Olin aivan paniikissa,kun Kaarle Kustaa ryöpsähti etteeni Harjun erikoispätkällä Jyväskylässä.
En muista koko suurajoista muuta,kuin sen kunkun ja turvamiehet,se oli ohimenevä välähdys historiaa.
Henry Toivonen sai aploodeja,kolariautollaan,kisan hän silloin joutui keskeyttämään.
Henryn nuori ura katkesi liian varhain.
Rallitaipaleet tuli koluttua ja kerran ihmettelin,kun kintut olivat mustelmilla.Olin Ruuhimäessä liian lähellä paanaa
Suurajojen historiaa
4
71
Vastaukset
Koita nyt pysyä poissa noilta rallipaanoilta. Tarvitset molempia jalkojasi vielä pitkään "loppuajan liikkumiseen"
Hyvä Ruune!
Olen melkoisen pikataipaleen taivaltanut omaishoitajana.Ihmettelen itsekin,olenko enää edes ihminen ihmisten joukossa.?Nukkavieru nyyhöttäjä,vois sopia parhaiten nykyistä elintilaani kuvaavaksi kanssamatkalaiseksi.
Se Harjun pikataival ja Kaarle Kustaan vierailu sinänsä olivat teidossa ja hänen Kuninkaallinen Korkeutensa olivat helikopterissa Harjun päällä,seuraamassa kisoja.
Se,että osuin olemaan juuri hänen kulkemallaan reitillä,maahanlaskeutumisen jälkeen,oli elämäni sykähdyttävin hetki.Tönäisin avekkia ja samassa turvamiehet jo ohjasivat hänen Kuninkaallisen Korkeutensa jalkautumaan eteenpäin.
Palattuani viikonlopun jälkeen Tampereen Valmetille töihin niin jopa työkaverit nauroivat ja kysyivät,muistako niistä suurajoista mitään muuta,en tieteskään,olin niin Kaarle Kustaan lumoissa
maahan laskeutetulla reitillärituliini_38 kirjoitti:
Hyvä Ruune!
Olen melkoisen pikataipaleen taivaltanut omaishoitajana.Ihmettelen itsekin,olenko enää edes ihminen ihmisten joukossa.?Nukkavieru nyyhöttäjä,vois sopia parhaiten nykyistä elintilaani kuvaavaksi kanssamatkalaiseksi.
Se Harjun pikataival ja Kaarle Kustaan vierailu sinänsä olivat teidossa ja hänen Kuninkaallinen Korkeutensa olivat helikopterissa Harjun päällä,seuraamassa kisoja.
Se,että osuin olemaan juuri hänen kulkemallaan reitillä,maahanlaskeutumisen jälkeen,oli elämäni sykähdyttävin hetki.Tönäisin avekkia ja samassa turvamiehet jo ohjasivat hänen Kuninkaallisen Korkeutensa jalkautumaan eteenpäin.
Palattuani viikonlopun jälkeen Tampereen Valmetille töihin niin jopa työkaverit nauroivat ja kysyivät,muistako niistä suurajoista mitään muuta,en tieteskään,olin niin Kaarle Kustaan lumoissa
maahan laskeutetulla reitilläEihän näitä lämpimiä kesäöitä voi haaskata nukkumiseen
.Arvo Ylppö nukkui viisi tuntia yössä ja eli todella vanhaksi.
Olen jälleenrakentanut omaa elämääni,sen tukipilareita yrittänyt koota yhtenäiseksi kokonaisuudeksi.
Tämä on kuin tuhkasta alkaisi koota tulevaisuutta.Toi hulluus toimeliaisuuteen pelastaa ja se että olen toimintakykyinen.
Sahatavaran hilaus navetanvinttiin oli ehkä liian rankkaa,mutta hengitän,olen niinsanotusti elävienkirjoissa.
Tuhkasta se Felislintukin syntyi,ehkä uusi amakin vielä pääsee jaloilleen- keskos-keijo
rituliini_38 kirjoitti:
Eihän näitä lämpimiä kesäöitä voi haaskata nukkumiseen
.Arvo Ylppö nukkui viisi tuntia yössä ja eli todella vanhaksi.
Olen jälleenrakentanut omaa elämääni,sen tukipilareita yrittänyt koota yhtenäiseksi kokonaisuudeksi.
Tämä on kuin tuhkasta alkaisi koota tulevaisuutta.Toi hulluus toimeliaisuuteen pelastaa ja se että olen toimintakykyinen.
Sahatavaran hilaus navetanvinttiin oli ehkä liian rankkaa,mutta hengitän,olen niinsanotusti elävienkirjoissa.
Tuhkasta se Felislintukin syntyi,ehkä uusi amakin vielä pääsee jaloilleenYlpön Arskalla oli työ, samalla mieleinen ja mielekäs elämäntehtävä. Arkkiatri Ylppö pidensi, jopa pelasti suuren määrän lapsia elämään.
A.Y oli 150 senttinen pieni suurmies. Kunnoitan vieläkin häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831738
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee101603- 931528
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805