Kertokaa omia pelottavia kokemuksia tai tarinoita
Täs on mun omat pelottavat jutut .ja kyllä tää tapahtu mulle
Eli oli kevät ja tosi kuuma päiväolin just päässy koulusta ja ku pyöräilin meidän talolle ni näi aika ison savupilven tulevan meidän puusuulista ja menin sen lähelle ja kuulin ku joku putos lattialle ja sit semmosta tulen ääntä.juoksin sisälle kertomaan et puusuulipalaa ku yhtäkkii se vaan leimahti tuleen ja menin ihan paniikkiin ja katoinku meidän koira oli häkissä ihan sen suulin seinäs kii.mun iskä yritti pelastaa sen mut sit se häkki vaan ei hajonnu ja sit se koira ,suulijahehtaari maastoo palo.itku tuli ku mun rakas koirani kuoli.se oli silti jo 10vuotias.
Sit toinen oli ku asun pomarkun keskustasta neljän milsan pääs ni menin sit kävellen kylille hakee veljee kaverilta ku ne kumit pyöräst puhkes siin palos viikko sitä ennen.Ni meillä päin liikkuskelee semmonen valkonen nuori koira ni se tuli mua vastaan ja alko murisee en keksiny muuta ku joko potkaista koiraa tai kiivetä viereiseen puuhun.Joten kiipesin siihen puuhun ja odotin 30 minuuttia ku joku mies tuli ja otti sitä koiraa kaulapannasta kiinni ja laitto häkkii ja käski mun tulla alas ja kysy et mitä kävi ja mitä tein sen ajan puussa.Kerroin sille että pelasin kännykällä ja heittelin koiraa kuonoon niillä viereisen kuusen kävyillä.
Joten nyt tahtoisin kuulla muiden kokemuksia.
Pelottavimmat kokemukset
6
1431
Vastaukset
- -koirasusi-
Mulle ei oo koskaa varmaa (muistaakseni..) tapahtunu mitää "selitettävällä" tavalla pelottavaa, muuta kun yks pedari yritti siepata mut ku olin kakara, ehkä 3-luokkalainen.
Kuitenkin, olin tulossa koulusta kotiinpäin kaverin kanssa. Oikastii semmosen kujan tai oikeestaa pikkutien kautta jossa on toisel puolel parkkipaikka ja toisel kuusiaita (kuusiaidan toisel puolel oli siihen aikaan semmone hylätty halli jossa oli usein "epämäärästä" porukkaa eli juoppoja tms). Siin keskel sitä pikkutietä oli parkissa pakettiauto jonka rekisterinumero oli sotkeutunu (sotkettu) paksusti kuraan nii, ettei sitä lainkaa nähny. Sit yhtäkkii sieltä kuusiaidasta hyppäs mies ja meni siihen autolle ja rupes viittomaan mulle ja mun kaverille että me mentäs sinne autoon. Me tietty oltii siinä sille miehelle niinku ei huomattas mut supatettii keskenää et "kato ny se huitoo meille! Mitä meijä kannattas tehä!?". Se mies meni autoonsa sit istuu ja lähti ajaa meitä kohti. Ku se pääs meijän taakse, nii se käänty ja ajo siihe meijä vierelle. Se vaa ajo siinä meijän vieres samaa vauhtia ku me käveltii ja sit yritti kokoaja pysähtyy et jos meki pysähyttäs mut ei. Oltii aika panarissa ku se mies vaa tuijotti meitä sieltä autosta. Me ei keksitty mitä tehtäs ni sanoin et "käännytää ja mennää eri kautta". Juostiin sit ihan täpöö sinnepäin mistä tultiinki eikä se mies ehtiny kääntää autoonsa ku me jo juostii yhen rakennuksen nurkan taa. Oltiin kyl aika peloissamme ja mun kaveri melki itki :c mä sit yritin lohduttaa sitä siinä ja lähettiin eri kautta kotejamme päin. Onneks ei sillonka mitää sattunu, oli se silti pelottavaa.
Ja mulla on aika paljon toisella tavalla pelottavia kokemuksia, eli semmosia mitä tapahtu suurimmaks osaks meijän entises kodis joka oli melki 100 vuotta vanha, mutten tiiä haluuks ihmiset tähän ketjuun mitään kummitus/paranormaali kokemuksii vai onks tää vaan "järjellä selitettäville" pelottaville kokemuksille tarkotettu :)
Pahoittelut mahdollisista kirjotusvirheistä, en ny jaksa selata oliks tässä niitä mutta mulle usein tulee kirjotusvirheit :D - truestoryneverdie
Olin kamun kaa syöttää yöllä sen koirii, ku koneel olo vähä veny. Sit nähtii pellolla vähä kauempana sumun seassa jotai otuksii, tummia hahmoja. Ku koirat oli syöny, ni haettii sisältä taskulamppu. Lähettii peltoo pitki niitten luo varovasti kävellen. Sitte ku oltii tarpeeks lähel ni se mun kamu meni viel vähä etteepäi. Se avas taskulampun ja osotti eteepäi niihi otuksii. Sitte kuuluu heti murina ku taskulampun valo osotti niitä ja me molemmat lähettii hänen kotiipäi juoksee ihan sika kovaa. Pidettii käsist kiinni ettei kumpikaa jääny sinne. Mä katoin matkalla taakse ja huomasin että ne oli hajaantunu ja lähteny perää, mut ei kai juosten, koska ei oltais muuten keretty sen kamun kotii. Joten juostii siis sisälle ja pistettii ovi lukkoo (ihan niiku ne sinne ois päässy :) ) heti ku oltii yläkerras ni ne koirat rupes haukkuu niitten häkis. Katottii parvekkeelta jos oltais nähty niit eläimii mut puita oli essä ni ei nähty. Sydän hakkas ihan sikana. Ne eläimet tais olla karhui. Vaik taskulamppu osotti niitä päi ni ei silti nähty siel sumus mitä ne oli. Mieletön kokemus.
- p14
Kun mä heräsin painajaisesta niin mä en pystynyt liikkumaan ja sydän hakkaa tuhattasataa.
- se tais olla
Unihalvaus.
- surullinenker
No... Mun little sister katos tosi kauan aikaa sitten... Olin sillon 4-5 vuotias, ja sisteri siin kahen kolmen ikävuoden välillä suurinpiirtein. No, me siinä meijän 'takapihalla' leikittiin hiekkiksellä♥ Me rakastettii hiekkalaatikoita, mut nyt niistä tulee vaa painajaisia
- JAKSELE
OTAN OSAA RAKAS♥ Olet kertonut ton mulle ja veljelle niin monta kertaa ♥ Jaksele ihanin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931