Eilen taas jäätelökiskilla oli

järkyttynyt vaimo

simpsakoita naisia vahtimassa perheellisiä miehiä. Siellä minimekkoissa ja hiprakassa, kyseltiin kelloa... soittoravintolaan kai menossa ja yrittivät viittä perheellistä miestä iskee.

Ei kannata mennä jäätelökioskille tai ainakaan laittaa miestä yksin, voi olla että mie sjää sille tielle.
Mikä muuten kiinnostaa perheellisissä miehissä?
Onneksi nämä miehet nauroivat ja ihmettelivät vaan että hyvä etteivät naiset kimppuun käyneet.

14

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riekkumaralla

Lienevät tytöt ottaneen vähän pohjia ja flirttailivat sen kummemmin miettimättä onko kohteena ukko- vai muu mies. Tuskimpa olisivat edes nämä miehet kelvanneet, kunhan hassuttelivat. Olen tainnut itse joskus syyllistyä samaan, vaikka olen ihan tavallinen perheenäiti ja yhden miehen nainen. Sitä vain riehaantuu kun pääsee kesäkoltussa kotihellan ja työpaikan äärestä. Mihinkään isompaan juttuu ei varmasti johda. Ei sun kannata pahastua, varmasti saat pitää miehesi.

• KysynVaan-76

Sama aloitus ollut täällä jo moneen kertaan. Voi vain kysyä, mikä ajaa aloittajan toistamaan tämän keksityn juttunsa kerta toisensa jälkeen...

• Pidä kotosalla

Samaa minäkin ajattelen. Jos jäätelökioskit ovat noin järkyttävä paikka aloittajan kotitanhuvilla, niin miksei osta litran jätskipakettia K-kaupasta ja tarjoile kullalle jäätelöannosta kotona kristalliastiasta ja mansikkahillolla?

Pakkoko on kuljettaa miestä julkisilla paikoilla, kun se on noin haluttu?

• ehe heh

Otapas Ap ne sulle määrätyt lääkkeet ni alkaa ne harhat hellittämään :D Sun ukkosihan on kuin naamsta kuin puuliiteri-ketään ei kiinnosta oikeesti..

• Kioskinaikkonen

Muistellaas taas jäätelökesiä?
      --
      Sillai kiva kun tulee syksy
      19.8.2012 19:43
      loppuu nuo jäätelökioskien toiminta, ei tarvi olla huolissansa että mie sjoutuu huonoille teille.
      Niiden ympärillä kun pörrää aina iskijänaisia, jotka haluavat sen varatun miehen. On niin helppo seistä jonossa ja kutitella miehiä ja kysellä tyhmiä. Ei siis ole parempaa tekemistä, kun olla naurettava.
      Monet perheet kärsivät kun minihameiset huiterissa olevat naiset keplottelevat ja vinkkaavat miheiä päivätansseihin. Oma kohtaista kokemusta on miten kymmenenkin minihameista niasta voi olla yhden mihenekimpussa, läpätiläpäti... hohhoijaa... menis vaikka uimaan, ennenkuin iskee jäätelökioskllta miehiä...

Taas joku yritti iskeä
      Väsynyt iskijöihin
      25.5.2012 11:07
      -205
      munm iehen jäätelökioskilla. Oltiin kolmen lapsen kanssa ostamassa jääteköä kun viisi minihamenaista tunki siihen mun miehen kylkeen. Taas se alkaa, mä parahadin ja sanoin että hei menkää jononpäähän. Naiset vaan nauro ja ilmeisesti piväkännit päällä, ja tottakai yritti isekee mun miestä.
      Se on joka kesä sama juttu, kun lähdet perheen kassa kävlykadulle niin jo on sata naista siinä kärkkymässä. Ei kyllä uskalla miestä yksin päästää mihinkään, kun on lauma vapaita ja lapsettomia naisia ymprillä.
      Tiedän että naiset ovat kateellisia kun heillä ei ole miestä ja lapsia, mutta onhan niitä vapaitakin olemassa joka kulmassa.
      Minä en miestäluovuta eikä itsekkään halua lähtä, sillä minua parempaa vaimoa hän ei saa.
      Mutta huomenna taas jätski ostoksille, saas nähdä meneekö 87 naisiskijä rikki. Viime kesän ennätys oli 206.

mun mies ei muiden
      1.10.2010 10:47
      urheiluseuran iltamat ja saunomista ja tanssit.

