Sony xperia u ongelma

-Theo-

kun puhelimen laittaa usb piuhalla kiinni koneeseen niin se asentaa jonku sonyn ohjelman ja sillä voi siirtää esim kuvia puhelimesta koneelle ja vaikka koneelta puhelimeen musiikkia. Aluksi ohjelma toimi hyvin mutta kerran kannettavaani tuli ohjelmisto virhe ja jouduin palauttamaan koneen ja siinä samalla hävis sitten se sony ohjelma. Ongelma on siinä kun laitan puhelimen koneeseen ja se taas asentaa uudelleen sen sony ohjelman niin nyt siitä ohjelmasta puuttuu se mahdollisuus millä voi laittaa koneelle puhelimen sisältöä eli kuvat ja musiikit. Miksi se puuttuu miten se voi se ohjelma silleen muuttua? Tuo puute tekee siitä ohjelmasta täysin turhan koska käytän sitä ainoastaan kuvien ja musiikin siirtelyyn. Olen kokeillut poistaa ja asentaa ohjelman uudelleen useaan kertaan mutta ei se vaan toimi enää! Ainut asia mikä tulee mieleen että koneessani oli silloin ennen sitä tilttiä windows 8,1 ja nyt on perus 8 koska en oo sitä päivittänyt mutta eikait sillä pitäs olla mitään tekemistä puhelimen ohjelman kanssa? Toisaalta onhan tää mun puhelin jo vanhakin että olen miettinyt että jos vaan ostaisi uuden niin pääsis helpommalla jonku kohtuu edullisen esim. lg l90 mallin.

3

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitään ohjelmia ei tarvita tiedostojen siirtoon vaan Android puhelin osaa toimia usb tikun tavoin koneessa.

      • -Theo-

        Ei mulla tule mitään muuta kuin poista laite turvallisesti tuonne alapalkkiin tietokone ei löydä liitettyjä laitteita ainoastaan kuuluu ääni että jotain on liitetty mutta mitään ei löydy. Ihan henkimaailman juttuja ehkä olen vaan niin hölmö etten tajua tai mun kone on sekasi.


      • -Theo-
        -Theo- kirjoitti:

        Ei mulla tule mitään muuta kuin poista laite turvallisesti tuonne alapalkkiin tietokone ei löydä liitettyjä laitteita ainoastaan kuuluu ääni että jotain on liitetty mutta mitään ei löydy. Ihan henkimaailman juttuja ehkä olen vaan niin hölmö etten tajua tai mun kone on sekasi.

        Se ongelma on järkiään tämmöinen mutta tuo videon kikkakaan ei auta.

        https://www.youtube.com/watch?v=JLNxVHU1wi8

        Onko tämä tyypillinen sonyn ongelma??? Seuraava puhelin ei varmasti ole saman merkkinen tämä oli kyllä viimeinen kerta tätä merkkiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe