AHHH AHHHHH (sängyn jousien voihketta raskaan ja kiimaisen huohotuksen säestämänä) AAHHHHHH AAAAHHHH!!!!!!!!! KUTSU MUA REHTORIKS!!!!!!!!
(kiiman ja hien hajun täyttämä ilma. kiimalimojen hiljaista litinää, kiihkeän kiimaisia ja voimakkaita työntöjä....)
MUNAA PILLUUN AH AH 2
42
728
Vastaukset
Ole hyvä trollikriitikko, tätähän sie halusit :*
- VeH.
Aika hyvä!! XD Sängyn jouset siis ääntelevät...
- pulisijapulu
Ocetherunq!!!!!!!
Trotskilla tulee olemaan hauskaa...
johny_derp kirjoitti:
Tarkoitat siis sitä, että Jokutyyppi on Trotski?
Ei!
Eikä net jouset oo mukana siin...ne vaan sattuu oleen siinä temmellyksen alla!johny_derp kirjoitti:
Tarkoitat siis sitä, että Jokutyyppi on Trotski?
En, vaan vihjasin siihen suuntaan, kuinka Trotski on aina rakastanut näitä juttuja!
kurpizza kirjoitti:
En, vaan vihjasin siihen suuntaan, kuinka Trotski on aina rakastanut näitä juttuja!
Älä likka uskallakaan vihjailla mitään sellaista!
Rehtoriksiko? Mitä?icepicked kirjoitti:
Älä likka uskallakaan vihjailla mitään sellaista!
Rehtoriksiko? Mitä?;D PIti ny jotain keksii :D ja pane mua on jotenki nii kliseistä
ocetherunq kirjoitti:
;D PIti ny jotain keksii :D ja pane mua on jotenki nii kliseistä
Tulee mieleen vain minun kouluni reksi. Pieni mies. Näyttää Leniniltä.
icepicked kirjoitti:
Tulee mieleen vain minun kouluni reksi. Pieni mies. Näyttää Leniniltä.
Hmmmmm, pls, nyt mulla tuli mieleen meä reksi.
ocetherunq kirjoitti:
Hmmmmm, pls, nyt mulla tuli mieleen meä reksi.
Nii'in, ei olisi kannattanut. "Pane mua perseeseen, rehtori!"
icepicked kirjoitti:
Nii'in, ei olisi kannattanut. "Pane mua perseeseen, rehtori!"
Kiitos tästä mielikuvasta.....
icepicked kirjoitti:
Millainen siun reksisi sitten on?
Lyhyt, ja vahvat poliittiset mielipiteet......
ocetherunq kirjoitti:
Lyhyt, ja vahvat poliittiset mielipiteet......
Onko häi kokkaripoika, vai?
No Trotski, annoit mulle mielikuvan tosta nii...
https://www.youtube.com/watch?v=AJvtpgxjQC0- trollikriitikko
icepicked kirjoitti:
Älä kiusi!
En yleensä arvostele näin suoraan osoitettuja trolleja, mutta olkoon menneeksi. Teen tämän Ocen vuoksi!
Kielioppi 6/10, raiskasit CapsLockia niin pahoin että korvakäytävääni koskee. Siitä pistevähennys. Aihe oli intiimi mutta toisaalta, mitä muuta Suolistolta voi edes odottaa?
Tunnelmaa loi kuvailusi jousien nitinästä, mutta en ole varma, oliko se mieluinen tunnelma...
Joka tapauksessa, loppuarvosanaksi muodostui 7/10. Rohkaisusanoiksi koepaperin loppuun voisi liittää: Pystyt kyllä parempaan.
Provoterveisin, Trollikriitikko trollikriitikko kirjoitti:
En yleensä arvostele näin suoraan osoitettuja trolleja, mutta olkoon menneeksi. Teen tämän Ocen vuoksi!
Kielioppi 6/10, raiskasit CapsLockia niin pahoin että korvakäytävääni koskee. Siitä pistevähennys. Aihe oli intiimi mutta toisaalta, mitä muuta Suolistolta voi edes odottaa?
Tunnelmaa loi kuvailusi jousien nitinästä, mutta en ole varma, oliko se mieluinen tunnelma...
Joka tapauksessa, loppuarvosanaksi muodostui 7/10. Rohkaisusanoiksi koepaperin loppuun voisi liittää: Pystyt kyllä parempaan.
