Elikkä mun gerbiili (on jotain 2 tai 3 vuotta) ei avaa silmiä melkeinpä ollenkaan, makaa yksikseen jossain nurkassa piilossa, jos kävelee niin lyssähtää siihen paikalleen ja jos antaa ruokaa niin syö vähän aikaa ja jämähtää siihen paikoilleen ja lyssähtää makaamaan. eikai ole kuolemassa? mitä pitäisi tehdä? :(
Auttakaa!!!
gerbiilinomistaja
2
139
Vastaukset
- Vivianna98
Mun gerbiilillä oli ihan sama juttu. Vietiin oireiden aluttua eläinlääkäriin ja siellä sanottiin, että gerbulla on lämpöhalvaus ja kunhan siirtää terran viileään paikkaan ja laittaa häkin viereen jäisiä vesipulloja niin kyllä se siitä virkoaa. Eipä virronnut, vaan kuoli parin viikon päästä. Sunkin gerbiili alkaa olla jo sen verran vanha, että se alkaa kohtapuolin olemaan elämänsä lopussa. Voimia sulle kuitenkin ja toivotaan, että gerbus paranee! ♥
- omanikin on 3
toivottavasti ei kuole jos niin käy ni voimia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762