Puheluerittelyyni oli ilmestynyt omituinen veloitus"osto verkkopalvelusta."
Puhelimessani ei ole nettiyhteyttä eli täytynyt tulla nettitikun/läppärin käytöstä ja joltain sivustolta, joka on veloittanut kyselemättä sillä käynnistä.
F-securesta ei taida näissä jutuissa olla mitään apua`?
Veloitus puhelinlaskussa
6
110
Vastaukset
Onko siinä tarkempaa tietoa.
- 34t333333
Joku ostos maksettu puhelinlaskulla.
- Ei ole maksettu
HKL:n liput ovat ainoat joita puhelimella olen tilannut.
Kyseessä täytyy olla joku verkkosivusto jolla ole nettitikulla ja kannettavallani käynyt, mutta en oikein tiedä miten sekään olis imahdollista. Klikannut jotain väärää mainosta?
- austerism1
Kysäise ihmeessä palveluntarjoajalta, mikä moinen oikein on. Ei ilmeisesti kuitenkaan mikään kovin iso summa, kun et vaikuta erityisen järkyttyneeltä.
Mutta siis eihän tuo nettikäytöstä mitenkään ole voinut tulla, vaikka olisit jotain mainosta tyrkännyt - eihän se mitenkään voi puhelinlaskulle tulla. Ellet sitten ole jonnekin antanut puh. numerosi. Siltikin tuntuu kyllä mahdottomalta. Pakko olla jokin virhe.- Kyllähän netti-
tikun käyttö puhelinlaskulla näkyy. On siellä tekninen numero.
Kyse on siis alle euron summasta, mutta silti kiinnostaa.
Odottelen Saunalahden vastausta kuka veloittaja on. - Kyseessä on sama
Kyllähän netti- kirjoitti:
tikun käyttö puhelinlaskulla näkyy. On siellä tekninen numero.
Kyse on siis alle euron summasta, mutta silti kiinnostaa.
Odottelen Saunalahden vastausta kuka veloittaja on.vanha ongelmayritys, josta on ollut ennenkin juttua täällä näköjään.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12065788
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984