Pitääkö siis paikkaansa että Lemun kaidanpään uimapaikassa Oukkulanlahdessa on norovirusta?
Lemun uimapaikka
6
218
Vastaukset
- tuskinpa
siellä mitään virusta on, mutta ainakin sinilevän aiheuttaa ihottumaa olen kuullut että sieltä on tullut.
- Lemulainen
Itse olin siellä uimassa viime vkl ja alkuviikosta tuli iholle näppylöitä. Kävin lääkärille näyttämässä ja hän sanoi että oireet ovat sinilevän aikaansaamia. Ihmettelen suuresti että jos ja kun rannalla on sinilevää niin miksi siitä ei varoiteta? Pitäisikö ihmisten itse tuntea levät?
- no mutta
Lemulainen kirjoitti:
Itse olin siellä uimassa viime vkl ja alkuviikosta tuli iholle näppylöitä. Kävin lääkärille näyttämässä ja hän sanoi että oireet ovat sinilevän aikaansaamia. Ihmettelen suuresti että jos ja kun rannalla on sinilevää niin miksi siitä ei varoiteta? Pitäisikö ihmisten itse tuntea levät?
Onhan siinä Kaidanpään lintutornin p-paikalla selvä ilmoitus että alueella sinilevää. Uimista ei suositella Oukkulanlahdessa.
- siis onko
no mutta kirjoitti:
Onhan siinä Kaidanpään lintutornin p-paikalla selvä ilmoitus että alueella sinilevää. Uimista ei suositella Oukkulanlahdessa.
Kyseessä Kaidanpään uimaranta ja Oukkulanlahden uimaranta? Kaksi ihan eri rantaa.
- moroooo
Noro
- onkin
Lemuaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832