Pettynyt afroditeen.. =(

jane

Moips..!!
Olen tosi maassa ja aika monestakin syystä mutta tässä on suurin syy miksi:Olen ollut jo kauan kiinnostunut tästä nuoresta miehen alusta..16w..mutta sillä ei KUULEMMA ole tunteita mua kohtaan,vaikka me oltiin yhtenä iltana kamuliinien kanssa juomassa rannassa,siinä sitten juotiin ja näin tuon pojan..mun sydän oikeen pomppi ilosta mutta samalla mua jännitti..(tunnen hänet mutta en hyvin)noh,mentiin sitten yhen kamun kanssa juttelemaan sille ja sen kaverille..siinä sitten se pusutteli mun kanssa mutta ei mitään vakavempaa..luulin että se välitti musta,vaikka tiesin että sillä oli juttua toisen tytön kanssa..n.tunnin kuluttua sain kuulla etä tuo poika/mies oli pusutellut toista tyttöä/naista=)..mitä siinä sitten ajattelee? Menin illalla juttelemaan tuon pojan kanssa ja se sanoi että hän olisi minun kanssani ellei hän olisi tuon tytön kanssa..Nyt tuosta illasta on aikaa n.kk ja olen kuullut että se jätkä on sanonut monille että tuon tytön kanssa ei kannata kaveerata..?!en ymmärrä,mun mielestä olen kunnon nainen ja osaan rakastaa ja ymmärtää KAIKKIA muta kun vaan ei niin ei..mitäs mieltä olette kaikesta?yleensäkin miehistä ja tästä miun tarinasta..? =(
ainiin ja iänkin vosi tietenkin kertoa..joop,elikkä ite olen 15.. =)

4

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todennäköisesti hän ajatteli, että pieni pusuttelu on viatonta eikä tarkoita mitään. Kun sitten sinä sait vääriä käsityksiä, hän pelästyi ja otti takapakkia koska ei halunnut loukata enempää.

Eli suosittelisin, että annat hänelle nyt omaa tilaa. Tuollaisen ilmoituksen jälkeen olisi kyllä ihan oikeus ja kohtuus että hän ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut... Valitettavasti miesten logiikka ei tätä ehkä tajua, joten saatat joutua kysymään jätkältä suoraan ennen kuin saat selkoa koko sopasta.

Toinen vaihtoehto on, että annat herran muhia omissa liemissään ja lähdet etsimään parempaa saalista... sillä eihän merestä kalat lopu. ;) (Sillä sinä ansaitset parempaa.)

Koita pärjäillä, pää pystyssä mitä tapahtuukin. =)

• huhhuh

Siis se jätkä on sanonut kaikille ettei SINUN kanssasi kannata kaveerata, vai?? Sähän tiesit että sillä on tyttöystävä tai jotain vipinää jonkun kanssa ja silti menit vamppaamaan sitä suuteloinnilla. Huh.. No tästäkös äijä pelästyi että on luuseri kun on sun vampattivissa vaikka seurustelee ja siksi pysyy susta erossa. Sä olet sille houkutus ja/tai tyrkky. Kannattaisikohan unohtaa tyyppi ja keskittyä EI varattuihin tyyppeihin. !

• peto

tiesitsä et sr seurustelee? jos tiesit nii jos se äijä ois suudellu sua enemmän ja vieny sut sänky hommiin ni sen tyttö ystävä ois kai aatellu että oot huoraksi tullu. tai jos se äijä kerto kaikille et sä oot huora et ton kamu ei kantti olla.......... vai?? *hymyilee* ps. enmä sua hauku mut sanoin vaa. älä loukkaannu turhasta:)

• geparttti

jotkut pojat ovat ujoja ja toisena syynä voi olla että jätkä haki vain "kokemuksia" lisää...
      en tiedä mitä kyseisellä jätkällä oli mieles, mutta uskon että vaikka sydäntä särkee, kannattaa unohtaa kyseinen pojatsu... itselläni on moisesta liian paljon kokemusta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe