terassille

kerro kerro

missä on oulun halvimmat tuopit

16

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terassille siis

      Sama se mitä tuoppi maksaa, kunhan juoma on kylmää. Pari tuoppia ei vielä konkurssiin vie, vaikka maksaisi 8 euroa tuopilta.

    • Kaupungin terasseilla ei taida oikein millään olla juuri nyt HappyHour-hintoja, koska keli on semmoinen, että kaikille riittää asiakkaita. Kesälomien jälkeen toki arkipäivien myynnit laskevat.

      Koivuranta, Hallituskadun/letkun puiston patiot, Amarillo-Hemingway-Leskinen, Kauppurienkadun kaikki terassit ja torialueen kaikki sekä Sokerijussi ainakin on tullut tänä kesänä kokeiltua, samoin Graali. Eipä noissa hinnoissa ole eroja, mutta tunnelmassa toki. Ja juoma lämpenee äkkiä, ellei sitä juo nopeasti pois, kun ulkona on yli 25 asteen lämpö....

      Kesäloma oli ja meni. Pakko nyt alkaa hankkimaan se rantakunto takaisin, joka oli ennen lomia...

    • karlhuIII

      Meillä, takapihan terassilla. Ja kylmää!

      • Gold beer

        Kaljan pitää olla kylmää ja sellaista ei terasseilla saa.


      • Osmo T
        Gold beer kirjoitti:

        Kaljan pitää olla kylmää ja sellaista ei terasseilla saa.

        Opettele amis-renttu englantia ennen kuin tuut tänne pätemään...


      • Revi nykeröös pelle!
        Osmo T kirjoitti:

        Opettele amis-renttu englantia ennen kuin tuut tänne pätemään...

        Opettele sinä pilkun paikka.


      • 69homoo
        Revi nykeröös pelle! kirjoitti:

        Opettele sinä pilkun paikka.

        Kyllä saat sinäkin opetella, pelle!


      • Gold beer
        Osmo T kirjoitti:

        Opettele amis-renttu englantia ennen kuin tuut tänne pätemään...

        Osmo ei nyt oikein tajua mikä on kulta-olut :)

        Kunnon idiootti tämä "Ose", hah :)


      • 69homoo
        Gold beer kirjoitti:

        Osmo ei nyt oikein tajua mikä on kulta-olut :)

        Kunnon idiootti tämä "Ose", hah :)

        Kuulostaa meriselitykseltä. Kirjoitat Gold beer ja samassa asiayhteydessä kirjoitat ainoastaan kylmästä oluesta. Turha yrittää selittää kun on jo kusi sukassa.


      • Hahhhohhooo
        69homoo kirjoitti:

        Kuulostaa meriselitykseltä. Kirjoitat Gold beer ja samassa asiayhteydessä kirjoitat ainoastaan kylmästä oluesta. Turha yrittää selittää kun on jo kusi sukassa.

        Niinkö haluat uskoa selitykseksi pienessä pisspäässäsi, tollo? Hah, hintti ei tiedä mitä on kulta-olut. Huomaa kyllä että olet hommoillut aivosi pilalle :) Teitä me sitten elätetään.


      • Tietäjäää
        Hahhhohhooo kirjoitti:

        Niinkö haluat uskoa selitykseksi pienessä pisspäässäsi, tollo? Hah, hintti ei tiedä mitä on kulta-olut. Huomaa kyllä että olet hommoillut aivosi pilalle :) Teitä me sitten elätetään.

        Tosihomojen hommaa tuo homoksi haukkuminen.


    • Patiot

      Oulusa patiot - muuala terassit!

      • ei hesapelle!

        Hesassa steissit, muualla asemat.


    • Tarraaja

      Änkyrä päälle vaan ja sitten tisseihin kiinni.

    • o'uuh, carita, =))

      oman luhtitaloyksiön kuisilla tietennii (hik)
      ja sitä halavempaa mitä usiampi kaveri kalijaa mukanansa tuopi

      ja otetaas taastaas

      %-]]]]

      • Sir Åke

        Köyhien hommaa. Itsellä kolmikerroksinen okt 3 km Oulun keskustasta ja oma laatoitettu 200 neliön terassi. Kyllä kelpaa ottaa kalleinta mahdollista olutta paljussa saunan jälkeen ja poltella kuubalaisia sikareita. Ahhhh, köyhät ne töitä tekee ja asuu muussa kuin omakotitalossa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe