Heips! Miten saatte pojan pitämään vaippahousuja öisin siemensyöksyjen varalta? Meillä on iltaisin hirveä taistelu asian tiimoilta. Olen ostanut erilaisia vaippahousuja,mutta mikään ei tunnu kelpaavan. Pojan mielestä kukaan muu ei sellaisia käytä. Kyseessähän on kuitenkin luonnollinen asia.
taistelua
6
116
Vastaukset
- kalsarit1
Ööh? Enpäs minä ainakaan ole koskaan kuullut, että kukaan teini-ikäinen käyttäisi vaippoja siemensyöksyjen takia... Onko kyseessä trolli ??? EIhän niistä nyt niin paljon sotkua tule... ja voihan niitä märkiä unia käydä vanhemmillekin ? Pistät vaan sille kalsarit jalkaan ja sitten peset pyykkiä, niin kuin normaalit vanhemmat :)
- ....
Monesko teini seksi provo tämä oli?
- vähemmän pyykkiä
Ihan normaaliahan tuo on ja kyllähän siinä ylimääräistä pyykkiä voi tulla, se on meilläkin koettu. Ei vaan onnistunut meilläkään tuo vaippahousujen käyttön kokeilu. Sensijaan keksin ehdottaa pojalle, että jos kokeilisi Slogin alkkareita ja niissä sitä ohuempaa Libressen Ultra -yösidettä. Kovan alku vastustelun jälkeen hän tykästyi niihin ja ne todella tuntuu säästävän pyykin synttymistä.
- janet69
Sä joka kerta itse vastaat typeriin trolleihisi, muka kokemusasiantuntijana... Milloin poika runkkaa, milloin lainaa rintsikoitas ja milloin kakkaa housuihinsa..
Kerrotko hiukan motiiveistasi kirjoittaa teini-ikäisiin poikiin liittyvistä fantasioistasi?
- pissa vaippaan
Laita sille 7-koon Muumi-housuvaippa. Ainakin meidän 3-vuotias tykkää niistä ihan hulluna, vaikkei sillä ole vielä siemensyöksyjäkään. Tuskin tuleekaan, koska se on tyttö.
Trollille trollivastaus.
t. vuorenpeikko- pissa vaippaan
Tai ehkä ap voisi ehdottaa poitsulleen, että laittaisi illalla nukkumaan mennessä munansa kärkeen jo valmiiksi kortsun, jolloin yöllinen seesaminsiemensyöksy menee sujuvasti sinne kortonkiin eikä sotke sun puhtaita lakanoitasi ;) Varaat vielä kortsuroskiksen siihen sängyn viereen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude23615169Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089361Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237089Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826527Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736207Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464786IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451680Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251576