa niin monta kuvaa, että tuli yksi ihan onnistunutkin ja kehtasin jopa hakee passin. Prisman pikkuliikkeessä poika otti yhden kuvan, joka sitten olikin niin hirvee, että piti piilottaa :D No, eipä ole mallikaan kovin kummonen, mutta tosiaan tuolla Liljassa huomasi, että esim valoitus ja pään asento vaikuttaa paljon kuvan onnistumiseen. Ja kun monta kuvaa nappaa, niin aina joku onnistuu.

• vaikea kuvattava

Valokuvaamo Lilja on paras!
      Jos muistatte ennen samoissa tiloissa toimineen Studio Senjan.
      Hän jos kukaan otti mallikkaat kuvat.
      Itse käytin yhden kuukauden vauvani siellä passikuvassa ja, nappi suoritus. Kehuivat poliisilaitoksellakin kuviamme kun koko perheen passit uusimme .

Olisiko Lilja saanut hyvän opin ....
      Ikävä palvelualtista ja iloista ammattilaista!!

Mutta Lilja on HYVÄ!

• no smoking!

menkää kotiinne tupruttelemaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59