Kolarit WEB

Hakkis-

Tämä on muuteltu kopio kuukausia sitten lähetetystä viestistäni:

Useat teistä varmaan moottoriurheilun ohella pitää niissä tapahtuvista kolareista ja ulosajoista. Niitä on mukava jännittää ja kun semmoinen tapahtuu, on hienoa katseltavaa, kun metalli pirstoutuu, pyöriä irtoaa, muttereita ja pultteja sinkoilee ja auto vetää volttia. Aina on kuitenkin muistettava, että elävä ihminen on siellä auton sisällä.

Olen tehnytkin suomalaisen kolareihin perustuvan sivun jossa ei ole vain muutama, vaan kymmenittäin, jopa sadoittain videopätkiä kolareista, ulosajoista, spinnauksista ja törmäyksistä ja kaikista eri lajeista! On formula 1:stä, Nascaria, rallia, kilpaveneitä, kiihdytysautoja, moottoripyöriä. Kaikkea!

Sivuilla on myös foorumi, joka on itse asiassa sivuja tärkeämpi. Koska sivuston videomäärä on huikea, on täysi mahdottomuus pitää kaikkea yhtä aikaa netissä. Siksi te voittekin pyytää foorumilla, josko laittaisin videoita nettiin. Foorumilla voit tehdä myöskin muita asioita, kuten keskustella muiden kanssa moottoriurheilusta tai muusta ja mikä parasta, foorumin jäsenenä sinulla on mahdollisuus saada lisää videoita.

Nykyään sivulla on myös oma IRC-kanava, dc hubi ja ftp-palvelin.

Sivut ovat olleet netissä jo kohta vuoden, mutta elo foorumilla on ollut hiljaista kuin vastavalmistuneilla sivuilla. Nyt siis on aika mainostaa, että tämä Suomen ainoa ja siis paras kolarisivu pysyisi hengissä. Tulkaa siis ja rekisteröitykää foorumiin, ladatkaa kolarivideoita ja pistäkää viestejä tulemaan. Kirjoittakaa ainakin vieraskirjaan. Näin minun on ilo jatkaa sivun tekoa. Ja sivut sekä foorumi, uskokaa tai älkää, ovat hyviä, koska niiden sisältö on hyvä.

Tulkaa siis Kolarit WEB:iin
http://www.kolarit.tk
tai
http://www.kolarit.urli.net

EDIT: Olen huomannut, että useat ovat kommentoineet vaan tyyliin: "Kolareita, hyi ***** Mee hoitoon, toi on sairasta".
Kuitenkin ulkomailla tämmöisiä sivuja on useita ja ne ovat huippusuosittuja. Ja olisiko kaikki siellä mielenvikaisia? Tällä hetkellä sivun suosio on kohtalainen, mutta ei riittävä, siksi päätin tänään taas mainostaa.

-Hakkis, Kolarit Webin Webmaster

2

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varoitus

VAROKAA tk. -päätteisiä sivuja !!!!!!!!!!!

Tulee sontaa koneelle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• hagis

Joo, varokaa ton sivun spämmejä.... tollasta sontaa ei sais sivuilta tulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      372
      2328
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      61
      1796
    3. 154
      1365
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1192
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1181
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      915
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      834
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      802
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      41
      777
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      773
    Aihe