moips kaikki ketkä ootte myymässä marsuja helsingin seudulta!! (kauenpaakin jos on kuljetus mahdollisuuksia) olisin ostamassa tyttö ja poika marsun.. ( häkin) tulisi hyvään ja hulehtivaiseen perheeseen!! kirjotelkaa tänne (käyn täällä joka päivä.)
OSTAISIN MARSUJA!!
5
221
Vastaukset
- Heini
Minkä ikäisiä? Poikasia? Entä rotu- vai risteytysmarsuja? Meille olisi TULOSSA molempia, risteytyksiä sekä puhdasrotuisia, mailaa mulle jos kiinnostaa :).
[email protected]- mingala
meillä on yksi 6kk vanha poikamarsu, jonka olen myymässä pois. poika on tosi nätti, voin lähettää kuvia sulle, jos haluat ja häkistä myös :). minulla on yksi 80cm pituinen häkki ja yksi 100cm pituinen häkki, jos aiot ostaa vielä tyttömarsun, niin suosittelen tota 100cm häkkiä. pyydän 80cm-häkistä 35euroa ja 100cm häkistä 45euroa. marsusta pyydän 30 euroa.
ja mä asun Vantaalla.. eli ihan tässä lähellä ;) mailaa mulle, jos sua kiinnostaa.. :)
[email protected]
- minde6
meillä olisi kohta 1v ikäinen tyttö marsu vailla kotia.tyttärelläni ei ole aikaa enää hoitaa.marsusta emme pyydä mitään ja suuren suuri häkki on myynnissä 70e.asumme keravalla
- jenni
joo eli olisin vielä ostamassa marsuja (: haluaisin hiukan tarkemia tietoja vielä.. mutta mailale mulle päin [email protected]
- minde
jenni kirjoitti:
joo eli olisin vielä ostamassa marsuja (: haluaisin hiukan tarkemia tietoja vielä.. mutta mailale mulle päin [email protected]
maru sai uuden kodin jo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770