Pitääkö siis paikkaansa että Lemun kaidanpään uimapaikassa Oukkulanlahdessa on norovirusta?
Lemun uimapaikka
6
221
Vastaukset
- tuskinpa
siellä mitään virusta on, mutta ainakin sinilevän aiheuttaa ihottumaa olen kuullut että sieltä on tullut.
- Lemulainen
Itse olin siellä uimassa viime vkl ja alkuviikosta tuli iholle näppylöitä. Kävin lääkärille näyttämässä ja hän sanoi että oireet ovat sinilevän aikaansaamia. Ihmettelen suuresti että jos ja kun rannalla on sinilevää niin miksi siitä ei varoiteta? Pitäisikö ihmisten itse tuntea levät?
- no mutta
Lemulainen kirjoitti:
Itse olin siellä uimassa viime vkl ja alkuviikosta tuli iholle näppylöitä. Kävin lääkärille näyttämässä ja hän sanoi että oireet ovat sinilevän aikaansaamia. Ihmettelen suuresti että jos ja kun rannalla on sinilevää niin miksi siitä ei varoiteta? Pitäisikö ihmisten itse tuntea levät?
Onhan siinä Kaidanpään lintutornin p-paikalla selvä ilmoitus että alueella sinilevää. Uimista ei suositella Oukkulanlahdessa.
- siis onko
no mutta kirjoitti:
Onhan siinä Kaidanpään lintutornin p-paikalla selvä ilmoitus että alueella sinilevää. Uimista ei suositella Oukkulanlahdessa.
Kyseessä Kaidanpään uimaranta ja Oukkulanlahden uimaranta? Kaksi ihan eri rantaa.
- moroooo
Noro
- onkin
Lemuaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1311696
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161171- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858