Tämä se on kainuulaisten tärkeä tietää.
Ainakin kainarin toimittajien mielestä tämän päivän lehden artikkeleita valitessaan.
Han, hon vai peräti hen
9
86
Vastaukset
- bimpeli bom
hun han minä olen junkkaaja nimeltä J-Pennanen mällit lentää jos jotain tulee mut kun tahtoo tulla väärästä päästä.
- Kainari peesaa
http://ilmari.puheenvuoro.uusisuomi.fi/172819-han-hon-hen
"Suomussalmellahan" tuota ruodittiin netissä jo kauan sitten... - omin käsi. onneeen.
Taas kopsasit muidn aiheet, et ikinä keksi mitään omaa, olethan onanisti
- oikea jock jock
olen homo junk junk
- Åke kör bilen
Jokainen kajaanilainen miettii tätä ruotsinkielen hanhonheniä.
Monella jopa yöunet on mennyt tätä ongelmaa miettiessä.
Jatkossa Kainuun Sanomissa varmaan entistä enemmän näitä ruotsinkieleen liittyviä artikkeleita.
Kajaanilaiset suorastaan vaativat niitä lisää. - j.penannen
Olen gay-homo junkkaji
- jock jock ojiginal
Pejästä kuuluu!! -hihkaisi pennanen kun mällit piejasi.
- pennasen sisko
Jos te ette lopeta J-Pennasen kiusaamista niin isä antaa teille risua.
- haukiparoni
ja vejitulpan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674262Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D893840- 493355
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192608Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232489Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562333- 432157
- 471838
- 361790
- 301606