Provoterveisin, TrollikriitikkoAika saman arvostelun antaisin minäkin ja samoilla perusteilla. Ainoa asia, josta olen eri mieltä, on jousien nitinän rooli tarinassa: minusta nitinä on koko jutun juju.
Tämän tyylilajin trollailuun voi etsiä vinkkejä Herra Jackin huone-nimisestä teoksesta.nasse_seta kirjoitti:
Aika saman arvostelun antaisin minäkin ja samoilla perusteilla. Ainoa asia, josta olen eri mieltä, on jousien nitinän rooli tarinassa: minusta nitinä on koko jutun juju.
Tämän tyylilajin trollailuun voi etsiä vinkkejä Herra Jackin huone-nimisestä teoksesta.Kitos näistä kauniista sanoista :333
- HELENA.....
IIK
My big dick, best big dick forever!
Like two peas in a pod we did everything together.
She taught me how to fap.
We shared our hopes, we shared our dreams
I miss her more than I realized, it seems
And though she's oh so far away
I hoped that she would stay
My big dick best dick forever!
Forever..
Forever..- mr.näätä
raeppavika_offical kirjoitti:
My big dick, best big dick forever!
Like two peas in a pod we did everything together.
She taught me how to fap.
We shared our hopes, we shared our dreams
I miss her more than I realized, it seems
And though she's oh so far away
I hoped that she would stay
My big dick best dick forever!
Forever..
Forever..13v:llä iso. Nooh jos 5cm on sun mielestä iso, ni mikäs siinä
mr.näätä kirjoitti:
13v:llä iso. Nooh jos 5cm on sun mielestä iso, ni mikäs siinä
Penska!
No mutta Raippari jos munasi koko ei miellytä niin reenaa sitä. Lisäksi voit sortua kysymään isältäsi miten ajella häpykarvoitus niin että muna näyttää isommalta. Ainiin tosiaan. Karvoituksen puute.... otan osaa.emptyoficiale._ kirjoitti:
Penska!
No mutta Raippari jos munasi koko ei miellytä niin reenaa sitä. Lisäksi voit sortua kysymään isältäsi miten ajella häpykarvoitus niin että muna näyttää isommalta. Ainiin tosiaan. Karvoituksen puute.... otan osaa.Kyllähän sitä kaiken perusteella miellyttää oman munansa koko! Mutta onko koolla väliä?
icepicked kirjoitti:
Kyllähän sitä kaiken perusteella miellyttää oman munansa koko! Mutta onko koolla väliä?
Käteeen menevä on hyvä. Lahkeessa roikkuva pikemminkin riesa.
emptyoficiale._ kirjoitti:
Käteeen menevä on hyvä. Lahkeessa roikkuva pikemminkin riesa.
Tuo on totta! Kummankin sukupuolen kohdalta, mutta miehen näkökulmasta... ;) XD
johny_derp kirjoitti:
Tuo on totta! Kummankin sukupuolen kohdalta, mutta miehen näkökulmasta... ;) XD
Täällä oli joskus ketju, jossa mies valitti, ettei voi juosta, koska lerssi laahaa maata. XD
icepicked kirjoitti:
Täällä oli joskus ketju, jossa mies valitti, ettei voi juosta, koska lerssi laahaa maata. XD
Hmh, eiks keskipituus seisokis oo jotai n13. cm heittäen
jaa pillun syvyys siinä 7-12 cm...???? EMt....tietoni ovat tältä osaa hajanaisia, olin väsynyt kun etin noita viime yönä. Ja Die Antwoord sekottaa pään....oispa pilvee....
https://www.youtube.com/watch?v=hYdTfaHAwAg
mulla on tylsää eikä huvita pakata ko en tijjä miten pakkaishttps://m.youtube.com/watch?v=BAO3-h0qtps
Devo fame la faligia perché devo partire presto.
Ääh, en osaa. Auttakaa vähän; kumpi on oikein, il uomo, l'uomo vai lo uomo?
KULLI PYLLYYN AAAAAAAAAAAAH!
- jeksnsb
No kattokaapas yt:sdä video missä pikkutyttö laulaa "pimppiinkin yhä tietenkin"
jeksnsb kirjoitti:
No kattokaapas yt:sdä video missä pikkutyttö laulaa "pimppiinkin yhä tietenkin"
Oon joutunu kattoon sitä koko vkl :DDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463088Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462881100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502515Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo492403Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581850- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä411616- 461535
- 261361