Kolarit WEB

Hakkis-

Tämä on muuteltu kopio kuukausia sitten lähetetystä viestistäni:

Useat teistä varmaan moottoriurheilun ohella pitää niissä tapahtuvista kolareista ja ulosajoista. Niitä on mukava jännittää ja kun semmoinen tapahtuu, on hienoa katseltavaa, kun metalli pirstoutuu, pyöriä irtoaa, muttereita ja pultteja sinkoilee ja auto vetää volttia. Aina on kuitenkin muistettava, että elävä ihminen on siellä auton sisällä.

Olen tehnytkin suomalaisen kolareihin perustuvan sivun jossa ei ole vain muutama, vaan kymmenittäin, jopa sadoittain videopätkiä kolareista, ulosajoista, spinnauksista ja törmäyksistä ja kaikista eri lajeista! On formula 1:stä, Nascaria, rallia, kilpaveneitä, kiihdytysautoja, moottoripyöriä. Kaikkea!

Sivuilla on myös foorumi, joka on itse asiassa sivuja tärkeämpi. Koska sivuston videomäärä on huikea, on täysi mahdottomuus pitää kaikkea yhtä aikaa netissä. Siksi te voittekin pyytää foorumilla, josko laittaisin videoita nettiin. Foorumilla voit tehdä myöskin muita asioita, kuten keskustella muiden kanssa moottoriurheilusta tai muusta ja mikä parasta, foorumin jäsenenä sinulla on mahdollisuus saada lisää videoita.

Nykyään sivulla on myös oma IRC-kanava, dc hubi ja ftp-palvelin.

Sivut ovat olleet netissä jo kohta vuoden, mutta elo foorumilla on ollut hiljaista kuin vastavalmistuneilla sivuilla. Nyt siis on aika mainostaa, että tämä Suomen ainoa ja siis paras kolarisivu pysyisi hengissä. Tulkaa siis ja rekisteröitykää foorumiin, ladatkaa kolarivideoita ja pistäkää viestejä tulemaan. Kirjoittakaa ainakin vieraskirjaan. Näin minun on ilo jatkaa sivun tekoa. Ja sivut sekä foorumi, uskokaa tai älkää, ovat hyviä, koska niiden sisältö on hyvä.

Tulkaa siis Kolarit WEB:iin
http://www.kolarit.tk
tai
http://www.kolarit.urli.net

EDIT: Olen huomannut, että useat ovat kommentoineet vaan tyyliin: "Kolareita, hyi ***** Mee hoitoon, toi on sairasta".
Kuitenkin ulkomailla tämmöisiä sivuja on useita ja ne ovat huippusuosittuja. Ja olisiko kaikki siellä mielenvikaisia? Tällä hetkellä sivun suosio on kohtalainen, mutta ei riittävä, siksi päätin tänään taas mainostaa.

-Hakkis, Kolarit Webin Webmaster

2

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varoitus

VAROKAA tk. -päätteisiä sivuja !!!!!!!!!!!

Tulee sontaa koneelle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• hagis

Joo, varokaa ton sivun spämmejä.... tollasta sontaa ei sais sivuilta tulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      2217
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      131
      1568
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      146
      1532
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1254
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1225
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1121
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      226
      965
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      906
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      833
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      809
    Aihe