Missä sijaitsee tuo yritys?
Tänään joku etsi ja kysyi tietä sinne, kuulema Keskuskatu 30.
Oli jostakin saanut sitten väärän osoitteen vaikka älypuhelimella näytti jopa kuvan sairaalanmäestä. Arvelin että ehkä sijaitsee sitten Keskuskadun ja eteläpuistokadun risteyksessä?
En osannut muuta neuvoa kun en tiedä missä Ruuv-tai Pulttikatu sijaitseen.
Motobox
14
2785
Vastaukset
- Botox
Et jumalauta voi olla noin avuton!
- Boxbox
Keltakalliolla, sieltä Auto-Sunin takaanta se löytyy.
- mopomies14
Eiks se Motobox ole jo lopetettu? Kuuliin kaverilta, että olisivat sulkeneet ovat.
- boxmoto
Kyllä auki on ja toimii.
- Starkin asnro
Motonet on Korelan Baaria vastapäätä.
- miä
motobox on karhulassa...taitaa olla sammonaukio se paikka nimeltään.
- rossi-poks
Sammonaukiolla on Grossi-pyörä, Motobox on keltakalliolla, Auto-Sunin takana.
- Mat sonni
Juu ja purhon veneliike on sutelassa. Ja veleiro kyminlinnassa. Ja prisma jumalniemessä. Ois parempi olla hiljaa jos ei mitään mistään tiedä.
- karkkarista moi
Tiedän missä alko sijaitsee!
- Rauta-Sepon asiakas
Kotkan Autokeskus Oy on museokadulla.
Auto ja Akku on Karhulan linja-autoaseman teboilin puoleisessa päässä.
Gulf on Kyminlinnan ympyrässä.- Takakylän parooni
Entäs Ollin Kone? Ja onkos Katsastuskonttori vielä Vuorelankulmassa? Täältä Mussalosta tulee niin harvoin käytyä Kaupungissa, kun ei ole siltaa ja toi Keijon tuuri kulkee miten sattuu. Luulen että menee koko firma pian kanttuvei.
- Sauna-majuri
Kun täällä riittää teitä tietäviä, osaako kukaan sanoa mihin voi jättää hakemuksen Prisma likkojen saunailtaan selänpesijäksi? Minulta sujuu tarvittaessa myös löylynheitto.
- Anonyymi
Huijaavat kaikkia, kusettaa ylihinnalla (kaveri alennus). Vitun homo petterit pitäs painaa maan alle. Motobox enemminki Motokus. Vittu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348