"Väitös: Kielteiset asiat painottuvat vanhoillislestadiolaisuuden julkisuuskuvassa"
http://yle.fi/uutiset/vaitos_kielteiset_asiat_painottuvat_vanhoillislestadiolaisuuden_julkisuuskuvassa/7392512
Tuo sisältää sellaisen viittauksen että kyseisessä lahkossa olisi positiivisiakin asioita, vieläpa mainittavassa määrin.
Niinhän asia ei ole.
Raamattuvyöhykkeellä voi tietysti väitellä myös hihhulismista positiivisella biaksella, valitettavasti.
Propangadaa väitöksellä;
Nasse.
4
160
Vastaukset
- Zeebaot
Joo epäilemättä lestadiolaisistakin löytyy yksilöitö,jotka ovat henkilöinä miellyttäviä,eivätkä raiskaa lapsia.
- Jappervokki
99% vanhoillislestadiolaisista pilaa kaikkien loppujen maineen.
Saisiko hieman perusteluita miksi tämän ketjun kuuluisi olla palstalla kirkosta eroaminen?
- Nasse.
Eiköhän tuonkaltainen uutisointi ole omiaan lisäämään eroamisia?
Toisekseen, jos haittaa, niin siirrä vaikka ateismipalstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147354
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311799
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431307