Kun rupean pelaamaan peliä niin kaikki sujuu kuin pieru, mutta sitten kun se rupeaa lataamaan kenttää ja on jo tehnyt sen, niin se jää paikoilleen, eli siihen tulee vaan se maisema kuva ja pysyykin vaan siinä, kun liikuttelee hiirtä niin kuulu napsetta, eli se toimis muuten hyvin mutta kuva ei liiku ollenkaan. Mitä teen?
Ongelmia Battlefield vietnamin pelaamisessa.
9
787
Vastaukset
- heppu
Miks kukaan ei vastaa :( Tämän pelin palautusaika on 2 viikkoa ja siihen mennessä pitäs saaha toimimaan. Eikö kukaan tiedä? KERTOKAA!!!!! En voisi olla rauhallisesti ilman BFV:tä, mulle tulis kuitenkin mielen vikoja ja kun kavereilla on vielä tämä peli ja sovittiin paljon suunnitelmia tän varalle :(
- kakara
suosittelisin että ihan ensiksi uninstalloisit pelin ja asentaisit sen uudelleen
- Heppu
olen jo yhesti tehnyt niin mutta veikkaatko että kannattas kokeilla uudestaan?
- kakara
Heppu kirjoitti:
olen jo yhesti tehnyt niin mutta veikkaatko että kannattas kokeilla uudestaan?
itelläki on vähä bropleemii mutta noh no tarkista ensin että sinulla on riittävän tehokas kone sitten koita taas poistaa-- asentaa uudelleen no jos ei vieläkään tehoo nii en tiedä :I itelläkin peli jummailee aina siihen kohtaan kun painan multiplayer ja internet sitte se vaan bugaa siihen :D mutta onnee yrityksille muista etten ole tietokone ekspertti olen 11 vuotias :D
- Heppu
kakara kirjoitti:
itelläki on vähä bropleemii mutta noh no tarkista ensin että sinulla on riittävän tehokas kone sitten koita taas poistaa-- asentaa uudelleen no jos ei vieläkään tehoo nii en tiedä :I itelläkin peli jummailee aina siihen kohtaan kun painan multiplayer ja internet sitte se vaan bugaa siihen :D mutta onnee yrityksille muista etten ole tietokone ekspertti olen 11 vuotias :D
En minäkään kovin nero ole ja olen 12 vuotias.
- bartz
niin jos on niin tarkista että palo muuri ei estä pelin pelaamista itellä oli just aika samanlainen brobleemos
- bartz
vaan eri nimellä eli oon nykyään nimellä bartz
- Heppu
Nyt se toimii kun haettiin uuet ajurit näytönohjaimeen :)
- bartz
hyvä :D kerroppa nimesi siellä battlefieldis jos ei ole salainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1021379Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42917