mitäs nyt?

hymyilijä :)

mikä miehessä tekee sen että aloitetta ei voi tehdä muuten kuin päissään ja kahden kesken. kyseinen mies on kuin ei huomaiskaan mua, jos seurassa on muita. mutta sitten, kun päästään kahden kesken olemaan - piru on irti. joskus kun olemme kahdestaan,sitä vain puhutaan ja vilkuillaan molemmat eri suuntiin - pientä härnäystä tietenkin tapahtuu. toisinaan sitten, kun molemmat on ottaneet muutaman rohkaisuryypyn sitä päädytään nukkumaan hellästi vierekkäin ja suudellaan. kumpikaan ei soittele tms. minun passiivisuus johtuu nyt lähinnä siitä että olen tehnyt selväksi mitä hän minulle merkitsee enkä ala ahdistelemaan enempää.
joskus on jälleen näkeminen ollut aika myrskyisää, molemmat ovat vain aukoneet päätään toisilleen ja olleet kuin toinen olisi vain ilmaa. mikä tätä miestä riivaa?
itse olisin heti valmis ottamaan hänet omaksi rakkaaksi ja lopettamaan turhat juoksut, mutta mies ei jostain syystä ota asiaa vakavasti (pintapuolisesti katsottuna), mutta luulisi että hänenkin päässään tunteet olis hieman kuumana...

2

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henna

Tekstisi oli juuri kuin omasta tilanteestani myös; mies ei osoita mitään huomiota kun paikalla on toisia tai jos alkoholilla ei ole osuutta asiaan. Hän syyttää tästä ujouttansa mutta ei hän kylläkään sellaiselta tunnu. Viimeiset pari kuukautta ovat olleet sellaistakin tunteiden heittelehdintää palavasta rakkaudesta vihaan ja välinpitämättömyyteen. Joten ikävä kyllä en osaa neuvoa mutta koitetaan kestää ja keksiä jotakin tai jatkaa elämää ilman häntä...

• hymyilijä :)

mutta ku tämä pieni ihminen tuntee itsensä niin tyhjäksi jos joutuu jatkamaan eteenpäin ilman sitä yhtä ainoaa ihmistä. Tulevaisuus nyt kuitenkin näyttää siltä että aloitetta ei miehen puolelta tunnu kuuluvan... viisainta olis luovuttaa, mutta kun ei voi! arvuuttelisin sitten loppuelämän - mutta kun, jos, ehkä, höh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe