Mitä teen poikaystäväni kanssa? Ero?

ppinnis

Poikaystäväni ei halua erota, on sanonut sitä jo niin monta kertaa että pystyn ennustamaan melkein että miten hän sen sanoo. Rakastan häntä todella! Olemme olleet yhdessä pian 8kk ja tämä tuntuu hyvältä. Mutta viimeisen kahden viikon aikana on tapahtunut jotain mitä en voi katsoa läpi sormien. Olin parasystävä yhden energisen ja vähän huomionkipeään tytön kanssa noin puolivuotta sitten. Enää emme ole ystäviä ja hän kantaa minulle kaunaa(kukaan ei tiedä mistä). Nyt olimme samalla leirillä jossa oli poikaystäväni, entinen parasystäväni ja minä. Poikaystäväni vietti silloin jo aikaa tuon tytön kanssa, ja siitä tuli meidän välillemme kitkaakin, mutta tulimme leiriltä pois ja annoin asian olla. Vielä eilen poikaystäväni sanoi, että ei ala viettämään aikaa tuon tytön kanssa ja toisen kerran tänään aamulla. Mutta ajoin pyörällä yhden koulun ohi ja siellä oli muutama minun hyvä ystäväni ja se kyseinen tyttö ja poikaystäväni. En voi valita hänen kavereitaan, mutta en myöskään halua olla hänen kanssaan jos hän haluaa viettää aikaa sen tytön kanssa. Sillä tiedän että se tyttö tekee mitä tahansa satuttaakseen minua ja yrittää saada meidät eroamaan. Katsoisitteko tätä läpi sormien ja antaisitte olla?

2

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • didididi

      En katsoisi läpi sormien. Juttelisin asiasta ja haluaisin tietää todellisen syyn miksi poikaystäväni hengailisi minun entisen parhaan kaverin kanssa.

      • älä anna hyväksikäyttää

        Sanot että joko tai? Teet selväksi, että jos vielä yhteyttä toiseen mitenkään niin se oli siinä! Turhaan sinä kulutat aikaasi tuollaiseen kaveriin, joka asettaa toiveesi ja sinut taka-alalle! Maailmassa riittää vapaita miehiä ja naisia.‼


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2068
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      151
      1588
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe