Täällä taas... :) ;)

Piece

XDDD hyökätkää kaikenmaailman trollikriitikot mun kimppuun, mutta voin vilpittömästi sanoa että minä se oon...
Eli näin. Olin vuos sitten täällä nimimerkillä piece&love (jos jotkut edelleen muistuttavat että se oli PEACE, niin kyllä se oli tarkoituksella Piece). Nää "vakiokäyttäjät" on suurimmaks osaksi vaihtunu että tuskinpa useimmat muistaa musta mitään (tai ees hyväll säällä oo koskaa kuullukkaan XDD)...
Muttapa mutta. Lueskelin vanhoja ketjuja ja repeilin totaalisesti kaikille mun vanhoille kommenteille :D Vaikkas siitä on vasta vuosi niin voin sanoa, että koen hieman fiksuuntuneeni... (siis KOEN... En oo varma hähhähhää >:D)
Ette lopullisesti päässeet musta eroon, MURUT. Ja repesin kaikelle kovistelulleni silloisten ninjahomojen kanssa.... Jepjep mutta niinhän se homma pyörii :D

Terv. Piece, joka matkusti aikakoneella takaisin vuoteen 2013 ja harvinaisen noloon loppukesään.... ;)

22

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootko sie ny varmasti aito?????? Meän pikku Piece?

Joo, valitettavasti mie oon tääl vieläki....er nickil vaa....

• Muistathan olla koskematta Korppiseeni. ;)

• -Raeppavika

Piece of SHIT?

• Aito?

Noh. Aivan sama. Hellos. Kyllä sinut muistetaan ja me uudemmat olemme saaneet kuulla kuinka hienoa viime kesänä oli... Minä ilmestyin tänne loka/marraskuussa ja eikä ole vielä päästy eroon.

• Kannattaa lukea :.;.,.:jne -ketjut sekä Vakkariklubit. Ne muodostavat sekoiluketjujen sarjan, joka muistuttaa viimevuoden pistettä - tässä vain on kahden sijasta kaksitoista osaa.

Kyä mie siut muistan.

• Siinä menee ikä ja terveys, kuten roolipelienkin lukemisessa. Suolistotarinoitakin on hiukan enemmän kuin 6...

• kurpizza kirjoitti:

Siinä menee ikä ja terveys, kuten roolipelienkin lukemisessa. Suolistotarinoitakin on hiukan enemmän kuin 6...

Väittelyt marxismista ja maahanmuutosta voi selata pois, jotta pääsee käsiksi kaikkeen kivaan.

• Piece
        kurpizza kirjoitti:

Siinä menee ikä ja terveys, kuten roolipelienkin lukemisessa. Suolistotarinoitakin on hiukan enemmän kuin 6...

Kyllä se olen minääää! Ja "hiukan enemmän kuin 6" kuulostaa siltä että joudun raatamaan monta niin ihanan, ihanan tylsää viimeistä lomapäivää noien Pikku Kirjoitelmien parissa.
        Älkää huolestuko, khyllä mä «sopeudun uuteen ympäristöön, vaikka se tulee aiheuttamaan meille kaikille hämmennystä ja harmia» jne jne jne. (*Joku on oppinut käyttämään myös kirjakieltä*)

• Piece kirjoitti:

Kyllä se olen minääää! Ja "hiukan enemmän kuin 6" kuulostaa siltä että joudun raatamaan monta niin ihanan, ihanan tylsää viimeistä lomapäivää noien Pikku Kirjoitelmien parissa.
        Älkää huolestuko, khyllä mä «sopeudun uuteen ympäristöön, vaikka se tulee aiheuttamaan meille kaikille hämmennystä ja harmia» jne jne jne. (*Joku on oppinut käyttämään myös kirjakieltä*)

Niitä on oikeasti monta kymmentä, joten kannattaa suosiolla katsoa Suolistotarinakiejastoon, jonne on koottu parhaat.

• Oceanoidi

EI VITTU SIMO KURJELLA ON PIENI MUNA.. VITUNPASKA ON TÄYS NEEKERINKULLI KANS VITTUUU!!!!@!! UUUUUUUH AAAAAAAHH OOOOOOHUUUHHAAAAAAH 9OOOOOIOOOOIOOIIIHHHHHHHHH!!!!!!

• Piece

Uuhaah joku muistelee vanhoja suolistosotia liikaakin o.o
        Oce-pieni, mä oon aina ollu sun vämielenvakaudesta huolissani, mutta heti ku käännän selkäni nii aloitat hyperventiloinnin? Vai kuinka? >:)

• Oceanoidi
        Piece kirjoitti:

Uuhaah joku muistelee vanhoja suolistosotia liikaakin o.o
        Oce-pieni, mä oon aina ollu sun vämielenvakaudesta huolissani, mutta heti ku käännän selkäni nii aloitat hyperventiloinnin? Vai kuinka? >:)

Just nii saatana.
        Anna mulle hali

• Oceanoidi kirjoitti:

Just nii saatana.
        Anna mulle hali

Varmasti aito Ocean vai joku muu?

• Oceanoidi
        johny_derp kirjoitti:

Kyllä olen aito occe murunen.
        EEEEEEEEENERGGIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• trollikriitikko
        johny_derp kirjoitti:

Voi en hyökkää kimppuusi, arvon Piece :) Toisin kuin varmaan oletatte, niin olen varsin perillä viimekesäisistä puuhailuistasi. Vaikka et varmaan välitä kuulla, niin todisteeksi silti: riehuit ernukaverisi kanssa, Judohaa-nimimerkkinen ahdisteli sinua ja olit Kauhujen Kesäleirillä. Myönnän, vanhojen muistelu on epäsivistynyttä ja kääntää veistä haavoissa, mutta kyllä minäkin (joka vasta aloin kirjoittaa tänne tällä nimimerkillä) olen ulkopuolisena seuraillut kaikkien aikakausien vakkareita.
        No, tervetuloa takaisin kuitenkin :)

Provoterveisin Trollikriitikko

• MIe oon sori vaan aito Ocean.

• Oceanoidi

Sori vaan mut et ole. Nyt painu takaisin sinne mistä tulitkin
        EEEEEEEEEEEENNNNNERRRGIAAAAAAAAAAAAaaaa

• Oceanoidi kirjoitti:

Sori vaan mut et ole. Nyt painu takaisin sinne mistä tulitkin
        EEEEEEEEEEEENNNNNERRRGIAAAAAAAAAAAAaaaa

No kai ny ihimiset tajjuu et mie oon oikia ko murre :pppppp

• Oceanoidi
        ocetherunq kirjoitti:

No kai ny ihimiset tajjuu et mie oon oikia ko murre :pppppp

Kai ny ihimiset tajjuu sen et immeiset voipi kirjottaa kaikkien yhyteisel suomenkielel, tajuutsä?

• Tervetuloa takaisin. :)

• Minä tunnen sinut! Yksi heistä jotka jäivät mieleeni Korpin, Ketun, Erään Trotskilaisen ja Simo Kurjen saralla!

Oli muuten lähellä, etten liittynyt aivan ensimmäiseen Keski-Maa RoPeen >;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3459
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2960
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1864
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1822
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1788
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      67
      1563
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      90
      1336
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1272
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe