Tämä on muuteltu kopio kuukausia sitten lähetetystä viestistäni:
Useat teistä varmaan moottoriurheilun ohella pitää niissä tapahtuvista kolareista ja ulosajoista. Niitä on mukava jännittää ja kun semmoinen tapahtuu, on hienoa katseltavaa, kun metalli pirstoutuu, pyöriä irtoaa, muttereita ja pultteja sinkoilee ja auto vetää volttia. Aina on kuitenkin muistettava, että elävä ihminen on siellä auton sisällä.
Olen tehnytkin suomalaisen kolareihin perustuvan sivun jossa ei ole vain muutama, vaan kymmenittäin, jopa sadoittain videopätkiä kolareista, ulosajoista, spinnauksista ja törmäyksistä ja kaikista eri lajeista! On formula 1:stä, Nascaria, rallia, kilpaveneitä, kiihdytysautoja, moottoripyöriä. Kaikkea!
Sivuilla on myös foorumi, joka on itse asiassa sivuja tärkeämpi. Koska sivuston videomäärä on huikea, on täysi mahdottomuus pitää kaikkea yhtä aikaa netissä. Siksi te voittekin pyytää foorumilla, josko laittaisin videoita nettiin. Foorumilla voit tehdä myöskin muita asioita, kuten keskustella muiden kanssa moottoriurheilusta tai muusta ja mikä parasta, foorumin jäsenenä sinulla on mahdollisuus saada lisää videoita.
Nykyään sivulla on myös oma IRC-kanava, dc hubi ja ftp-palvelin.
Sivut ovat olleet netissä jo kohta vuoden, mutta elo foorumilla on ollut hiljaista kuin vastavalmistuneilla sivuilla. Nyt siis on aika mainostaa, että tämä Suomen ainoa ja siis paras kolarisivu pysyisi hengissä. Tulkaa siis ja rekisteröitykää foorumiin, ladatkaa kolarivideoita ja pistäkää viestejä tulemaan. Kirjoittakaa ainakin vieraskirjaan. Näin minun on ilo jatkaa sivun tekoa. Ja sivut sekä foorumi, uskokaa tai älkää, ovat hyviä, koska niiden sisältö on hyvä.
Tulkaa siis Kolarit WEB:iin
http://www.kolarit.tk
tai
http://www.kolarit.urli.net
EDIT: Olen huomannut, että useat ovat kommentoineet vaan tyyliin: "Kolareita, hyi ***** Mee hoitoon, toi on sairasta".
Kuitenkin ulkomailla tämmöisiä sivuja on useita ja ne ovat huippusuosittuja. Ja olisiko kaikki siellä mielenvikaisia? Tällä hetkellä sivun suosio on kohtalainen, mutta ei riittävä, siksi päätin tänään taas mainostaa.
-Hakkis, Kolarit Webin Webmaster
Kolarit WEB
Hakkis-
2
534
Vastaukset
- Varoitus
VAROKAA tk. -päätteisiä sivuja !!!!!!!!!!!
Tulee sontaa koneelle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- hagis
Joo, varokaa ton sivun spämmejä.... tollasta sontaa ei sais sivuilta tulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372217
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311568En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1461532- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1411225The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121121Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226965- 156906
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20809