tehtyä tässä taas paha moka kun vaihdoin saabin tohotaan havensiksteen vaan ei auta kuin korjata näin paha moka ja vaihtaa takaisin saabiin !
Vastaukset 5
- Järjen valo voitti
Tarviitko kriisiapua, tuollaisesta shokista ei helpolla selviä. Olit vähällä tuhota koko elämäsi. Takautuvat jälkivaikutukset näkyvät pitkään painajaisina ja unettomina öinä. Onneksi kestit pahimman vaiheen yli.
- moka paha
Ei sontaa kannata toiseen sontaan vaihtaa.
- Hauska ajella
Jos on Saabiin tottunut niin ei ihan helposti kannata vaihtaa pois. Kun yli 10 vuotta ajamani ysitonnari tarvitsi hieman isompaa kytkin ym remonttia niin onnistuin löytämään uusinta mallia olevan (-98) tonnarin tilalle ja vielä samanvärisen niin naapurit eivät huomaa mitään muutosta. Korjailen sitä vanhempaa hiljalleen, eihän se ole kuin 21 vuotta vanha, kyllä se vielä hyvää kyytiä tarjoaa. Tuttua ja mukavaa ajoa. Kohtuullisen helppo korjata ja varaosia näyttää saavan. Eikä tarvitse käydä merkkikorjaamoilla kusetettavana.
- Nykyauto
Kun on tottunut ulkohuussiin, niin ei sitä osaa sisä-wc:ssä käydäkään, turhaa hapatusta!
- Haisoo
Mitä ... huussi sisällä ... hullu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475