Mä oon 13 vuotias kamala läski. Pituutta hieman yli 150cm ja paino melkein 47 kg. Tavotteena 40kg nyt alkuun. Äiti ja iskä ei tajuu et mä en haluu syödä. Mul ei oo nälkä! Ne ei vaa usko. Joka päivä teen treenin jonka pitäisi kuluttaa 600 kaloria ja syön lähinnä salaattia. Nyt mä odotan innolla koulunalkua, koska silloin meillä ei kotona ole oikeastaan kuin minä, jolloin mun ei tartte syödä yhtään. Joskus tekis mieli ruuan jälkeen mennä vaan oksentamaan kaikki ulos. Mun joku 'kaveri' sano mua kerran "vitun läskiks" ja "helvetin anorektikoks". Mä oon viime viikon aikana laihtunu 1,3 kg. Antakaa neuvoi, miten saa laihduttuu. Ja miten saan vanhemmat uskomaan et mun ei tartte syödä. Auttakaa
Mä haluun laihtuu
16
893
Vastaukset
- 1+1
1,3 kg viikos on hyvä alku eikä ole edes epäterveellistäkään vielä! mä laihduin viikos 5kg (: mut jos et syö niin vaarat ovet et sun menkat loppuu, alat pyörtyilee, oksentelee ku syöt ns. "normaalin määrän" ruokaa ja sit et jaksa tehdä mitään, ja miks kerrot vanhemmilles ettet syö? laihduttua sitten saa niin ettei syö. 300 kaloria päivässä tai alle. jos alat paastota niin ei se heti näy, sun kehos luulee et oot ns. vaaratilas ja sit se alkaa pitää kaikki läskit sisäl, siin menee hetken aikaa..
- valtsu2
Mä olen lääkäri, ja voisin ehkän auttaa sua. :-)
Meidän pitäisi siinä tapauksessa tavata ja mun tutkia sut, Sen perusteella, miten näkyvillä sun luut on, voidaan miettiä, paljonko sun pitäisi vielä laihduttaa.
Mitäs sanot? :-)- luistapilluaetsimäs?
pedophile warning
- Yäk
Hyi vittu pedofiili
- !!♥
Moi!
Oon 11v painan 35.4kg pituus:142.1cm..Muo ärsyttää ku oon niin läski:( Haluisin 5kg pois.Tartten apuu......Kukaan ei ymmärrä muo:( Mun ei tee mielisyödä yhtään mitään vaan on pakko.Ope pakottaa:( Syön vaa salaattii ja juon vettä en muuta :((- Anonyymi
Et oo yhtään läski...mä oon 11v 144cm ja 42kiloo Hyi että oon läski!
- Iltalehti
Oon 13v, 170cm ja 58kg eli helvetin läski. Oon kylläkin aloittanu 63 kg joten hyvään suuntaan oon menossa c:
- läskiää
Mä oon kade teille, oon 13v. 160 ja 65kg :(
- lonelyyyy
13.v. Vähä yli 150cm. Paini alle 44. Laihdutan. Ja tota noi. Sä 11 älä laihuta..sulle voi käyä ihamitävaa
- SiruMaister-HelpMe
Mä oon 10v (uskokaa tai älkää) ja oon noin 143cm pitkä ja painan 49kg jah oon ylipainoinen. Haluan laihtua eka noin 40 kiloon sit 35 ja aina johonkin 20kg asti! Haluan olla anorektikko! Onneks mul on ees yks kaveri joka ymmärtää ja on täs projektis mukana...
- Herranjestass
Mä toivon ettet ole tosissasi. Toi ei mitenkään ole tervettä, anoreksia on vaarallinen sairaus. Sun ikäisen ei kannata laihduttaa millään tavalla, vaan korjata syömiset ja lisätä liikuntaa jos siihen on tarvetta. Kasvu korjaa ja tasoittaa painon ja pituuden. Vielä kerran, toivon ettei kukaan tässä keskustelussa ole tosissaan!
- Anahoe
*face palm*
Anoreksia on ihan vitun vakava sairaus, eikä mitenkään tavoiteltava. Itse tämän tiedän, sillä olen ollut nyt 9 kk sairaalahoidossa kyseisen sairauden vuoksi. Ja voi, kyllä toivon että pääsisin edes siihen 40 kg takas...
- SiruMaister-HelpMe
Ja sor ioon taas myöhäs
- Herätkäää
Ei ehkä kannata vastata enää tähän keskusteluun jos luulette tosiaan että nää ei oo feikkejä. :D
Ja ne jotka tuli tähän oikeesti ettimään vinkkejä nii terveellinen elämäntapojen muutos on varmasti teille parempi kun anorektinen laihdutus, sillä sen mukana tulee pyörtyily, masennus, usein itsetuhoisuus, syrjäytyminen, menkat jää pois, sisäelimet vaurioituu, hiuksia irtoaa ja iho huononee, kynnet sinertää... Noh, niitä riittää että älkää vittu päätykö tähän kun voitte vielä kääntyä takas. - Anonyymi
Se sun 600kcal polttava treeni ei varmaan polta noin paljoa kaloreita. Siihenhä menisi reilu 2tuntia erittäin raskasta treeniä.
- Anonyymi
Syö terveellisemmin läski
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768