Minua aina haukuttiin mielisairaaksi ja narkomaaniksi(selän takana) kaveripiirissäni, joka koostui vain neljästä henkilöstä. Kaiken takana oli se yksi ja ainoa "ystävä", jolle olin aina ollut niin sokean uskollinen.
Myöhemmin paljastui, että kaikilla kolmella oli mielenterveysongelmia ja päihdeongelmia.
Enää en yhtään ihmettele miksi maineeni piti tuhota.
Tälläistä kateus teettää. Ei siihen tarvita kuin yksi kateellinen "ystävä", jolla taito manipuloida muut mukaan ja maine on tuhoon tuomittu.
Eikä häneltä puuttunut mitään. Oli kaunis vaimo ja lapsia. Suuri omakotitalo keskellä metsää ja varakkaat vanhemmat, joilta sai rahaa tiukan paikan tullen. Hän oli erityisen taitava manipuloimaan ja esittämään, mitä luotettavinta tietopankkia omasta mielestään.
Hän oli kaikkivoipa, joka tiesi kaiken. Ja jos ei tiennyt, käänsi kivet ja kannot, että lopulta kuulosti uskottavalta.
Onneksi pääsin hänestä eroon, muuttamalla pois.
Uusia "ystäviä" ei enää ole, mutta kaiken jälkeen en niitä aivan hei kaipaakkaan.
Hyvää, ihanaa ja oikein valoisaa ja lämmintä loppukesää kaikille rehellisille.
Yrittäkää pysyä vahvoina kateellisten edessä! Olette parempia!!
Lämmintä loppukesää!
2
125
Vastaukset
- tommi3
Kateellisen ihmisen edessä kannattaa 'hehkutella' niitä ominaisuuksia joista kyseinen ihminen on kateellinen. Se on puhdasta myrkkyä kateelliselle ja päinvastainen reaktio jonka hän toivoo näkevansä kaiken pilkan ja huonon käytöksen seurauksena.
- triinu
Tuo onkin hyvä idea. Taidanpa kokeilla vastineeksi kaikesta skeidasta, jota olen saanut niskaani :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882