Ostin juuri marketista mansikkakaktuksen.,, se on kovin pienessä ruukussa,, onko syytä vaihtaa isompaan?
Vastaukset 2
- Pohdintoja mansikkak
Vaihda saviruukkuun,jos ei jo ole.
Älä lisää ruukun kokoa liikaa,muuten emokasvina käytetty kasvi villiintyy kasvamaan liikaa.Se lienee joku käärmekaktus.Vai mikähän lienee nimi.
Pulpsauttaa nopeasti piikkisilmustaan uuden taimen sinulle.Tai voithan kokeilla tämänkin.Itselläni oli kyseinen kasvi.Vei valtavasti tilaa ja puutunutta versoa olisi voinut käyttää aseena murtovarasta vastaan.
Mansikkakatus on tavallaan loinen.Imee ravinteet isäntäkasvista.
Pidä isäntäkasvi hengissä pienillä juurilla ja älä ruoki liikaa. - Selkeästi
Älä vaihda isompaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571490Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568