Tässä allaolevassa tekstissä tämä veijari KaidePuu puhuu kaksoisveljestään. Kukahan mahtaa olla veijarin kaksois veli ?Mahtipontista tekstiä.
Sata vilkkainta keskustelua
Kirjoittanut: KaidePuu 11.10.2004 klo 14.23
Ihmettelen todellakin, että kaikilla palstoilla ollaan kuin herhiläiset kimpussa. En todellakaan ole milloinkaan ketään kieltänyt ketään keskustelemasta haluamallaan palstalla kenen kanssa haluaa.
Kummallista on, että Ruuneperista ja Maalaiismiehestä lähtien yksikään häätäjä ei ole itse aloittanut palstalla ainoatakaan keskustelua saati jatkanut hyvää keskustelua.
Senora Lyylin kerrottiin häipyneen minun takiani. Kun katsoin silloisia viestiketjuja niin eipä ollut syyttäjät itse osallistuneet tällä palstalla kertaakaan keskusteluun hänen kanssaan - ei ainuttakaan.
Toivon sinun aloittavan uuden hyvän mieleisi keskustelun.
Totean vain, että ainakin sata vilkkainta keskustelupalstoilla keskustelua on käyty minun tai kaksoisveljeni aloittamana tai mukana ollen
mikähän kaksoisveli
4
178
Vastaukset
- utelias aatu
Olikohan siinä viestissä jotain, joka pahoitti mielesi tai loukkasi tai oli aivan perätöntä.
Eikö sinusta ole vain hyvä asia jos veljekset,
ukki ja mummi, mies ja vaimo tulevat keskenään hyvin toimeen.
Näinhän meidän tuli tehdä ja toimia myös näissä
palstakeskusteluissa niin saisimme hyviä ja rakentavia keskusteluja, jotka saattaisivat päätyä jopa punaiseen tilppuun, mutta ennen kaikkea siihen osallistuvat ja lukevat saisivat siitä hyviä rakennuspuita itselleen.- utelias
No eipä tietenkään. Sukulaissuhde vain kiinnosti uteliasta. Josko vaikka laittaisin ruusuja molemmille jonain merkkipäivänä. Kohteliaasti kummallekkin omilla nimillään.
- olisit
Jättänyt kirjoittamatta. Typerän tölväisysi aamulla tiettyyn ketjuun. Nyt joudut "tiedät kenen myllytykseen."
- Uteliaampi
Arvelet, että senora Lyyli häipyi sinun takiasi. Siis kenen takia?
Ilmiselvästi olet, jopa omien sanojesi mukaan Hajupoika/KaidePuu.
Olette siis todistettavasti idioottiset kaksoset.
Olkaa vain, mikäs siinä. Paitsi, että se ei ole kenellekään uutinen.
Vai olisiko pitänyt olla?
Hyvä Hajupoika/KaidePuu. Ei sata riitä. Kolminkertaista keskinäinen keskustelusi itsesi kanssa, se on lähempänä totuutta.
Miten kenelläkään voi olla itselleen noin paljon asiaa...
ja kuule, jos vähääkään haluat tehdä itsestäsi uskottavan, älä puhu samassa viestissä ensin
itsestäsi kolmannessa persoonassa ja seuraavassa kappaleessa ensimmäisessä persoonassa.
Ensimmäisestä lauseesta löytyy vastaús viimeisee lauseeseen.
Se siitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828