Luin Koti-Karjalasta että GT-asemakin laittoi ovet kiinni

No johan nyt

Kuoleva käpykylä. Kävin ohikulkiessani kahvilla siinä GT-asemalla ja aina sai ystävällistä palvelua varsinkin siltä yrittäjältä. Aina jonkun sanankin vaihtoi. No kateellisille siinä olis kiinteistö vapaana eikun yritystä pystyyn niin saatte ajella Audilla ja hymyillä. Sitä ootellessa....

8

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Törttö

Tohmajärven kauppaliikkeistä viimeisin joka sulkee ovensa on Asuste-Hirvonen. Jos se on kannattanut tähänkin asti,niin liike pyörii viellä seuraavat viisikymmentä vuotta.

• ml213.

Niimpä. Suuret investoinnit ilman asiakkaita on kannattamatonta puuhastelua. Jos ei oo velekoo, niin pärjää pienimmilläkin tuloilla.

• töttöröö12345

no se tuskin kannattaa.. eihän se lopeta koskaan kun on oma kiinteistö ja kukkia vielä menee kaupaksi.. vaatteita varmaan käy kukaan muu sieltä kun joku kesäteatteriin rekvisiittaa ostava.. mutta hassu kauppa ja on sitä ajanpatinaa.

• huhuuu huhuuu

Onko tietoo tuleeko tilalle uus yrittäjä ?

• ööhman

niin tämä yliystävällinen gt yrittäjä veti viimeisinä kuukausina rahaa kassasta sen minkä ehti ja teki ns. konkurssin. jotta revi siitä .. kysy vaikka blondimyyjämieheltä.. se oli nähnyt kaiken.

• asiakasihminen

no nyt siinä GT:n tiloissa toimii myös autokorjaamo joka kusettaa asiakkaita ihan täysillä. mulle teki remontin minkä piti ja ihan ilman pyytämättä vielä öljynvaihdon ym..lisäsi kaikenmaailman nesteitä mm. ikkunanpesunestettä 10 euroa.. että kyllä se kusettaa osaa. seuraavan kerran jos vielä tuonne vien ja noin tekee niin jätän maksamatta ja rikosilmoitus sopimusrikkomuksesta.

• ropponenmikäropponen

Taidat ajaa ropposella. Ropposella. Kun ei oo varaa käyttää merkkihuollossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe