Femoston Conti 1/5 ja kuukautiset TULEE

Ikää on 51 ja lääkäri ehdotti vuodotonta hoitoa Femoston Contilla. Pilleri sopii vallan mainiosti ja paljon paremmin kuin entinen Femoston 2/10, jota käytin vajaa neljä vuotta.
Ongelmana on se että VUODOT TULEE ihan normaalisti, nyt jo kolmas kuukausi menossa. Onkohan se haitallista? Haluaisin kovasti jatkaa tällä pillerillä koska se tuntuu sopivan hyvin 'pään oireisiin'. Kokemuksia?
1484
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

up

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Provaihdevuosihoito kirjoitti:

Ikää on 51 ja lääkäri ehdotti vuodotonta hoitoa Femoston Contilla. Pilleri sopii vallan mainiosti ja paljon paremmin kuin entinen Femoston 2/10, jota käytin vajaa neljä vuotta.
Ongelmana on se että VUODOT TULEE ihan normaalisti, nyt jo kolmas kuukausi menossa. Onkohan se haitallista? Haluaisin kovasti jatkaa tällä pillerillä koska se tuntuu sopivan hyvin 'pään oireisiin'. Kokemuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu