Olin aivan paniikissa,kun Kaarle Kustaa ryöpsähti etteeni Harjun erikoispätkällä Jyväskylässä.
En muista koko suurajoista muuta,kuin sen kunkun ja turvamiehet,se oli ohimenevä välähdys historiaa.
Henry Toivonen sai aploodeja,kolariautollaan,kisan hän silloin joutui keskeyttämään.
Henryn nuori ura katkesi liian varhain.
Rallitaipaleet tuli koluttua ja kerran ihmettelin,kun kintut olivat mustelmilla.Olin Ruuhimäessä liian lähellä paanaa
Suurajojen historiaa
4
104
Vastaukset
Koita nyt pysyä poissa noilta rallipaanoilta. Tarvitset molempia jalkojasi vielä pitkään "loppuajan liikkumiseen"
Hyvä Ruune!
Olen melkoisen pikataipaleen taivaltanut omaishoitajana.Ihmettelen itsekin,olenko enää edes ihminen ihmisten joukossa.?Nukkavieru nyyhöttäjä,vois sopia parhaiten nykyistä elintilaani kuvaavaksi kanssamatkalaiseksi.
Se Harjun pikataival ja Kaarle Kustaan vierailu sinänsä olivat teidossa ja hänen Kuninkaallinen Korkeutensa olivat helikopterissa Harjun päällä,seuraamassa kisoja.
Se,että osuin olemaan juuri hänen kulkemallaan reitillä,maahanlaskeutumisen jälkeen,oli elämäni sykähdyttävin hetki.Tönäisin avekkia ja samassa turvamiehet jo ohjasivat hänen Kuninkaallisen Korkeutensa jalkautumaan eteenpäin.
Palattuani viikonlopun jälkeen Tampereen Valmetille töihin niin jopa työkaverit nauroivat ja kysyivät,muistako niistä suurajoista mitään muuta,en tieteskään,olin niin Kaarle Kustaan lumoissa
maahan laskeutetulla reitillärituliini_38 kirjoitti:
Hyvä Ruune!
Olen melkoisen pikataipaleen taivaltanut omaishoitajana.Ihmettelen itsekin,olenko enää edes ihminen ihmisten joukossa.?Nukkavieru nyyhöttäjä,vois sopia parhaiten nykyistä elintilaani kuvaavaksi kanssamatkalaiseksi.
Se Harjun pikataival ja Kaarle Kustaan vierailu sinänsä olivat teidossa ja hänen Kuninkaallinen Korkeutensa olivat helikopterissa Harjun päällä,seuraamassa kisoja.
Se,että osuin olemaan juuri hänen kulkemallaan reitillä,maahanlaskeutumisen jälkeen,oli elämäni sykähdyttävin hetki.Tönäisin avekkia ja samassa turvamiehet jo ohjasivat hänen Kuninkaallisen Korkeutensa jalkautumaan eteenpäin.
Palattuani viikonlopun jälkeen Tampereen Valmetille töihin niin jopa työkaverit nauroivat ja kysyivät,muistako niistä suurajoista mitään muuta,en tieteskään,olin niin Kaarle Kustaan lumoissa
maahan laskeutetulla reitilläEihän näitä lämpimiä kesäöitä voi haaskata nukkumiseen
.Arvo Ylppö nukkui viisi tuntia yössä ja eli todella vanhaksi.
Olen jälleenrakentanut omaa elämääni,sen tukipilareita yrittänyt koota yhtenäiseksi kokonaisuudeksi.
Tämä on kuin tuhkasta alkaisi koota tulevaisuutta.Toi hulluus toimeliaisuuteen pelastaa ja se että olen toimintakykyinen.
Sahatavaran hilaus navetanvinttiin oli ehkä liian rankkaa,mutta hengitän,olen niinsanotusti elävienkirjoissa.
Tuhkasta se Felislintukin syntyi,ehkä uusi amakin vielä pääsee jaloilleen- keskos-keijo
rituliini_38 kirjoitti:
Eihän näitä lämpimiä kesäöitä voi haaskata nukkumiseen
.Arvo Ylppö nukkui viisi tuntia yössä ja eli todella vanhaksi.
Olen jälleenrakentanut omaa elämääni,sen tukipilareita yrittänyt koota yhtenäiseksi kokonaisuudeksi.
Tämä on kuin tuhkasta alkaisi koota tulevaisuutta.Toi hulluus toimeliaisuuteen pelastaa ja se että olen toimintakykyinen.
Sahatavaran hilaus navetanvinttiin oli ehkä liian rankkaa,mutta hengitän,olen niinsanotusti elävienkirjoissa.
Tuhkasta se Felislintukin syntyi,ehkä uusi amakin vielä pääsee jaloilleenYlpön Arskalla oli työ, samalla mieleinen ja mielekäs elämäntehtävä. Arkkiatri Ylppö pidensi, jopa pelasti suuren määrän lapsia elämään.
A.Y oli 150 senttinen pieni suurmies. Kunnoitan vieläkin häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
