Mistä olette saaneet nopealla toimituksella, toimivalla asiakaspalvelulla, edullisesti renkaita. Eli luotettava ja palveleva verkkokauppa haussa.
Paras Rengasverkkokauppa
23
556
Vastaukset
- osssss
Tyremate.
Mutta ei pieniä määriä osamaksulla.
Osamaksukuluilla ostaa jo yhden renkaan!- Renkaita ostava
Vaikuttaa aika hyvältä, ainakin noille renkaille, mitä olen katsellut. Onko kokemusta suoraan asennusliikkeeseen tilaamisesta? Katselin, että Auto ja Rengas A&A -niminen firma tarjoaa Espoon Leppävaarassa edullista 55 e:n vaihto tasapainotus asennus-pakettihintaa.
Mitä vanhoille renkaille sitten mahtanee tapahtua? Onko ne otettava mukaan ja vietävä jonnekin? Minne - Koko potti
Renkaita ostava kirjoitti:
Vaikuttaa aika hyvältä, ainakin noille renkaille, mitä olen katsellut. Onko kokemusta suoraan asennusliikkeeseen tilaamisesta? Katselin, että Auto ja Rengas A&A -niminen firma tarjoaa Espoon Leppävaarassa edullista 55 e:n vaihto tasapainotus asennus-pakettihintaa.
Mitä vanhoille renkaille sitten mahtanee tapahtua? Onko ne otettava mukaan ja vietävä jonnekin? MinneEiköhän virma peri myös kierrätysmaksun ja ota ne renkaat.
ps. vertaa renkaiden hintoja toimituskulujen kera... - qwertert
Koko potti kirjoitti:
Eiköhän virma peri myös kierrätysmaksun ja ota ne renkaat.
ps. vertaa renkaiden hintoja toimituskulujen kera..."Kaikki Kuusakosken palvelupisteet vastaanottavat veloituksetta vanteelliset ja vanteettomat renkaat. Vanhat renkaat voi maksutta toimittaa myös mihin tahansa renkaita myyvään liikkeeseen, josta ne noudetaan Kuusakoskelle kierrätykseen."
http://www.kuusakoski.fi/Kuluttajille/Renkaat/ - Renkaita ostava
Renkaita ostava kirjoitti:
Mitä vanhoille renkaille sitten mahtanee tapahtua? Onko ne otettava mukaan ja vietävä jonnekin? MinneKaikki houtui pääpiirteittäin niin kuin pitikin, itse tosin soitin verstaalle, kun huomasin toimituksen tulleen perille. Renkaat oli toimitettu yksittäiskappaleina ilman mitään pakettia tai muuta suojusta, mikä on vähän outoa. Mutta kaiken kaikkiaan voisin kyllä tilata uudestaankin.
- hankalaa ja sottaist
helpoin ja paras on paikallinen rengasliike ja takuut ym. pelaa.
- kyselijäaatu
Mitkä takuut ym.?
- kauppa halvin
jos renkaassa on vikaa tai työssä puutteista. Nettirenkaat kun vaihdatat alle, niin kenelle itket, täällä ainakin? Regasfirma ei ota kantaa ja syyttää kumeja ja nettifirma syyttää asennusfirmaa ja artisti maksaa. Joko aukes?
- audimies2
kauppa halvin kirjoitti:
jos renkaassa on vikaa tai työssä puutteista. Nettirenkaat kun vaihdatat alle, niin kenelle itket, täällä ainakin? Regasfirma ei ota kantaa ja syyttää kumeja ja nettifirma syyttää asennusfirmaa ja artisti maksaa. Joko aukes?
Hyvin on hoitunut ulkomailtakin takuut kuvien kanssa kun selvä valmistusvika kyseessä.
- aaabbbccc14
Rengas Online
- kokkapakale
http://riekko.eu
215 45 17" = 40.62€/kpl toimitusmaksu
ja westlaket on aika toimivat renkaat!- riekonpoikaset
paskaa saa halvalla aina ja joka paikasta, eri asia kannattaako?
- BSR/Heico/225
Ja toimitusmaksu on tosi "edullinen". Kysykääpäs voiko renkaat noutaa sieltä heti...
- pelleas
Riekolta ainakin saa edulliset nastarenkaat. Sehän on ihan sama onko toimitusmaksu erikseen vaan hinnassa. Loppusumma ratkaisee..
- konttikonttikontti
Rengaskontti.fi
On suomalainen firma joten noita edellä mainittuja takuu ym ongelmia ei liene. Itsellä ja parilla tutulla toiminut mainosti ja nopeasti. - BSR/HEICO/225
Olisipa edullinen mutta kun ei ole niin en tilaa. Tilaan jälleen Englannista ja asennan naapurin tallissa itse. En ole niin hullu että maksaisin jollekin pörssipuljulle 70€
- jack+
ei ainakaan 1001renkaasta, varastivat rahani
- apk5
Hyvin pelasi 1001 n.yhdessä viikossa tuli kumit. Taidat olla joku rengasmyyjä Suomesta kun moista väität.
- autonnrenkaat
http://riekko.eu
Tuolta oon itse tilannut kesärenkaat. Vaikuttais olevan suomalainen. Renkaat tulivat Saksasta.- Puhero
Voi olla Suomalainen, ainakin on kallis.
- Epk
Parhaat kaksi ovat
Camskill.com
1001renkaat
Noissa halvimmat renkaat. - näin se toimii
Vianor, ajo liikkeen pihaan ja renkaat alle samalla kerralla, hinta sama kuin nettikaupoissa.
- autonnnrenkaat
Riippuu aina siitä mitkä renkaat haluaa tilata. Itse tilasin Falkenit 205 55 16 riekosta. Tuolla rengasmallilla ei juurikaan ole hintaeroja noiden edellämainittujen nettifirmojen välillä.
Itse pidän hyvänä sitä, että voin asioida suomeksi ja maksaa pankin maksupainikkeilla. Ja takuukin todennäköisesti toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584