Minua aina haukuttiin mielisairaaksi ja narkomaaniksi(selän takana) kaveripiirissäni, joka koostui vain neljästä henkilöstä. Kaiken takana oli se yksi ja ainoa "ystävä", jolle olin aina ollut niin sokean uskollinen.
Myöhemmin paljastui, että kaikilla kolmella oli mielenterveysongelmia ja päihdeongelmia.
Enää en yhtään ihmettele miksi maineeni piti tuhota.
Tälläistä kateus teettää. Ei siihen tarvita kuin yksi kateellinen "ystävä", jolla taito manipuloida muut mukaan ja maine on tuhoon tuomittu.
Eikä häneltä puuttunut mitään. Oli kaunis vaimo ja lapsia. Suuri omakotitalo keskellä metsää ja varakkaat vanhemmat, joilta sai rahaa tiukan paikan tullen. Hän oli erityisen taitava manipuloimaan ja esittämään, mitä luotettavinta tietopankkia omasta mielestään.
Hän oli kaikkivoipa, joka tiesi kaiken. Ja jos ei tiennyt, käänsi kivet ja kannot, että lopulta kuulosti uskottavalta.
Onneksi pääsin hänestä eroon, muuttamalla pois.
Uusia "ystäviä" ei enää ole, mutta kaiken jälkeen en niitä aivan hei kaipaakkaan.
Hyvää, ihanaa ja oikein valoisaa ja lämmintä loppukesää kaikille rehellisille.
Yrittäkää pysyä vahvoina kateellisten edessä! Olette parempia!!
Lämmintä loppukesää!
2
128
Vastaukset
- tommi3
Kateellisen ihmisen edessä kannattaa 'hehkutella' niitä ominaisuuksia joista kyseinen ihminen on kateellinen. Se on puhdasta myrkkyä kateelliselle ja päinvastainen reaktio jonka hän toivoo näkevansä kaiken pilkan ja huonon käytöksen seurauksena.
- triinu
Tuo onkin hyvä idea. Taidanpa kokeilla vastineeksi kaikesta skeidasta, jota olen saanut niskaani :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675540Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.871818- 631415
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38682