Paras Rengasverkkokauppa

Renkaat kotiovelle

Mistä olette saaneet nopealla toimituksella, toimivalla asiakaspalvelulla, edullisesti renkaita. Eli luotettava ja palveleva verkkokauppa haussa.

23

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osssss

Tyremate.
      Mutta ei pieniä määriä osamaksulla.
      Osamaksukuluilla ostaa jo yhden renkaan!

• Renkaita ostava

Vaikuttaa aika hyvältä, ainakin noille renkaille, mitä olen katsellut. Onko kokemusta suoraan asennusliikkeeseen tilaamisesta? Katselin, että Auto ja Rengas A&A -niminen firma tarjoaa Espoon Leppävaarassa edullista 55 e:n vaihto tasapainotus asennus-pakettihintaa.

Mitä vanhoille renkaille sitten mahtanee tapahtua? Onko ne otettava mukaan ja vietävä jonnekin? Minne

• Koko potti
        Renkaita ostava kirjoitti:

Vaikuttaa aika hyvältä, ainakin noille renkaille, mitä olen katsellut. Onko kokemusta suoraan asennusliikkeeseen tilaamisesta? Katselin, että Auto ja Rengas A&A -niminen firma tarjoaa Espoon Leppävaarassa edullista 55 e:n vaihto tasapainotus asennus-pakettihintaa.

Mitä vanhoille renkaille sitten mahtanee tapahtua? Onko ne otettava mukaan ja vietävä jonnekin? Minne

Eiköhän virma peri myös kierrätysmaksun ja ota ne renkaat.
        ps. vertaa renkaiden hintoja toimituskulujen kera...

• qwertert
        Koko potti kirjoitti:

Eiköhän virma peri myös kierrätysmaksun ja ota ne renkaat.
        ps. vertaa renkaiden hintoja toimituskulujen kera...

"Kaikki Kuusakosken palvelupisteet vastaanottavat veloituksetta vanteelliset ja vanteettomat renkaat. Vanhat renkaat voi maksutta toimittaa myös mihin tahansa renkaita myyvään liikkeeseen, josta ne noudetaan Kuusakoskelle kierrätykseen."

http://www.kuusakoski.fi/Kuluttajille/Renkaat/

• Renkaita ostava
        Renkaita ostava kirjoitti:

Kaikki houtui pääpiirteittäin niin kuin pitikin, itse tosin soitin verstaalle, kun huomasin toimituksen tulleen perille. Renkaat oli toimitettu yksittäiskappaleina ilman mitään pakettia tai muuta suojusta, mikä on vähän outoa. Mutta kaiken kaikkiaan voisin kyllä tilata uudestaankin.

• hankalaa ja sottaist

helpoin ja paras on paikallinen rengasliike ja takuut ym. pelaa.

• kyselijäaatu

Mitkä takuut ym.?

• kauppa halvin

jos renkaassa on vikaa tai työssä puutteista. Nettirenkaat kun vaihdatat alle, niin kenelle itket, täällä ainakin? Regasfirma ei ota kantaa ja syyttää kumeja ja nettifirma syyttää asennusfirmaa ja artisti maksaa. Joko aukes?

• audimies2
        kauppa halvin kirjoitti:

jos renkaassa on vikaa tai työssä puutteista. Nettirenkaat kun vaihdatat alle, niin kenelle itket, täällä ainakin? Regasfirma ei ota kantaa ja syyttää kumeja ja nettifirma syyttää asennusfirmaa ja artisti maksaa. Joko aukes?

Hyvin on hoitunut ulkomailtakin takuut kuvien kanssa kun selvä valmistusvika kyseessä.

• aaabbbccc14

Rengas Online

• kokkapakale

http://riekko.eu

215 45 17" = 40.62€/kpl toimitusmaksu
      ja westlaket on aika toimivat renkaat!

• riekonpoikaset

paskaa saa halvalla aina ja joka paikasta, eri asia kannattaako?

• BSR/Heico/225

Ja toimitusmaksu on tosi "edullinen". Kysykääpäs voiko renkaat noutaa sieltä heti...

• pelleas

Riekolta ainakin saa edulliset nastarenkaat. Sehän on ihan sama onko toimitusmaksu erikseen vaan hinnassa. Loppusumma ratkaisee..

• konttikonttikontti

Rengaskontti.fi
      On suomalainen firma joten noita edellä mainittuja takuu ym ongelmia ei liene. Itsellä ja parilla tutulla toiminut mainosti ja nopeasti.

• BSR/HEICO/225

Olisipa edullinen mutta kun ei ole niin en tilaa. Tilaan jälleen Englannista ja asennan naapurin tallissa itse. En ole niin hullu että maksaisin jollekin pörssipuljulle 70€

• jack+

ei ainakaan 1001renkaasta, varastivat rahani

• apk5

Hyvin pelasi 1001 n.yhdessä viikossa tuli kumit. Taidat olla joku rengasmyyjä Suomesta kun moista väität.

• autonnrenkaat

http://riekko.eu

Tuolta oon itse tilannut kesärenkaat. Vaikuttais olevan suomalainen. Renkaat tulivat Saksasta.

• Puhero

Voi olla Suomalainen, ainakin on kallis.

• Epk

Parhaat kaksi ovat

Camskill.com
      1001renkaat

Noissa halvimmat renkaat.

• näin se toimii

Vianor, ajo liikkeen pihaan ja renkaat alle samalla kerralla, hinta sama kuin nettikaupoissa.

• autonnnrenkaat

Riippuu aina siitä mitkä renkaat haluaa tilata. Itse tilasin Falkenit 205 55 16 riekosta. Tuolla rengasmallilla ei juurikaan ole hintaeroja noiden edellämainittujen nettifirmojen välillä.

Itse pidän hyvänä sitä, että voin asioida suomeksi ja maksaa pankin maksupainikkeilla. Ja takuukin todennäköisesti toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2942
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2767
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2413
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      43
      2027
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      1994
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1760
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      43
      1652
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1520
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1443
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26