Paras Rengasverkkokauppa

Renkaat kotiovelle

Mistä olette saaneet nopealla toimituksella, toimivalla asiakaspalvelulla, edullisesti renkaita. Eli luotettava ja palveleva verkkokauppa haussa.

23

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osssss

Tyremate.
      Mutta ei pieniä määriä osamaksulla.
      Osamaksukuluilla ostaa jo yhden renkaan!

• Renkaita ostava

Vaikuttaa aika hyvältä, ainakin noille renkaille, mitä olen katsellut. Onko kokemusta suoraan asennusliikkeeseen tilaamisesta? Katselin, että Auto ja Rengas A&A -niminen firma tarjoaa Espoon Leppävaarassa edullista 55 e:n vaihto tasapainotus asennus-pakettihintaa.

Mitä vanhoille renkaille sitten mahtanee tapahtua? Onko ne otettava mukaan ja vietävä jonnekin? Minne

• Koko potti
        Renkaita ostava kirjoitti:

Vaikuttaa aika hyvältä, ainakin noille renkaille, mitä olen katsellut. Onko kokemusta suoraan asennusliikkeeseen tilaamisesta? Katselin, että Auto ja Rengas A&A -niminen firma tarjoaa Espoon Leppävaarassa edullista 55 e:n vaihto tasapainotus asennus-pakettihintaa.

Mitä vanhoille renkaille sitten mahtanee tapahtua? Onko ne otettava mukaan ja vietävä jonnekin? Minne

Eiköhän virma peri myös kierrätysmaksun ja ota ne renkaat.
        ps. vertaa renkaiden hintoja toimituskulujen kera...

• qwertert
        Koko potti kirjoitti:

Eiköhän virma peri myös kierrätysmaksun ja ota ne renkaat.
        ps. vertaa renkaiden hintoja toimituskulujen kera...

"Kaikki Kuusakosken palvelupisteet vastaanottavat veloituksetta vanteelliset ja vanteettomat renkaat. Vanhat renkaat voi maksutta toimittaa myös mihin tahansa renkaita myyvään liikkeeseen, josta ne noudetaan Kuusakoskelle kierrätykseen."

http://www.kuusakoski.fi/Kuluttajille/Renkaat/

• Renkaita ostava
        Renkaita ostava kirjoitti:

Kaikki houtui pääpiirteittäin niin kuin pitikin, itse tosin soitin verstaalle, kun huomasin toimituksen tulleen perille. Renkaat oli toimitettu yksittäiskappaleina ilman mitään pakettia tai muuta suojusta, mikä on vähän outoa. Mutta kaiken kaikkiaan voisin kyllä tilata uudestaankin.

• hankalaa ja sottaist

helpoin ja paras on paikallinen rengasliike ja takuut ym. pelaa.

• kyselijäaatu

Mitkä takuut ym.?

• kauppa halvin

jos renkaassa on vikaa tai työssä puutteista. Nettirenkaat kun vaihdatat alle, niin kenelle itket, täällä ainakin? Regasfirma ei ota kantaa ja syyttää kumeja ja nettifirma syyttää asennusfirmaa ja artisti maksaa. Joko aukes?

• audimies2
        kauppa halvin kirjoitti:

jos renkaassa on vikaa tai työssä puutteista. Nettirenkaat kun vaihdatat alle, niin kenelle itket, täällä ainakin? Regasfirma ei ota kantaa ja syyttää kumeja ja nettifirma syyttää asennusfirmaa ja artisti maksaa. Joko aukes?

Hyvin on hoitunut ulkomailtakin takuut kuvien kanssa kun selvä valmistusvika kyseessä.

• aaabbbccc14

Rengas Online

• kokkapakale

http://riekko.eu

215 45 17" = 40.62€/kpl toimitusmaksu
      ja westlaket on aika toimivat renkaat!

• riekonpoikaset

paskaa saa halvalla aina ja joka paikasta, eri asia kannattaako?

• BSR/Heico/225

Ja toimitusmaksu on tosi "edullinen". Kysykääpäs voiko renkaat noutaa sieltä heti...

• pelleas

Riekolta ainakin saa edulliset nastarenkaat. Sehän on ihan sama onko toimitusmaksu erikseen vaan hinnassa. Loppusumma ratkaisee..

• konttikonttikontti

Rengaskontti.fi
      On suomalainen firma joten noita edellä mainittuja takuu ym ongelmia ei liene. Itsellä ja parilla tutulla toiminut mainosti ja nopeasti.

• BSR/HEICO/225

Olisipa edullinen mutta kun ei ole niin en tilaa. Tilaan jälleen Englannista ja asennan naapurin tallissa itse. En ole niin hullu että maksaisin jollekin pörssipuljulle 70€

• jack+

ei ainakaan 1001renkaasta, varastivat rahani

• apk5

Hyvin pelasi 1001 n.yhdessä viikossa tuli kumit. Taidat olla joku rengasmyyjä Suomesta kun moista väität.

• autonnrenkaat

http://riekko.eu

Tuolta oon itse tilannut kesärenkaat. Vaikuttais olevan suomalainen. Renkaat tulivat Saksasta.

• Puhero

Voi olla Suomalainen, ainakin on kallis.

• Epk

Parhaat kaksi ovat

Camskill.com
      1001renkaat

Noissa halvimmat renkaat.

• näin se toimii

Vianor, ajo liikkeen pihaan ja renkaat alle samalla kerralla, hinta sama kuin nettikaupoissa.

• autonnnrenkaat

Riippuu aina siitä mitkä renkaat haluaa tilata. Itse tilasin Falkenit 205 55 16 riekosta. Tuolla rengasmallilla ei juurikaan ole hintaeroja noiden edellämainittujen nettifirmojen välillä.

Itse pidän hyvänä sitä, että voin asioida suomeksi ja maksaa pankin maksupainikkeilla. Ja takuukin todennäköisesti toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe