Missä sijaitsee tuo yritys?
Tänään joku etsi ja kysyi tietä sinne, kuulema Keskuskatu 30.
Oli jostakin saanut sitten väärän osoitteen vaikka älypuhelimella näytti jopa kuvan sairaalanmäestä. Arvelin että ehkä sijaitsee sitten Keskuskadun ja eteläpuistokadun risteyksessä?
En osannut muuta neuvoa kun en tiedä missä Ruuv-tai Pulttikatu sijaitseen.
Motobox
16
3017
Vastaukset
- Botox
Et jumalauta voi olla noin avuton!
- Boxbox
Keltakalliolla, sieltä Auto-Sunin takaanta se löytyy.
- mopomies14
Eiks se Motobox ole jo lopetettu? Kuuliin kaverilta, että olisivat sulkeneet ovat.
- boxmoto
Kyllä auki on ja toimii.
- Starkin asnro
Motonet on Korelan Baaria vastapäätä.
- miä
motobox on karhulassa...taitaa olla sammonaukio se paikka nimeltään.
- rossi-poks
Sammonaukiolla on Grossi-pyörä, Motobox on keltakalliolla, Auto-Sunin takana.
- Mat sonni
Juu ja purhon veneliike on sutelassa. Ja veleiro kyminlinnassa. Ja prisma jumalniemessä. Ois parempi olla hiljaa jos ei mitään mistään tiedä.
- karkkarista moi
Tiedän missä alko sijaitsee!
- Rauta-Sepon asiakas
Kotkan Autokeskus Oy on museokadulla.
Auto ja Akku on Karhulan linja-autoaseman teboilin puoleisessa päässä.
Gulf on Kyminlinnan ympyrässä.- Takakylän parooni
Entäs Ollin Kone? Ja onkos Katsastuskonttori vielä Vuorelankulmassa? Täältä Mussalosta tulee niin harvoin käytyä Kaupungissa, kun ei ole siltaa ja toi Keijon tuuri kulkee miten sattuu. Luulen että menee koko firma pian kanttuvei.
- Sauna-majuri
Kun täällä riittää teitä tietäviä, osaako kukaan sanoa mihin voi jättää hakemuksen Prisma likkojen saunailtaan selänpesijäksi? Minulta sujuu tarvittaessa myös löylynheitto.
- Anonyymi
Huijaavat kaikkia, kusettaa ylihinnalla (kaveri alennus). Vitun homo petterit pitäs painaa maan alle. Motobox enemminki Motokus. Vittu!
- Anonyymi
moottori pyöräreissulla pärnyn ohi ajellessa motobox oli siellä ainakin
- Anonyymi
Älkää sinne menkö. Paska paikka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512