Kypärän käyttö yläasteella

Seiskaliokkalaine

Onks teistä pyöräilykypärön käyttäminen YLÄASTEELLA noloo? Mä meen nyt seiskalle ja läytän kypärää nii mua pelottaa et saan kauheet haukut ja huutelut siitä syystä :/ nii mitä luulette et alkaaks joku aukoo päätää...ja ylipäänsä onks se teist noloo?

28

3605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morso3

      Aatta joku asiasfa mainita mutta suosittelen silti käyttämään terveisin kasille menevä poika

    • 15w

      Itse en henk.kohtasesti käytä koska itse en pidä pyöräilykypärästä koska se on ihan pöljän tuntunen päässä, muutenki tulee kohta mopo nii siinä toinen "syy"
      Mutta ei se ole noloa vaan jopa omastamielestäni fiksua. "Älä tee niinku mie tein vaan tee niinku mie sanon"

      t. 15w poika

      • 13v tyttö

        Ootko sie lappeenrannasta kun puhut sillä murteella? :3


      • 3925
        13v tyttö kirjoitti:

        Ootko sie lappeenrannasta kun puhut sillä murteella? :3

        Lapissaki puhutaan mie ja sie -,-


    • hjjjlkvlbjc

      Ei ole noloa. Itse en saanut haukkuja. Ei tuollaiseen asiaan kukaan takertu, ellet ole kossain retujen koulussa

    • esbon

      Ite oon lukios ja käytän kypärää. Miks se olis noloa?

    • Juu alonsoso

      Alotan nyt täl et EI OO NOLOA!! Mul oli tää sama kypärä taistelu äidi kans ton ikäsen. Äiti sit anto periks mut voin sanoo et ei siin oo mitää hävettävää, ite vaa en tykänny siint milt se tuntu pääs. Oon ysil ja mei luokalt 3 käyttää kypärää (oppilaita siis 17) Eikä meil kukaa katso pahal niit jotka käyttää/haukuta tai muuta sellasta
      Jatka vaa sitä kypärän käyttöö, yks tärkeimmist asioist elämäs et älä anna muitten vaikuttaa sun mielipiteesee/joihinkin tekoihin.
      Sanon vaa täs et se on noloo esim jos äiti haluu et käyttäisit kypärää nii otat sen mukaan mut et pistä päähä.

      • Anonyymi

        Miten sait äitis antaa periks? Ja tiiä ihan sika vanha ketju mut kertokaa muutki


    • nykyäånkypärällinentyttö

      Kaaduin pari viikkoo sit pyöräl ja ilman kypärää ja kyllä siinä naama meni ihan paskaks ja turpos ja yms. Enää en IKINÄ AJA ILMAN KYPÄRÄÄ!

    • Ei noloa

      Mun mielestä on kyllä nolompaa kun on sitten pää halki sen takia ettei käyttänyt kypärää. Eli ei ole todellakaan noloa. Ja onnea ylä asteelle:)

    • Tyhmä ihminen

      Eiks siit voi poliisiki sakottaa jos ajaa ilma kypärää?
      Mut kannattaa käyttää jos pelkäät et sulle voi sattuu pahasti.

      Itse en käytä kypärää vaikka kaaduinki kerran vähä pahemmin pyörällä josta seuras aivotäräys ja melkee viikko tajuttomana sairaalassa :D
      Mut oonki tämmöne pelle joka ei arvosta omaa elämäänsä.
      Joten käytä sä vaan munki puolesta.

      • Ei poliisit sakota siitä Suomessa. Sen sijaan jos ajaa polkupyörällä pimeällä ilman valoja niin siitä tulee sakot.


    • Yläasteel

      Mun mielest on noloa ainakin tänään ku menin kouluu oon yläasteel yhel seiska luokkalaisilla oli kypärä ja se haukuttiin iha pystyy mut jokasel on oma mielipide ite en ainakaa käytä kypärää

      • 5+2

        Mun mielest ei oo noloo käyttää kypärää. Käytin seiskal kypärää eikä kukaan ees sanonu siit mitää ja siis meen kasille. Ja aion käyttää kypärää nyt ja jatkossakin.


      • Anonyymi

        Vittu mikä retujen koulu teillä


    • wewfartyutioip0å

      Ei se oo noloaa käytää kypärää mutta aika varmasti saat kuulla siitä jossain määrin. Yläasteella nyt on näitä tyypejä jotka tykkää aukoa päätään asiasta jos toisesta

      • Seiskaluokkalainen

        Noo mitkä ois,sit semmosii hyvii servsuksii jos joku tulee aukoo?vai kannattaks,sillo ees sanoo mitää?yritän vaa kysellä et osaan varautuu ku mua jännittää toi seiskaluokka aika paljo :p


    • pyöräilijä

      Kypärä on pyöräillessäni pelastanu mun hengen monta kertaa,on noloa tai ei

      • sama pyörailijä

        kyllä kypärää käyttäville siis nauretaan joo, mut en välitä. Ne naureskelijat on aina käyny ainakin kerran sairaalassa kaatumisen takia. Ei kannata ajatella että "tää on niin noloa tää kypärän käyttö"


      • tavallinenihminen
        sama pyörailijä kirjoitti:

        kyllä kypärää käyttäville siis nauretaan joo, mut en välitä. Ne naureskelijat on aina käyny ainakin kerran sairaalassa kaatumisen takia. Ei kannata ajatella että "tää on niin noloa tää kypärän käyttö"

        ite en kesällä käytä mutta talvella joo koska liukas.


    • nananaa

      Ei ole ollenkaan muiden asia käytätkö kypärää vai et. Kypärän käyttäminen on myös lainmukaista, vaikkei siihen ain huomiota kiinnitetä. Mutta se on sinun päätöksesi!

    • Jokutyyppivaa

      En siis ite käytä kypärää ja en sillee oikeestaa paljo pyöräilekkää koska mopo mut ei mulle siis sanottu mitää joskus 7lk ku käytin kypärää mut kyllä se kannattaa, mieluummi kypärä halki ku kallo halki

    • 14v telakkajäbä

      Meen kasille, oon käyttäny kypärää aina, kerran se unohtu ja sit kaikki nauro et "Kylläpäs se ---- on nyt kova poika kun ei käytä kypärää!" T:Ihmiset jotka ei käytä IKINÄ kypärää.

    • muuaneräs

      Mä ainakin oon koko ikäni käyttäny ja oon nyt kasiluokan tiistaina alottava tyttö. En vaivaudu välittämään siitä onko olemukseni kenties jotain muuta kuin cool.

    • Joo'o :D

      Mäkin joskus uimahallissa hyppäsin ja bikinien yläosa valahti alas. Parastahan oli etten pystyny ite sukeltaan sinne neljään metriin hakemaan niitä, kun alko paine sattuun korviin. Mä sit menin vaan altaan reunaan istumaan kädet rinnuksien peittona, kun joku random mies lähti sukeltaan mun yläosaa takasin :D

      • Karlana

        Tuliko väärään ketjuun? :D


      • ₩¥£€
        Karlana kirjoitti:

        Tuliko väärään ketjuun? :D

        Mitäh nauretaanks joissai kouluis siit et käytetää kypärää? Ite just menos ysilt lukioo, enkä mun "ylä aste ural" oo ketää tavannu joka kiusais kypäräst. Kyl ny meki aina välil seiska luokkalaiste kaa pelleitii mut ei kyl koskaa mistää ihme kypäräst


    • Anonyymi

      Mieluummin käytän kypärää, kun halkaisisin pään kahtia ja maksaisin sairaalassa ommeltavana. Yön, tuntuu pahalta edes ajatella!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe