Kysyisin että onko muita joilla olisi tullut kuukautiset alkuraskauden aikana? kun olen kuullut että voi vielä 5.kk voi olla lähes normaali vuoto..?
Noh, ajattelin jo että voisin tehdä testin kun voin pahoin päivittäin ja alavatsassa on sellaista erilaista nipistelyä...mutta nyt alkoikin pientä vuotoa ja "normaalin" tuntuinen kipu (tosin 13vrk myöhemmin kuin normaalisti säännöllisessä kierrossani). Että mitäs tässä nyt pitäisi ajatella? Jatkaako vain niin kuin ei mitään?
Kiitos kaikille vastaamaan vaivautuville!
menkat ja raskaana?!
Nipsu*
3
877
Vastaukset
- aamu-uninen
Siis oletko raskaana niin, että tiedät sen 100%? Todennäköisesti et, kuvittelet vaan... Odota se vuoto ensin loppuun ja tee sitten vasta testi.
- kati
Onhan se harvinaista mutta kyllä sitä tapahtuu!
tuttavallani tuli menkkojen tapaan verta ja kerkesi 4 kukkaudelle ennenkuin tuli ilmi että hän on raskaana!
joten teeppä testi! - Mahdollista on
Kaverillani tuli menkat normaalisti viidennelle kuulle saakka. Raskaus selvisi siten, että alettiin ihmetteleen, kun hän yhtäkkiä lihoi niin paljon.
Eli näin voi käydä mutta luulen, että on TODELLA harvinaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079