Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys tuossa viime viikon maanantaina ja siitä pari päivää vuoteli suht reilusti kirkasta verta ja kipuja ei ollut ensimmäisinä päivinä ollenkaan.
Nyt pari päivää välillä tulee pieniä pistelyitä alavatsalla, ei niinkään kipua mutta ehkä jomotus kuvaisi parhaiten, ja vuoto on ruskeaa ja TODELLA pahan hajuista. Haisee siis jokseenkin vanhan veren ja p*skan risteytymälle ja siis haisee koko ajan, tiedän aina kun vuotaa koska istuessani sohvallakin tulee nenään se pistävä etova haju. Hygienian kanssa olen ollut tosi tarkka ja joka vessakäynnillä alapesut siteen vaihto.
Onko muilla kokemuksia? Kohtutulehduksen olen 2 kertaa sairastanut ja silloin on ollut tärinäarkuutta alavatsalla, aina kuitenkin kuumeeton. Nyt on kyllä hieman paineluarkuutta, mutta todella vähän ja vointi muuten hyvä, eniten tuo vuodon haju huolestuttaa.
Jälkivuodon haju?
nimises
1
1812
Vastaukset
- oli...
KKM:n jälkeen mulla tuota vuotoa tuli, haisi ihan jollekin mädäntyneelle kalalle. Kävin hakemassa apteekista sitten jonkun alapään bakteerikantaa tasapainoittavan lääkekuurin (emätinpuikot) ja hajukin poistui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362124
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301799- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781205- 251145