reikiä ja omenat pilaantuun
Ratkaisu laita nippusiteellä pienen lasipurkin suuhun toinen nippuside
jolla kiinität pirkin omenapuun oksaan laita puekiin mehua ampiaist
menee tätä mehua syömään osa kuolee ja syö mehua minulla oli vanhaa
mansikka mehua
Omenat säästyy
Omenat ja Ampiaiset syö
4
777
Vastaukset
- stana
Pihassa on pari omenapuuta ja noi ampiaiset stana asuu niissä. Yhessäkin omenassa kykki 5 ampiaista sisällä ja ruohonleikkurin tieltä kun vippailin mätiä omenoita niin niittenkin sisältä kömpi ampiaisia ulos.
- Että näin--
noin ne toimii, kännissä möyrivät, kun syövät käymistilassa olevia omenoita.
keräsin eilen puolen kottikärryllistä, maasta, ja myös kolmesta puusta, sellaisia missä ampiaiset majailivat. Huumaava käymishaju siinä kärryssä, jätin ne siihen,. puista vähän loitolle, että saavat rauhassa syödä.. - Kokeilija2
Näytti, että ampiaiset tuhoaa omenasatoni. Keitin ampiaisille oman "omppuhillon" vauvanruokapurkkiin ja ripustin purkin narulla kumpaankin omenapuuhun. N.1,5 dl vettä, 4 rkl sokeria, muutamia omenan jämiä. Seoksessa on nestettä ja paloja, tämä näyttääkin olevan melkoinen ampiaispyydys; ensimmäisen tunnin aikana kumpaankin purkkiin on hukkunut kymmenkunta ampiaista.
- Anonyymi
Ampiaiset ei itse tee reikiä omenoihin. Eräät muut hyönteiskajit toukkineen kylläkin. Ampiaiset juovat makeaa ja vaikka käynyttäkin omenamehua jota omenissa on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412203Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2171895- 1041494
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421255- 1151187
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1361094Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251058- 74982
- 70940
- 60897