Jos rekisteröidyn niin siinä pitää antaa suku ja etunimi ja muita tietoja, mutta mitkä niista tulee sitte siihen profiilin? Saattas selvitä kun uskaltais vaan aalkaa rekisteröityy mutta pelkään et mun nimi tulee näkyviin jotenkin ja mut voidaan tunnistaa.. Voitteko kertoo miten se homma menee, et uskallan rekisteröityy.
Rekisteröityminen
9
69
Vastaukset
Siinä saa itse valita, mitä tietoja tulee näkyviin. Mie olen piilottanut sukupuoleni, jonka lisäksi on mahdollista piilottaa myös ikä ja asuinpaikka jne.
- shygirl1
kiitos!
- -Raeppari
Ne yleensä väärennetään.. paljastumisen uhal..
Hei!
Muistattehan että käyttöehdoissa käyttäjä sitoutuu antamaan oikeat tiedot itsestään. Väärentäminen on näin ollen käyttöehtojen vastaista.
Rekisteröitymisen jälkeen tiedot tai jopa koko profiilin voi piilottaa muilta käyttäjiltä.
Terveisin,
Suomi24 Ylläpito // Martta- -Raeppavika
Kuka täysjärkinen lukee käyttöehtoja?
- Trollhättan
Kiitos tiedosta Martta täti!
Ylläpito..? Hyh, että säikähdin.
AP// Sinun ei ole pakko rekisteröityä tänne kuitenkaan...Vakkarille suosittelen rekkautumista, sillä useammin kirjoittelevien rekkautumattomien nickeihin trollit käyvät käsiksi ja pahimmassa tapauksessa rekisteröivät nickin ennen alkuperäistä omistajaa. Tai nimi saattaa muuten vain mennä, eikös Swastikan nicki rekisteröity jossain kohtaa ja oliko se Heke, jonka nickin trollit veivät?
Itse kirjoitan aina tällä rekisteröidyllä nickillä tai vaihtoehtoisesti satunnaisella nickillä anonyymisti, välttääkseni trollien uhriksi joutumisen. Vainoharhaisuudessa on puolensa.- HeKeKee'd
santiny kirjoitti:
Vakkarille suosittelen rekkautumista, sillä useammin kirjoittelevien rekkautumattomien nickeihin trollit käyvät käsiksi ja pahimmassa tapauksessa rekisteröivät nickin ennen alkuperäistä omistajaa. Tai nimi saattaa muuten vain mennä, eikös Swastikan nicki rekisteröity jossain kohtaa ja oliko se Heke, jonka nickin trollit veivät?
Itse kirjoitan aina tällä rekisteröidyllä nickillä tai vaihtoehtoisesti satunnaisella nickillä anonyymisti, välttääkseni trollien uhriksi joutumisen. Vainoharhaisuudessa on puolensa.Pikku-Rape taisi HeKeKeen rekisteröidä, prkl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594