onko syyskuun ekalla viikolla minkälaiset kelit ? pitääkö illaksi / yöksi varata neuletta. onko sesonki jo mennyt eli onko liikkeet vielä auki ja baarit ? varmasti on menoa uskoisin mutta hiljentynyt joka on ihan ok ettei ole kauhea turistirysä. varattiin 30.8 lähtevä tjäreborin matka :)
syyskuu
3
235
Vastaukset
- aamukampa
Sama matkatoimisto ja lähtöpäivä on meilläkin, hotellina Olimp. Samaa olen täällä jo aiemmin kysellyt, että minkälainenhan on keli, jaksaako myyjät vielä olla kohteliaita ja palvelualttiita pitkän kauden loppusuoralla jne. Hintatasoa kanssa kyselin.
- Bultsukkaan
Hyvät kelit on olleet. Päivisin on kuuma/lämmin, mutta ei tukalaa. Iltaisin saattaa olla hieman vilpoista. Itselläni on huivi tms olalla niin suojaa.
Kyllä siellä menoa riittää vielä silloinkin, mutta on rauhallisempaa, kuin pahimpana kesäsesonkina.
Hintataso on edullinen. Tosin kannattaa kierrellä ja katsella ennen ostamista.
Nimttäin eroja on sielläkin hinnoissa.
Esimerkkinä viime kesä. Laukkua olin ostamassa. Koju1 pyysi 40 levaa. Naapurikojussa 20 levaa.
Ravintolat ja baarit on auki. Muutoin jotkut harvat laittaneet jo luukun kiinni, mutta on siis tosi vähäistä. Ja me olemme olleet usean kerran elokuun loppu- syyskuun alku muut ajankohdat
Esim cappuccino ja kakkusiivu 4.99 levaa.
Pehmis 1 leva.
Aurinkolasit 5 levaa alkaen.
Itsekin kohta taas menossa. Mukavaa matkaa :) - suscji
juu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675650Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961856- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695