Aattelimme kaverini kanssa mennä vaklaamaan heitä, molempien ukkokultia, pukeudumme tuntemattomisksi ja laitamme peruukit päähän.
      Katsomme miten nykyajan naiset piirittävät miehiämme ja yrittävät iskeä heitä. Kesäkadulla ainakin heitä on pilvin pimein iskemässä vaikka kuljemme lasten kanssa. Ravintoloissa on vapaita miheiä ja heitä on puistonpelkeillä, mutta miksi vapaa ei kelpaa, luulisi että ne kelpaavat näille yksinäisille ja joilla ei ole lapsia. Viimeksi kyttäsimme ravintolan ulkopuolella, ja siinäkin viimeisiä naisia vielä yritti saada mihemme mukaansa. Meillä Anselan kanssa on selvät suunnitelmat, olemme erittäin kaukana pöydissä mutta näköyhteyden päässä, joten näemme kaiken mitä naiset yrittävät, emme ampaise kimppuun vaan annamme miehen sitten itse kertoa kaikki. Yleensä meidän miehet kertovat kaiken jopa mitä ovat sanoneet. Naiset ovat kyllä omituisia varsinkin vapaat, aina iskemässä toisten miehiä. Anselan ja mun miehet ovat erittäin komeita, rahakkaita ja upeita ihmisiä, ei ihme että vilske käy heidän ympärillään.
      Sitten kipi kapi kotia nukkumaan kun miehet saapuvat kotiin. Ylensä he ovat jo 1.15 kotona täsmälleen.

Mieheni on niin täydellinen
      28.4.2011 11:20
      -2
      tulossa kylmä, ei viihdy nuo miehettömät naiset minareissa ja korkkareissa kävelykatujen kuppiloissa iskemässä varattuja miehiä.
      Tosin mun miestä se vain naurattaa, sillä on kokenut monta iskuyritystä siltä taholta. Menemme kyllä vappuna kävelykadulle lastemme kanssa katsomaan ja jäätelölle, ja hupsis vain, taas meitä odottaa runsaat iskuyritykset, kun istumme vain hetken. Mieheni on sitoutunut meihin, ja hänestä on vain hauskaa kun epätoivoisesti häntä yritetään iskeä, ja minä leikisti raivostun...vaikka tiedän että mies halveksii moisia pyrkyreitä. Mut hauskaa vappua ja etsikää niitä vapaita mieheiä, niitä on puistot pullollaan ja joka lähtöön!
      T: rakas aviovaimo ja lapset ja ihana mies, koira ja kissa

Raili Marjukka
      Kohta taas on
      22.4.2012 15:13
      kävelykadulla vapaita naisia pullollaan kun kesä tulee niinkalja maistuu ja voi bongata näitä hakaramiehiä!! En ymmärrä mikä näissä varatuissa mehissä kiinnostaa. Onko se halu näyttää, että saa kenet tahansa, vaikka perheen isän, tai halu vaan leikkiä ja saada lapset itkemään.

Haikaramiehet ei ole yhtään sen kummempia kuin vapaatkaan, joita on puistot pullollaan, sieltä vaan parhaat päältä ja pelastamaan heitä.
      Jäätelökioskilla kun odotat jäätelöä lapselle, niin on jo kovaa vauhtia joku iskemässä miestä, tai pyytelee päivätansseihin.
      Hyvä ettei tule kotia asti perässä. On monia nähty mutta viime kesänä oli huippu.

Istuttiin kolme lapsen kanssa kahvilla, ja siinä oli 5 minihameista joilla oli aurinkolasit ja humalatila. Kaikki viisi naista tuli siihen vierelle ja sano että sori, vosikos toi sun mies viedä meidät kotiin??? Olin nenä pyöreenä, että mitä!!! Ei onnistu sanoin ja naiset alkoi kikattaa. Mies oli punasena ja sanoi että hän tunnsi nuo tytöt, joka kesä he tekevät saman jutun ja aina jäätelökioskilla.

• lissun sadut

Lissu- tädillä on tuota mielikuvitusta ja loputtomasti aikaaaaaa......

• ehe heh..

Täyttä höpöä nuo sun tekstit..ehkä sun kannattaa hakeutua terapiaan ja lääkityksen piiriin..

• piparminttuli

Tuskin mikään. Sinä vain olet sairaaloisen mustasukkainen. Hae hyvä nainen apua.
      Ja mitäs sinä sellaisella miehellä tekisit joka ei muillekkin kelpaisi.

• haha hahhahh

HAHAHAHAA:....Lylleröllä tätillä on taas yksinäistä..mites ois palveleva puhelin?

• Lissu on förbi

»Ei kannata mennä jäätelökioskille tai ainakaan laittaa miestä yksin, voi olla että mie sjää sille tielle.»

...ja sä kuvittelet, että joka mies lähtee kikattavan kermaperseen matkaan? No tietty jos kotona odottais Lissu, niin sitten varmaan ei ois vaikea valita.

• Säynätsalo

Kyllä minä ainakin lähtisin kermaperseen mukaan.
      Ottasin ja nussiisin sitä eestä ja takkaa.. heh heh

• ...

Niin, mutta sinulla ei siellä kotona odotakaan kukaan.

• Hempukka-kioskilta

Onneksi taas on syksy ja jäätelökioskit kiinni? Mutta kun kevät tulee niin mies on vaarassa lähteä.

• soitanyihmees

Raision lastensuojeluun..namnam!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7939
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe