Mistä asioista sen parhaiten huomaa? Miten miehestä huomaa, entä naisesta?
Mistä ulkopuoliset huomaavat
4
1914
Vastaukset
- ystävällinen
Jos joku on ystävällinen toiselle esim. töissä se ei tarkoita että on ihastunut.
Ystävällisyys esim. asiakaspalvelutyössä ei tarkoita sitä että olet heti ihastunut.
Mutta pottumaiset tyypit voit heti karsia romukoppaan tai muutoin ailahtelevaiset. - ...
...alan puhumaan ihastuksestani enemmän kavereiden keskuudessa, vaikka en myöntäisikään ihastustani. Tällähetkellä sama tilanne. Kaverit ihmettelevät miksi puhun hänestä nykyään koko ajan.
- bla bla
Mun kaveri on kans just tuollainen, ja itsekin kieltämättä, paitsi että minä tunnistan ja myönnän kaikki ihastumiseni. :) Tavallaan huvittavaa, kun kaveri paasaa jostain yhdestä henkilöstä, mitä se sanoi, teki ja miltä se tuoksuu, mut kun sille uskaltaa sanomaan että oletko ihatunut, niin hyvä ettei se lyö! :) En mä sitten koskaan kysy siltä, koska näkeehän sen. Säästyy mustalta silmältäkin...
- n30
bla bla kirjoitti:
Mun kaveri on kans just tuollainen, ja itsekin kieltämättä, paitsi että minä tunnistan ja myönnän kaikki ihastumiseni. :) Tavallaan huvittavaa, kun kaveri paasaa jostain yhdestä henkilöstä, mitä se sanoi, teki ja miltä se tuoksuu, mut kun sille uskaltaa sanomaan että oletko ihatunut, niin hyvä ettei se lyö! :) En mä sitten koskaan kysy siltä, koska näkeehän sen. Säästyy mustalta silmältäkin...
mainintataudiksi. Pakonomainen tarve mainita toisen nimi tai kertoa hänen tekemisistään tms. Erittäin tyypillistä ihastuneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827