tietäiskö joku näillä seuduilla liikkunut millaisia akv.liikkeitä on vaasassa ja mitä suosittelisitte? itse olen syksyllä hakenut eräästä liikkeestä ensimmäiset kalani ja nyt nettipalstan avulla selvisi että mulle myytiin paketti kaloja jotka eivät sovi vesiarvojen puolestä ( kovaa/pehmeetä) yhteen! mitä teen? mulla on nyt platy, miekkapyrstöjä,alb.monneja,taistelukala, miljoonakaloja,leväbarbeja,lyhtytetroja ja tapläimumonni(onko erakko vai laumaeläjä)!
kunnon liike vaasasta,löytyykö?
5
1243
Vastaukset
- Tixu
Elikkä, Vaasas on kaksi akvaariokauppaa, Vaasan Eläinkeskus Pitkälläkadulla ja Vaasan akvaarioliike Kirkkopuistikolla. Suosittelen ennemmin Kirkkopuistikolla sijaitsevaa kauppaa, palvelu on mahtavaa ja kalat hyvissä oloissa. Eläinkeskuksen olot on nyt parentunu kun ne remppas ne akvaariot uuteen uskoon. Ennen fisut oli sairaita, ja altais oli AINA kuolleita kaloja!=/ Palvelu ei oo läheskään samaa ku Kirkkiksellä...
- minä
Niin, kyllä molemmista kaloja löytyy, käyn itse hakemassa molemmista, mutta Kirkkopuistikko saa vähän enemmän kyllä plussaa!! Hyvä palvelu ja edulliset kalat ja niin edelleen. Kyllä sieltä Eläinkeskuksesta vielä nykyäänkin löytyy niitä kuolleita raatoja akvaarioista!!!Itse en tohdi sellaisesta akvaariosta kalaa ostaa.
- Tixu
Elikkä, Vaasas on kaksi akvaariokauppaa, Vaasan Eläinkeskus Pitkälläkadulla ja Vaasan akvaarioliike Kirkkopuistikolla. Suosittelen ennemmin Kirkkopuistikolla sijaitsevaa kauppaa, palvelu on mahtavaa ja kalat hyvissä oloissa. Eläinkeskuksen olot on nyt parentunu kun ne remppas ne akvaariot uuteen uskoon. Ennen fisut oli sairaita, ja altais oli AINA kuolleita kaloja!=/ Palvelu ei oo läheskään samaa ku Kirkkiksellä...
- ...
Eikä tuossa kirkkop. liikkeessä tarvitse käydä etsimässä myyjiä. Sieltä itse yleensä ostan kalat, käyn kyllä toisessa liikkeessä katselemassa sieltä kun tapaa löytää sillion tällöin hienoja plecoja. Ken tykkää mistä tykkää.
- -Fisu-
...te ylistätte nyt aivan liikaa vaasan akvaarioliikettä!!! mä oon saanu sieltä aika huonoo palveluu!!!
Meninin kysyyn sieltä yhestä monnista joka mun piti lääkitä ja sain aivan toisen laisen vastauksen
eläinkeskuksesta! jos olisin tehny niinkun se mies sielä akvaarioliikkeessä sano nin olisin
joutunu maksaan satasen enemmän ja kalat ois voinu kuolla!!!!!
Totta on kyllä että eläinkeskuksessa näkee enemmän kuolleita kaloja mutta
kyllä ne useimmiten on terveitä!!! hyvä esimerkki on mun kaveri joka osti akvaarioliikkeestä
platyja ja pari kasvia,no ei menny kun pari kuukautta ja kasvit oli tiheän levän peitossa
ja kaloilla oli pilkkutauti heti kun ne oli ollu päivän siellä avaariossa.
Myyjä kyllä myönsi että kalat oli sairastunu jo kaupassa!!!
muutenkin akvaarioliikkeen akvaariot on tosi likasia esim meriakvaario!!!!
hyvä että se edes toimii sen kaiken levän peitossa!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758