Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys tuossa viime viikon maanantaina ja siitä pari päivää vuoteli suht reilusti kirkasta verta ja kipuja ei ollut ensimmäisinä päivinä ollenkaan.
Nyt pari päivää välillä tulee pieniä pistelyitä alavatsalla, ei niinkään kipua mutta ehkä jomotus kuvaisi parhaiten, ja vuoto on ruskeaa ja TODELLA pahan hajuista. Haisee siis jokseenkin vanhan veren ja p*skan risteytymälle ja siis haisee koko ajan, tiedän aina kun vuotaa koska istuessani sohvallakin tulee nenään se pistävä etova haju. Hygienian kanssa olen ollut tosi tarkka ja joka vessakäynnillä alapesut siteen vaihto.
Onko muilla kokemuksia? Kohtutulehduksen olen 2 kertaa sairastanut ja silloin on ollut tärinäarkuutta alavatsalla, aina kuitenkin kuumeeton. Nyt on kyllä hieman paineluarkuutta, mutta todella vähän ja vointi muuten hyvä, eniten tuo vuodon haju huolestuttaa.
Jälkivuodon haju?
nimises
1
2015
Vastaukset
- oli...
KKM:n jälkeen mulla tuota vuotoa tuli, haisi ihan jollekin mädäntyneelle kalalle. Kävin hakemassa apteekista sitten jonkun alapään bakteerikantaa tasapainoittavan lääkekuurin (emätinpuikot) ja hajukin poistui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2331789- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451192Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad49917- 14750
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 37715
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23692Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627